Auteur |
Bericht |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
van t fietspad?? met zo'n ding moet je toch gewoon op de weg?
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
vr sep 09, 2005 10:44 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ja
|
vr sep 09, 2005 11:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
beemsterkaass! maak dr n APRILIA- promotiebak van!! italy op zien best!!
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
za sep 10, 2005 12:06 am |
Persoonlijk album
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
echt mega apart en cool zo`n ding ik zou gewoon een am5 blokkie zoeken, en die eronder hangen of dees opvoeren lijk me beter, da ding ken toch nooit gecontroleerd worden hoe hard hij rijdt, achterin koelkasje, mega dikke radio en een bankje en helemaal mooi spuiten
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
za sep 10, 2005 12:13 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Indentikit2002 schreef: echt mega apart en cool zo`n ding ik zou gewoon een am5 blokkie zoeken, en die eronder hangen of dees opvoeren lijk me beter, da ding ken toch nooit gecontroleerd worden hoe hard hij rijdt, achterin koelkasje, mega dikke radio en een bankje en helemaal mooi spuiten
Dream on
|
za sep 10, 2005 12:31 am |
Persoonlijk album
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Indentikit2002 schreef: echt mega apart en cool zo`n ding ik zou gewoon een am5 blokkie zoeken, en die eronder hangen of dees opvoeren lijk me beter, da ding ken toch nooit gecontroleerd worden hoe hard hij rijdt, achterin koelkasje, mega dikke radio en een bankje en helemaal mooi spuiten Dream on
als hij de ruimte en het geld heeft en dat heeftie denk wel, ken hij dat toch makelijk doen ? dan heb je zkr iets aparts wat ben je er verder eigk mee van plan Beemsterkeas
|
za sep 10, 2005 1:24 am |
|
|
Appie-G
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 4:28 pm Berichten: 32 Woonplaats: Adam
|
slinger er een kadett gsi blok eronder
|
za sep 10, 2005 6:43 am |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
iig een geweldig dng en aks je pech met de rs hebt, kan je díe altijd nog achterin slingeren
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
za sep 10, 2005 7:53 am |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
Indentikit2002 schreef: peteRS schreef: Indentikit2002 schreef: echt mega apart en cool zo`n ding ik zou gewoon een am5 blokkie zoeken, en die eronder hangen of dees opvoeren lijk me beter, da ding ken toch nooit gecontroleerd worden hoe hard hij rijdt, achterin koelkasje, mega dikke radio en een bankje en helemaal mooi spuiten Dream on als hij de ruimte en het geld heeft en dat heeftie denk wel, ken hij dat toch makelijk doen ? dan heb je zkr iets aparts wat ben je er verder eigk mee van plan Beemsterkeas
dat van die koelkast, bank en dikke radio zat ik ook gelijk aan te denken... maar je valt wel vreselijk op met zo'n ding... opvoeren lijkt me niet zo'n heel geschikt idee... je past wel niet op een rollerbank o.i.d. maar dan krijg je gewoon politie-meting doordat ze achter je blijven rijde... lijkt me niet zo'n heel goed plan
of gewoon een eurobegrenzertje dr op...
***edit***
foto's?!?!?!
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
za sep 10, 2005 6:32 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
|
DeEnigeEchte schreef: Indentikit2002 schreef: peteRS schreef: Indentikit2002 schreef: echt mega apart en cool zo`n ding ik zou gewoon een am5 blokkie zoeken, en die eronder hangen of dees opvoeren lijk me beter, da ding ken toch nooit gecontroleerd worden hoe hard hij rijdt, achterin koelkasje, mega dikke radio en een bankje en helemaal mooi spuiten Dream on als hij de ruimte en het geld heeft en dat heeftie denk wel, ken hij dat toch makelijk doen ? dan heb je zkr iets aparts wat ben je er verder eigk mee van plan Beemsterkeas dat van die koelkast, bank en dikke radio zat ik ook gelijk aan te denken... maar je valt wel vreselijk op met zo'n ding... opvoeren lijkt me niet zo'n heel geschikt idee... je past wel niet op een rollerbank o.i.d. maar dan krijg je gewoon politie-meting doordat ze achter je blijven rijde... lijkt me niet zo'n heel goed plan of gewoon een eurobegrenzertje dr op... ***edit*** foto's?!?!?!
tis wel 218 cc hè denk nie dat ze op eurobegrenzer.nl een begrenzertje hebben voor een 218 cc moter en als politie achter je aan zit, dan rij je niet harder dan 65
|
za sep 10, 2005 9:02 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
fotos komen iets later binnenkort, had/heb weinig tijd....
wat ik er mee wil doen? gewoon erin rijden soms als het nodig is handig hoor, in de laadruimte kan 800kg, gebruik me rs gewoon voor naar school.
|
za sep 10, 2005 9:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
haha weet je hoe fucking wreed zon dingetje is k zou gelijk gaan zoeken voor dikke velgen
vreede paint er op geluids systeempje en met 5km per uur door het dorp
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
za sep 10, 2005 9:58 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
|
en dan maar die "you can win if you want" beweging maken
|
za sep 10, 2005 11:06 pm |
|
|
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
wa ?
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
zo sep 11, 2005 12:06 am |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member