Auteur |
Bericht |
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
Re: Derbi Drd Racing Blue van Patrick
alleen die lampjes knappen wel snel, die van mij ging maar 3 weken mee.. toen was ik hem ook wel zat.. staat sjonnie achtig
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
zo aug 15, 2010 3:46 pm |
|
|
Limburger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
|
Wat voor lampje was het was het zoon xenon ding?/ iemand linkie!
|
zo aug 15, 2010 10:18 pm |
|
|
Waaijer
ApriliaForum Member
|
herjan schreef: deze is echt netjes Bedankt herjan! Nimik schreef: alleen die lampjes knappen wel snel, die van mij ging maar 3 weken mee.. toen was ik hem ook wel zat.. staat sjonnie achtig Heb je denk ik wel andere gehad! Dit is gewoon zo'n lampje met een blauwe laag d'r omheen zegmaar. kost zowat niks, & lijkt wel duur!
|
zo aug 15, 2010 11:07 pm |
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
zo'n lampje van 2 euro ongeveer, die wat jij ook hebt..
gaan niet heel lang mee. heb toen gekocht volgens mij bij josdijkman. kan hem namelijk niet tussen mijn boek met rekeningen vinden van easyparts.. en heb geen zin om de rest nog door te bladeren.
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
ma aug 16, 2010 12:14 am |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Lampje gaat gewoon lang mee hoor, alleen gaat dat blauwe laagje op de lamp na een tijd groen worden, ziet er niet uit En je kan ze allebei vinden op jos dijkman, het originele peertje met blauwe laag, en dat neppe xenon ding. Ik vind dat xenon lampje wat mooier want dat is niet zo blauw, maar meer wit/blauw, en hij verkleurt niet. Verder nette brommer.
|
ma aug 16, 2010 9:17 am |
|
|
Waaijer
ApriliaForum Member
|
Nimik schreef: zo'n lampje van 2 euro ongeveer, die wat jij ook hebt..
gaan niet heel lang mee. heb toen gekocht volgens mij bij josdijkman. kan hem namelijk niet tussen mijn boek met rekeningen vinden van easyparts.. en heb geen zin om de rest nog door te bladeren. Ik heb 'm gewoon bij brommerzaak in daarle gehaald. Maar heb er niks mee. Zit d'r nu half jaar in. Gaan gewoon lang mee ja, en dan nog, die 2 eu SM_Ritske schreef: Lampje gaat gewoon lang mee hoor, alleen gaat dat blauwe laagje op de lamp na een tijd groen worden, ziet er niet uit En je kan ze allebei vinden op jos dijkman, het originele peertje met blauwe laag, en dat neppe xenon ding. Ik vind dat xenon lampje wat mooier want dat is niet zo blauw, maar meer wit/blauw, en hij verkleurt niet. Verder nette brommer. Heb verder nog niks geen last met het blauwe laagje Blijft hier nog goed zitten dus Dit licht van mij is ook blauw/wit, net zoals die luxe auto's zegmaar. Dankjewel!
|
ma aug 16, 2010 5:39 pm |
|
|
Nice
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 8:12 pm Berichten: 611 Woonplaats: Terheijden
|
mooie drd, wees er zuinig op
_________________ ||||||||| Aprilia Sx'08 |||||||||
|
ma aug 16, 2010 6:19 pm |
|
|
mitsenda
ApriliaForum Member
|
ja bij mij is dat lampje ook nog gewoon goed verder echt een prachtige brommer ( khad het al gezegt ) maarja hij is gewoon zo mooi hoe rijd dat nou trouwens zo'n V6 ? sommige vinden het een standaard vervangings pijp maarja is dat ook zo ??
|
ma aug 16, 2010 6:48 pm |
|
|
Waaijer
ApriliaForum Member
|
Nice schreef: mooie drd, wees er zuinig op danku! dat doe ik zekers! mitsenda schreef: ja bij mij is dat lampje ook nog gewoon goed verder echt een prachtige brommer ( khad het al gezegt ) maarja hij is gewoon zo mooi hoe rijd dat nou trouwens zo'n V6 ? sommige vinden het een standaard vervangings pijp maarja is dat ook zo ?? Haha, zal jij dezelfde lamp als mij wel hebben! nogmaals bedankt! Ik vind super rijden! Vooral om mee te beginnen prima! Standaard vervaginspijp vind ik niet, véél mooier geluid, en loopt lekker! Had hem van bas aman, 2e hans, maar net als nieuw opgeknapt! Met tandwiel 11 d'r op trekt hij lekker snel op! Kan snelst in de buurt hier optrekken! Alleen dan heb je geen hoge top, nu 75 km/h. Maarja, met 2 weekjes weer school. en dan moet 't niet te hard gaan met die rollers Begrenzer komt d'r binnenkort ook nog op. Dan maar x 13 d'r op!
|
ma aug 16, 2010 7:00 pm |
|
|
mitsenda
ApriliaForum Member
|
oh ok want ik heb nu standaard ontgrenst , met tandwiel 11 maar ik vond mijn yasuni cross met tandwiel 13 lkkrder rijden , dan had je tenminste iets langere versnellingen , nu moet ik om de 1 sec overschakelen
|
ma aug 16, 2010 7:03 pm |
|
|
Waaijer
ApriliaForum Member
|
mitsenda schreef: oh ok want ik heb nu standaard ontgrenst , met tandwiel 11 maar ik vond mijn yasuni cross met tandwiel 13 lkkrder rijden , dan had je tenminste iets langere versnellingen , nu moet ik om de 1 sec overschakelen jaa yasuni is ook super mooi! maar v6 is mooi om mee te beginnen, zo moet je 't zeggen. Moet wel snel overschakelen ja!
|
ma aug 16, 2010 7:07 pm |
|
|
Nice
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 8:12 pm Berichten: 611 Woonplaats: Terheijden
|
Met 11 ree ik maar 70 met me sx met v6, nu met 12 haal ik 78
_________________ ||||||||| Aprilia Sx'08 |||||||||
|
ma aug 16, 2010 10:16 pm |
|
|
Waaijer
ApriliaForum Member
|
oja! Had je luchtfilter ook ontgrensd enzo?
|
ma aug 23, 2010 12:12 pm |
|
|
Jean-Pierre26
ApriliaForum Member
|
Supper netjes maar waar heb je dat racegaas gekocht?
|
zo feb 27, 2011 8:19 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Nice schreef: Met 11 ree ik maar 70 met me sx met v6, nu met 12 haal ik 78 dan doe je iets verkeerd
zo feb 27, 2011 8:47 pm |
|
|
|