Derbi senda sm extreme van frankyman #sold#
Auteur |
Bericht |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Re: Derbi senda sm extreme van frankyman
goddelijke brommers
|
ma sep 01, 2008 9:04 pm |
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
ma sep 01, 2008 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
Martijn Derbi senda schreef: goddelijke brommers ja cker vondt ik eerst ook, totdat ik er een stukje op ging rijden nu verklaar ik me zelf echt voor gek waarom ik eerst een racer had gekocht
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
ma sep 01, 2008 9:47 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
waarom vind je dit dan zoveel beter? kan me niet voorstellen dat dat beter rijd, gpr rijd harstikke strak en sportief vind het trouwens ook erg raar want je hebt je brommer nog niet eens ingereden, als een brommer 45 kan, kan je hem nooit optimaal gebruiken het zal wss wel een stuk comfortabeler rijden als dat voor jou beter is
|
ma sep 01, 2008 9:57 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
|
Nou... hij gaat nu nog maar 40 max Maar ik vindt het gewoon lekkerder zitten, geen last van rug polzen etc( kan aan mij liggen hoor) en bochtjes kan hij ook lekkerder pakken vindt ik, maar m'n gpr had ook lekke voorvork waardoor het ook niet egt lekker ree, en drempels pakt hij wat lekkerder ( kan ook aan de voorvork van m'n gpr liggen )
|
ma sep 01, 2008 10:08 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
zit idd veel beter
|
ma sep 01, 2008 10:10 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
my06 en gpr rijd sowiezo bagger vind ik veel te hard zadel, stuur is net iets te ver weg en je kan niet ontspannen rijden (mijn ervaringen) als ik zou kiezen tussen een nieuwe gpr en mijn af1 in nieuwstaat zou ik de af1 kiezen
ma sep 01, 2008 10:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
|
af1 vindt ik nou net... niks smaken verschillen hea. En spiegelloze foto pagina 1
|
ma sep 01, 2008 10:18 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
nu nog reflectoren bij je voorvork
|
ma sep 01, 2008 10:21 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: nu nog reflectoren bij je voorvork da's een goeie hoe zitten die vast?
|
ma sep 01, 2008 10:22 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
met een boutje en een imbus als ik het goed heb
|
ma sep 01, 2008 10:24 pm |
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
di sep 02, 2008 8:16 am |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
|
uiterlijk vindt ik het ook wel om gaan, maar zithouding is toch het belangrijkste vindt ik, en over uiterlijk gesproken, vindt ik deze helemaal niet lelijk
|
di sep 02, 2008 9:50 am |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Me maat uit me klas heeft precies dezelfde, alleen dan met wat schaafjes en krasjes meer, gaat er echt beun mee om, zegt ook scooter enz er tegen, maar hij heeft hem 3 / 4 maanden, en ding is echt al zo gaar als boter, hele achterlicht unit inc knippers doen het niet, is al een keer vervangen, nou weer verrot, zen zuiger en cilinder klinken nou ook niet echt meer lekker, komt ook omdat ie ehm nooit warm rijd maar k. Rij ik vandaag achter hem, heeft ie van die TNT handkappen, hij rijd over een dremper met een rotgang, platsjj! Zag zo de imbusjes enz op me afkomen, hele zooi vloog er af Hopelijk heb je er meer succes mee
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di sep 02, 2008 2:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
aprilia kevin schreef: Me maat uit me klas heeft precies dezelfde, alleen dan met wat schaafjes en krasjes meer, gaat er echt beun mee om, zegt ook scooter enz er tegen, maar hij heeft hem 3 / 4 maanden, en ding is echt al zo gaar als boter, hele achterlicht unit inc knippers doen het niet, is al een keer vervangen, nou weer verrot, zen zuiger en cilinder klinken nou ook niet echt meer lekker, komt ook omdat ie ehm nooit warm rijd maar k. Rij ik vandaag achter hem, heeft ie van die TNT handkappen, hij rijd over een dremper met een rotgang, platsjj! Zag zo de imbusjes enz op me afkomen, hele zooi vloog er af Hopelijk heb je er meer succes mee wahaha dan zate ze zkr niet goed vast:P Ik heb zelf een xrace en lijkt echt veel op die extreme van je:P alleen ik heb andere voorkapje en er staat xrace op en verder is zown beetje alles het zelfde. Zkr mooi ding! en ze rijden idd lekker en dremels en hobbels kan je heel erg goed pakke vergeleken met een racer.
_________________ Derbi Senda 2008 te koop!
viewtopic.php?f=7&t=16293
|
di sep 02, 2008 3:54 pm |
|
|
|