Geregistreerd: wo feb 02, 2011 6:55 pm Berichten: 261 Woonplaats: Brandwijk
Re: Derbi Drd Racing 2011
RaoulMX schreef:
vind de voorvork en wielen echt helemaal niks, op een drd waar je veel te veel voor betaald mag je wel een dikke usd vork en mooie spaakwielen verwachten... remschijven hadden ook wel groter gemogen
ook die banden eraf en lekker platte erop, niet zo'n tractorband
Graphics op je radkappen/zadel zijn dan wel weer nice
Wat is er mis met de voorvork en schijven remmen. Heb ik ook en werken gewoon goed. mischien is de voorvork niet zo mooi als een usd, maar er ziten weer grotere schijvenremmen achter.
En spaakvelgen er onder gooien lijkt mijn een goed idee, Excels
de schijven zelf zijn wel echt lelijk van de nieuwe modellen. die van de oude modellen waren veel mooier
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
dit waren veel nettere schijven man, die nieuwe lijken net china troep
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Bovenstaande bedoel ik dus, die van iets oudere modellen zijn veel mooier (en remmen ook beter met hun 300mm) deze remschijven vind ik gewoon minder mooi
Voorvork vind ik qua uiterlijk niet mooi staan, de prestaties zullen prima zijn daar twijfel ik niet aan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum