Re: WillieboyzGPR: Derbi 1098 GP - UPDATE UITLAAT!!
RS50RacingWhite schreef:
Heeft ie net gedaan Ik denk dat je gewoon met 78 even een weekje moet rijden, niet teveel beuken, en dan weer eens kijken.
Ik heb daar ook het meest zin in. Toch had ik zo'n mooi idee om mijn brommer beter af te stellen weetje! Sproeier 78 rijdt hij lekker mee, maar bougie is arm. Ik dacht er even een 84 in te doen en de gasnaald af te stellen om de dip in midde-toeren af te stellen.
Maar tevergeefs!
Na het hele afstel probleem ga ik me echter weer bezig houden met de leuke uiterlijkheden Ik heb eindelijk een zaak gevonden waar ze Polyetheen plaat verkopen waar ik mijn underseat mee kan fixen! Daarnaast is school weer begonnen en denk ik dat ik ergens volgende week mijn achterlicht met de knippers erin ga maken!
weer advies nodig!
Wilde net weer mijn gasnaald afstellen door het clipje op de middelste stand te zetten, maar het clipje valt er gewoon van af, blijft niet vast zitten zoals bij de andere 4 standen.
De eerste keer dat ik mijn gasnaald ging checken viel het clipje er ook meteen af, toen zat hij dus ook al niet goed vast op de naald. Neem aan dat dit niet hoort en ik een nieuwe moet bestellen?
tof ding hoor!, alleen waarom zo'n verchroomde pijp?..heb echt een poephekel aan verchroomde uitlaten..vooral als het zo slecht gebeurd is..uitvoering die je eerst had stond velen malen mooier!
Quintus schreef:
tof ding hoor!, alleen waarom zo'n verchroomde pijp?..heb echt een poephekel aan verchroomde uitlaten..vooral als het zo slecht gebeurd is..uitvoering die je eerst had stond velen malen mooier!
succes met je project!
Chroom roest niet, vandaar! Moet namelijk verkocht worden en die std Turbokit pijpen roesten als de nete, ben ik helaas al achter moeten komen...
Thx nog
Iemand die nog antwoord kan geven op mijn gasnaald gezeik?
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
al die std scooter chroom uitlaten zien er anders na een maand ook niet meer uit. maar miss omdat je het zelf laat doen (toch?) dat het wel qualiteit is
ThomaSBK schreef:
al die std scooter chroom uitlaten zien er anders na een maand ook niet meer uit. maar miss omdat je het zelf laat doen (toch?) dat het wel qualiteit is
Nope, zo gekocht
Maar om de maand er ff af halen en oppoetsen met belgom houdt hem wel netjes hoor (naast het normale schoonhouden)
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
WillieboyzGPR schreef:
ThomaSBK schreef:
kom je nog wel achter dat chroom niet roest als je er geen donder aan doet
dus als ik er geen donder aan doe, kom ik er achter dat chroom niet roest
Ik weet ook wel dat ik die uitlaat beetje moet onderhouden, maar de standaard turbokit zag ik bij wijze van voor mijn ogen wegroesten.
op m'n 1ste tzr, die duivenmelker die hem toen gekocht had, die had er ook turboshit ondergelegd, zo'n spuuglelijk ding met 2 dempertjes. die zag na een weekje of 2/3 ook al lekker negerachtig dus lekker veel poetsen
Sanno schreef:
WillieboyzGPR schreef:
ThomaSBK schreef:
kom je nog wel achter dat chroom niet roest als je er geen donder aan doet
dus als ik er geen donder aan doe, kom ik er achter dat chroom niet roest
Ik weet ook wel dat ik die uitlaat beetje moet onderhouden, maar de standaard turbokit zag ik bij wijze van voor mijn ogen wegroesten.
op m'n 1ste tzr, die duivenmelker die hem toen gekocht had, die had er ook turboshit ondergelegd, zo'n spuuglelijk ding met 2 dempertjes. die zag na een weekje of 2/3 ook al lekker negerachtig dus lekker veel poetsen
Shall do!
Ga me brommer waarschijnlijk naar Roke @ Mijdrecht brengen om te laten afstellen. Morgen ff bellen
Re: WillieboyzGPR: Derbi 1098 GP - UPDATE LED-KNIPPERS
Hoezo knipperen mijn ledjes : Aan - Feller aan - Aan - Feller aan
in plaats van: Uit - Aan - Uit - Aan?
De ledjes zijn direct aangesloten op de accu, geen knipperlicht relais (zo heet dat toch ?) of iets dergelijks. Is het toch nodig om zo'n knipperlicht-relais te kopen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum