Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
Re: Limburger's DRD Racing'08! pag 81 Rollerbank gehad
Wat un kut week ook, gister op de roller. Vandaag ging ik op stage bezoek in Meijel, ik zou een klasgenoot treffen bij de kerk, ik kwam het plein op en zag un politie auto staan d8 godverdomme. Rustig rijden die jonge gebaard al bij de kerk van omdraaien. Ik omgedraait begrenzer aangezet, en een andere route naar stage gereden. Bij stage de brommer achterom weg gezet. In het gesprek kwam een politie motor al voorbij het bedrijf.
Toen ik klaar was bij de bobine un kabeltje omgestoken naar links toe (start ie helemaal niet meer). Toen naar de grote weg gelopen, us ff polshoogte genomen en met begrenzer aan aangereden. Het idee was meteen binnedoor naar huis te gaan, kijk ik achterom draait un politie motor de weg op achter mij aan (niet langzaam, stevig door rijdend). Ik meteen links af en un vrachtwagen parkeerplaats op, daar de begrenzer uitgeschakeld (ondertussen was de agent voorbij gereden (ik ken die wegen daar redelijk goed) dus nu met un rotvaart opweg naar huis, door de bos weer langs het kanaal gekomen waar ik over de rotonde moest om aan de overkant te komen. Bij de rotonde stond de motoragent te kijken, gelukkig de andere kant op dus daar weer omgedraaid en weer via de bos un andere weg over het kanaal gezocht, eroverheen en naar hijs gekacheld. Thuis weer ff geluk hebben, zit me ook niet mee
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
Re: Limburger's DRD Racing'08! pag 83 Weer geluk gehad
tis gewoon niet normaal meer idd kwam vandaag met de scooter ook weer dezelfde agent tegen als die mijn kenteken papieren had ingenomen dacht tie ook dat de scooter te hard ging maar die rijd netjes 50 hihi
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
Setup blijft gewoon zo, tot dat ik hem verkoop. En subframe net afgespoten, dus kan de helenacht mooi uitharden in onze beun spuitkooi, is daar 21 grade , bietje ventilatie, en un miene kachelke derin. Dus komt kei goed. Morgen us checken wrrm die zoveel kvs verbruikt, gister bijgevult tot over max, nu staat ie op min. Moet eigk niet kenne,
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Dan komt er kvs in je cilinder en start ie slecht. Joris zegt dat die netjes in 1x kicken start. Zelf denk ik dat zijn rad kapot is. Had ik ook van de zomer.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum