Auteur |
Bericht |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Re: aerox afstellen doet raar
HAHAHAHAHAHAHAAAH
ma maart 08, 2010 6:47 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma maart 08, 2010 7:00 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
trekt waarschijnlijk valse lucht, en welke cilinder heb je? pro of racing? en welke gianelli uitlaat?
|
ma maart 08, 2010 7:03 pm |
|
|
hermandrd07
ApriliaForum Member
|
zwardere rolletjes?? vario afstellen??
|
ma maart 08, 2010 7:07 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
ik denk dat je omega zilvere trekveertjes moet, en paarse drukveertje, ik zou je rolletje mixen, rond de 13,76 gram.
Verder zou ik je cilinder er ff afhalen, en kijken of die nog goed is, verder lijkt me het ook verstandig om je variogeval ding te shimmen.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma maart 08, 2010 7:10 pm |
|
|
Yasin2830
ApriliaForum Member
|
whahaahahahahah xDDD
|
ma maart 08, 2010 7:25 pm |
|
|
PatrickDRD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 2:53 pm Berichten: 164 Woonplaats: Bunschoten Spakenburg
|
bartp schreef: ik denk dat je omega zilvere trekveertjes moet, en paarse drukveertje, ik zou je rolletje mixen, rond de 13,76 gram.
Verder zou ik je cilinder er ff afhalen, en kijken of die nog goed is, verder lijkt me het ook verstandig om je variogeval ding te shimmen. Goeie tips ! hier heeft hij wat aan. Ik zou ook nog je carburateur omdraaien dat wil weleens helpen. bij een vriend van mijn met dezelfde problemen wel.
_________________ Mijn Derbi Senda SM DRD Edition '05 : viewtopic.php?f=11&t=14371
|
di maart 09, 2010 1:46 pm |
|
|
11martijn11
ApriliaForum Member
|
PatrickDRD schreef: bartp schreef: ik denk dat je omega zilvere trekveertjes moet, en paarse drukveertje, ik zou je rolletje mixen, rond de 13,76 gram.
Verder zou ik je cilinder er ff afhalen, en kijken of die nog goed is, verder lijkt me het ook verstandig om je variogeval ding te shimmen. Goeie tips ! hier heeft hij wat aan. Ik zou ook nog je carburateur omdraaien dat wil weleens helpen. bij een vriend van mijn met dezelfde problemen wel. ?
|
di maart 09, 2010 4:17 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Volgens mij kan je scooter niet vooruit geblazen worden omdat je gewoon te fekking dik bent. Yo.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Pro Pleepot Rijder <3
ridingsun-scooterguyjpg.jpg [ 39.63 KiB | 2518 keer bekeken ]
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
di maart 09, 2010 4:57 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
PatrickDRD schreef: bartp schreef: ik denk dat je omega zilvere trekveertjes moet, en paarse drukveertje, ik zou je rolletje mixen, rond de 13,76 gram.
Verder zou ik je cilinder er ff afhalen, en kijken of die nog goed is, verder lijkt me het ook verstandig om je variogeval ding te shimmen. Goeie tips ! hier heeft hij wat aan. Ik zou ook nog je carburateur omdraaien dat wil weleens helpen. bij een vriend van mijn met dezelfde problemen wel. ze moeten jou eens omdraaien, wat een gelul zeg
di maart 09, 2010 5:35 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Nog 1 ontopic poging.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di maart 09, 2010 6:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
PatrickDRD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 2:53 pm Berichten: 164 Woonplaats: Bunschoten Spakenburg
|
s1acker schreef: PatrickDRD schreef: bartp schreef: ik denk dat je omega zilvere trekveertjes moet, en paarse drukveertje, ik zou je rolletje mixen, rond de 13,76 gram.
Verder zou ik je cilinder er ff afhalen, en kijken of die nog goed is, verder lijkt me het ook verstandig om je variogeval ding te shimmen. Goeie tips ! hier heeft hij wat aan. Ik zou ook nog je carburateur omdraaien dat wil weleens helpen. bij een vriend van mijn met dezelfde problemen wel. ze moeten jou eens omdraaien, wat een gelul zeg Je gaat toch niet denken dat ik het meen he
_________________ Mijn Derbi Senda SM DRD Edition '05 : viewtopic.php?f=11&t=14371
|
di maart 09, 2010 9:00 pm |
|
|
knibbo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 18, 2008 8:19 pm Berichten: 435 Woonplaats: wieringerwerf
|
ik zou er 4 mhr stikkers opplakken en een nieuw mhr lucht filter geflowd door XSH. en voor het mooie je carter kap polijsten. zeker dat ie weer tantoe verse auto wheelies boekt ouwe
di maart 09, 2010 10:39 pm |
|
|
af1-racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 16, 2008 10:13 pm Berichten: 1560 Woonplaats: dussen
|
koop gewoon zo'n set met rollertjes, en ga gewoon kijken met welke rollertjes hij geen dip meer heeft. en als dat niet helpt probeer dan een andere drukveer.
_________________ Mn Aprilia af1: viewtopic.php?t=10557 Mn Aprilia rs extrema: viewtopic.php?f=14&t=11904
Le Derbi schreef: auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt
|
wo maart 10, 2010 12:05 am |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Genoeg gekloot!
//Close
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo maart 10, 2010 10:42 am |
Persoonlijk album
|
|
|