Auteur |
Bericht |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Kris Af1 schreef: Citaat: waar heb je carbon hendels besteld? k had ze besteld bij easyparts maar die passen niet dat je het weet! mooie tzr verder
er staat toch echt bij dat ze voor een tzr zijn dus mij lijk dat dat dan wel past hoor
ja weet ik, k had ze ook besteld, had k ze binnen, pasten ze helemaal niet onder kan je nog foto's sturen met de verschillen
toen stuurde ik die hevels terug en vroeg of ze me de juiste konden verzenden, nee, die hebben we niet
di jun 24, 2008 5:30 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
wat paste niet? het schroefje, pastde de hendel niet in de unit qua breedte, lengte, dikte,.... ?
di jun 24, 2008 5:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
Citaat: wat paste niet? het schroefje, pastde de hendel niet in de unit qua breedte, lengte, dikte,.... ?
?
_________________ brommer - loos :(
|
di jun 24, 2008 5:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
bijv. als je de remhendeltje vast zette, dan was de rem voor de helft ingedrukt
hier eff 2 foto's (met oude en nieuwe heveltje) van zelefde perspectief genomen, en opacity 50%
grijze is hoe die hoort, en carbon is hoe die staat
en de koppelings hevel klopt al helemaal niet, kijk die verschillen in dikte
en dit is weer remheveltje, iets anders
di jun 24, 2008 5:41 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
haha die dingen zijn ook zo lelijk, dat net carbon....net als nep chroom, maar dan nog erger:P
|
di jun 24, 2008 5:44 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
ieder zn eigen stylo jeweettochhh
di jun 24, 2008 5:45 pm |
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
afplakken met tape en dan met een dremel pas maken is niet zo veel werk hoor
bedankt voor de foto's ari !
Citaat: ieder zn eigen stylo jeweettochhh
jap en carbon is vet en k doe er hevelgrips over die dinge rijde super
|
di jun 24, 2008 5:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
Kris Af1 schreef: Citaat: af1 onderdelen op een am6 vertel!
Citaat: hoe wil je je leovince der op doen?
dempoer zit op standaard uitlaat vastgelast
het spruitstuk op mijn af1 komt van een am6 blok af en de carb enzo zitten er al allemaal op (18 mm + twin air powerfilter) dus die kan ik er zo opschroeven en ik slijp de oude tzr demper er gewoon af en las de leovinci demper erop
krijs je dan nog een beetje goed geluid door die demper of gewoon hetzelfde zachte geluid van ene tzr?
|
di jun 24, 2008 6:46 pm |
|
|
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
vet ding kris als je hebt smse en pook ik meteen ff jouw kant op om die schoonheid te bewonderen
(mooi bouwjaar same as mine )
di jun 24, 2008 6:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
|
Citaat: krijs je dan nog een beetje goed geluid door die demper of gewoon hetzelfde zachte geluid van ene tzr?
de demper bepaald het geluid he daarom haalen ze er soms demperwol uit voor een harder geluid maar mooi is hij niet. die loevinci zal erg mooi klinker met een powerfilter Citaat: vet ding kris als je hebt smse en pook ik meteen ff jouw kant op om die schoonheid te bewonderen
(mooi bouwjaar same as mine )
ja is goed i bel morge die jongen en ik hoop dat ik heb vrijdag of zaterdag kan haalen dan zijn de bestelde onderdelen ook wel binnen denk ik
|
di jun 24, 2008 8:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Citaat: Quote:
krijs je dan nog een beetje goed geluid door die demper of gewoon hetzelfde zachte geluid van ene tzr?
de demper bepaald het geluid he daarom haalen ze er soms demperwol uit voor een harder geluid maar mooi is hij niet. die loevinci zal erg mooi klinker met een powerfilter
de demper bepaald echt niet het geluid, ik heb giannelli met giannelli demper gehad, en heb nu me orginele demper erop, en geluidsverschil, totaal niet
di jun 24, 2008 8:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
|
oow vreemd nau dat was bij mij nau echt wel met mn endy of leovincie maarja wel zien wel
|
di jun 24, 2008 9:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
laten we zo zeggen, demper bepaald voor een deel het geluid
vriend van me heeft een hebo dempertje pasgemaakt op een stnd uitlaat, klinkt veels anders (en beter) dan met stnd demper
di jun 24, 2008 9:07 pm |
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
|
jap
|
di jun 24, 2008 9:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Gerby
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 27, 2008 10:37 am Berichten: 5 Woonplaats: sleeuwijk
|
eeey kris ik zie xenon staan aan het begin ga je dat er ook in doen ?
en hoe wil je dat doen doe je dan trouwens wel echte xenon of look a like ?
wel vet trouwens ik had van die neppe xenon wel vet hoor alleen jmmr dat me koplampunit beetje gesmolten was
eigenlijk moet je wel angeleyes maken dat staat ook stoer
|
wo jun 25, 2008 10:19 am |
|
|
|