Re: drd pro blauw 80cc scr corse - foto`s p8 30-3
haha was me niet eens opgevalle dat mijn schijf verkeerd om zat, ik zal hem binnekort wel even goed er op zetten.
hier het filmpje van gister, als ik 17 april tijd heb om naar de meeting in etten-leur te gaan gaat m`n brommer waarschijnlijk ook even op de testbank daar.
Re: drd pro blauw 80cc scr corse - filmpje p9 31 maart
bedankt allemaal. gister zijn we met een groep naar maaskantje gerede en onderweg de 110 gehaald volgens een teller van een aprillia sx (de mijne werkt even niet meer ) is toch een mooie snelheid vind ik, en er komt nog een 21mm carburateur op een groter tandwiel voor want hij maakt op z`n top wel heel veel toeren
Re: drd pro blauw 80cc scr corse - filmpje p9 31 maart
vandaag onderweg naar school ben ik aangehoude door een motoragent. ik reed met ongeveer 100 voorbij een zijstraatje en toen zag ik hem daar staan dus ik hoopte al dat hij me niet had geflitst en ging maar rond de 70 rijde voor als tie achter me aan kwam. gelukkig had ie me niet geflitst en kreeg ik een boete voor 23 te hard en moest gelukkig niet mee naar een rollerbank ofzo, daarom ging ik maar geen 45 rijde. ook nog een flilmpje dat m`n brommer op de testbank staat, 13,6 pk en 100km/h kwam hieruit. aleen op de testbank geven ze nog niet volgas maar ik wilde ook aleen wete hoeveel pk`s ik had. op het eind van het filmpje is de rem van de testbank nog even kapot
Re: drd pro blauw 80cc scr corse - filmpje testbank en boet
thijsie, ja toch weer 152 euro maarja het had veel erger gekunt koppeling is niet per se nodig, tijdens crosswedstrijden gebruiken heel veel mensen de koppeling aleen maar bij de start.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum