Auteur |
Bericht |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Re: Derbi gpr
Laat hem orgineel man veel mooier!
_________________ Power is useless without control!
|
ma feb 23, 2009 11:49 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
s1acker schreef: mooie gpr, was jij niet degene die mijn spiegel had gekocht? ik zou goed nadenken of je hem wel rood wil spuiten, heb je al een ducati in het echt gezien? je bent niet de enige die een ducati kleur op een gpr heeft overigens als je nou gelijk een rode had gekocht
di feb 24, 2009 12:31 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Dat dacht ik ook al. Niet mooi/leuk als je het mij vraagt. Beter iets originelers ofzo.
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
di feb 24, 2009 12:58 pm |
|
|
G70
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 01, 2008 1:36 am Berichten: 505 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Amsterdam
|
we kunnen ook jou metrait ruilen tegen mijn gia, hangt beetje vanaf hoeveel jij bij wilt betalen aangezien mijn gia zgan is en jou metrakit best wel verrot is zoals je zegt..
_________________ Build For Speeds, Born For Wheelies,, Live To Ride and Ride To Live !
|
di feb 24, 2009 1:14 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
iivarr schreef: Ari schreef: uitlaat gewoon spuiten joh, rk is een goede uitlaat Wat ari zegt veel beter dan dat geluid van die Gia maar dat is persoonlijk natuurlijk en waar zit je begrenzer nu dan ? men uitlaat is op dus der moet echt een andere onder deze maakt hem echt lelijker want heel die demper is verneukt men begrenzer zit nu onder de kuip maar als je hem op poetst ziet iedereen hem glimmen in het licht (dus ook de polizei)
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
di feb 24, 2009 6:12 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
G70 schreef: we kunnen ook jou metrait ruilen tegen mijn gia, hangt beetje vanaf hoeveel jij bij wilt betalen aangezien mijn gia zgan is en jou metrakit best wel verrot is zoals je zegt.. sorry maark koop hem nieuw bij de dealer hier in de buurt maar toch bedankt als je men metrakit wil kopen zeg je het maar
|
di feb 24, 2009 6:15 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
af1-racer schreef: ben benieuwd zal vast wel mooi worden die kleur, alleen ik zou er dan meer stickers van derbi opplakken maar waarom wil je hem laten spuiten, omdat die schade heeft of omdat je het gewoon mooier vind? nee heeft geen schade vind hem gewoon dan mooier stickers ben ik nog aan het twijfelen om er nog een paar bij te doen van iets wat ik tegenkom
|
di feb 24, 2009 6:17 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
Mikeeee schreef: s1acker schreef: mooie gpr, was jij niet degene die mijn spiegel had gekocht? ik zou goed nadenken of je hem wel rood wil spuiten, heb je al een ducati in het echt gezien? je bent niet de enige die een ducati kleur op een gpr heeft overigens als je nou gelijk een rode had gekocht is een andere kleur rood en de standaard lak van derbi is k*t ( en al laat je dit over spuiten bij autoschade bedrijf heb je hier geen/minder last van heb ik mij laten vertellen )
|
di feb 24, 2009 6:19 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
s1acker schreef: mooie gpr, was jij niet degene die mijn spiegel had gekocht? ik zou goed nadenken of je hem wel rood wil spuiten, heb je al een ducati in het echt gezien? je bent niet de enige die een ducati kleur op een gpr heeft overigens ja was ik ja kheb wels een ducati int echt gezien ja klopt maar das ook met een kawa replica :p
|
di feb 24, 2009 6:23 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
ik ben de enige gpr met deze kleur rest is lime green kleur ik heb een soort van parelmoer kleur jammer hémaar wat wil je voor die MK ?
di feb 24, 2009 6:28 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
s1acker schreef: ik ben de enige gpr met deze kleur rest is lime green kleur ik heb een soort van parelmoer kleur jammer héja oke,, mar mijn lak zal ook niet precies dezelfde kleur krijgen als die andere maarja ik vind het zelf een stuk mooier tenminste niet zo'n standaard uiterlijk vind ik persoonlijk mooier
|
di feb 24, 2009 6:30 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
jeroenGPR schreef: s1acker schreef: ik ben de enige gpr met deze kleur rest is lime green kleur ik heb een soort van parelmoer kleur jammer héja oke,, mar mijn lak zal ook niet precies dezelfde kleur krijgen als die andere maarja ik vind het zelf een stuk mooier tenminste niet zo'n standaard uiterlijk vind ik persoonlijk mooier vind die zwarte hoogglans kleur juist gaaf! ( zelf ook in bezit gehad een gpr 05 ) waarom spuit je hem niet in 2 kleuren? rood/zwart? en die uitlaat? pb maar ;D
di feb 24, 2009 6:33 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
s1acker schreef: jeroenGPR schreef: s1acker schreef: ik ben de enige gpr met deze kleur rest is lime green kleur ik heb een soort van parelmoer kleur jammer héja oke,, mar mijn lak zal ook niet precies dezelfde kleur krijgen als die andere maarja ik vind het zelf een stuk mooier tenminste niet zo'n standaard uiterlijk vind ik persoonlijk mooier vind die zwarte hoogglans kleur juist gaaf! ( zelf ook in bezit gehad een gpr 05 ) waarom spuit je hem niet in 2 kleuren? rood/zwart? en die uitlaat? pb maar ;D ja wat nu matzwart is gaat zwart hoogglans
|
di feb 24, 2009 6:35 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
derbilak is niet kut.. alleen bij de mat/fluor uitvoering wil het nog wel eens laskomen vooral op de tank.. ik zou wat 2ehands beschadigde kappen bij elkaar scharrelen.. als die kappen van jou nog net zo mooi zijn als op de fotos kan je die verkopen voor eurootje of 500 heb je gelijk weer wat kosten van het spuiten eruit
di feb 24, 2009 6:49 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
Sanno schreef: derbilak is niet kut.. alleen bij de mat/fluor uitvoering wil het nog wel eens laskomen vooral op de tank.. ik zou wat 2ehands beschadigde kappen bij elkaar scharrelen.. als die kappen van jou nog net zo mooi zijn als op de fotos kan je die verkopen voor eurootje of 500 heb je gelijk weer wat kosten van het spuiten eruit haha tnx nog niet aangedacht
|
di feb 24, 2009 7:13 pm |
|
|
|