Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: Derbi DRD PRO 50 SM Negerr
zit bij een gpr ori ook niet. Bij m'n rs heb ik het wel erop gedaan omdat het daar wel standaard zit. Het komt erop neer dat je je senda gewoon zo origineel mogelijk moet maken
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
chunho schreef:
hmm mooi ,
btw jasper hoe heb je die KTM kapje vast gemaakt? ik heb er sinds vandaag ook 1tje zonder gaten in je voorspatbord te boren
Tja had er wel gaten ingeboord, krijg je het mooiste resultaat. En nu met ori lampenkap zie je ertotaal niks van. Niemand is het opgevallen of iets dergelijks.
Heb wel een nieuw voorspatbord op mijn kamer lichen omdat degene die erni opzit beschadigd is
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
chunho schreef:
Ik had ff een vraagje ik las net bij RDW.nl dat als je brommer gekeurd wilt worden dat je kenteken verlichting nodig hebt? maar origineel heeft derbi dat niet hoe moet ik dit aanpakken? want ik ga hem dinsdag al laten keuren
Bij een heleboel brommers zit de kentekenplaat direct onder de achterlamp, en schijnt de achterlamp door een wit stukje glas op de kentekenplaat. Maar als je dat origineel niet hebt zullen ze daar echt niet moeilijk over doen.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Geregistreerd: ma jun 15, 2009 12:55 am Berichten: 930 Woonplaats: Deventer
super vet
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum