Auteur |
Bericht |
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
Re: redbull GPR nude *update vastloper*
Hij smeerde 1 op 100
_________________ Streetfight RS
|
di apr 27, 2010 10:23 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
|
wo apr 28, 2010 10:30 am |
Persoonlijk album
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
payday schreef: Hij smeerde 1 op 100 Dat kan je doen als je een oliepomp hebt en een nieuwe cilinder, zodat ie wat extra krijgt. Maar zonder oliepomp moet je toch echt 1: 50 smeren anders gaat het fout.
|
wo apr 28, 2010 12:14 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 16, 2008 10:26 pm Berichten: 225 Woonplaats: meppel
|
rain man schreef: payday schreef: Hij smeerde 1 op 100 Dat kan je doen als je een oliepomp hebt en een nieuwe cilinder, zodat ie wat extra krijgt. Maar zonder oliepomp moet je toch echt 1: 50 smeren anders gaat het fout. jah maargoed ik had die verhouding van een bromfietszaak hiero in de buurt en is altijd goed gegaan schijnbaar geluk gehad ofzeeuw ik deed ongeveer 120 ml op +- 8 liter maar moet dus meer als 200 ml op 8 liter ongeveer 25ml de liter heb nu dus maar even brommix getankt had mn olie op en weet ik ook nog eens zeker dat het 1:50 is heb hem weer inmekaar zitten alleen nu twijfel ik of ik het pijltje van de zuiger wel naar de uitlaatpoort heb morgen maar eerst even uitmekaar halen weer zekere voor t onzekere
|
wo apr 28, 2010 9:12 pm |
|
|
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
zo blijft men bezig
_________________ Streetfight RS
|
wo apr 28, 2010 10:40 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
payday schreef: zo blijft men bezig pijltje stond wel goed, maarja nu weet ik het in ieder geval zeker alleen wou die niet lopen alles geprobeerd, vonkte goed kreeg benzine alles wel maar aanslaan ho maar zelfs met remreiniger niet me de pleuris gerend in die hitte en toen maar besloten om hem langs de brommerzaak te brengen omdat ik na 2 weken constant ding in mekaar uit mekaar halen het nogal zat was na 2 uur belde dat ze dat ie het weer deed bleek dus dat er wat vervuilde stekkers waren die de oorzaak waren dus nu loopt ie weer afstellen, schoonmaken, inmekaar zetten en verkopen
|
do apr 29, 2010 8:59 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
redbull schreef: payday schreef: zo blijft men bezig pijltje stond wel goed, maarja nu weet ik het in ieder geval zeker alleen wou die niet lopen alles geprobeerd, vonkte goed kreeg benzine alles wel maar aanslaan ho maar zelfs met remreiniger niet me de pleuris gerend in die hitte en toen maar besloten om hem langs de brommerzaak te brengen omdat ik na 2 weken constant ding in mekaar uit mekaar halen het nogal zat was na 2 uur belde dat ze dat ie het weer deed bleek dus dat er wat vervuilde stekkers waren die de oorzaak waren dus nu loopt ie weer afstellen, schoonmaken, inmekaar zetten en verkopen Verkopen :O ? maar ik heb een vraagje, ik heb acerbis handkappen gekocht net zoals jij, (en heb ook dezelfde gpr nude) alleen hoe zitten ze bij jou vast? want die dingen passen voor geen meter met de bijgeleverde spullen dus heb jij misschien foto's of iets? en zou je die willen sturen ?
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Laatst bijgewerkt door FlorisFerrari op za mei 08, 2010 12:09 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr mei 07, 2010 5:38 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
Floris, is het niet zo dat de binnen diameter van je stuur 11.5 mm is en die dingen die je er in moet stoppen 12mm zijn? dat had ik bij me sx, toen heb ik me stuur opgeboord..
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
vr mei 07, 2010 5:39 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
ThomasSX schreef: Floris, is het niet zo dat de binnen diameter van je stuur 11.5 mm is en die dingen die je er in moet stoppen 12mm zijn? dat had ik bij me sx, toen heb ik me stuur opgeboord.. het probleem is dat de kromming van mijn stuur heel anders is , dus de bevestigingspunten richting het midden van het stuur zitten ongeveer 5+ cm van mijn stuur vandaan, en als ik ze aan zou drukken kan ik mij koppeling/voorrem niet meer bedienen je heb trouwens bevestigingsspullen voor een alu en stalen stuur, misschien dat het daar aan lag ?
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
vr mei 07, 2010 11:23 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
FlorisFerrari schreef: ThomasSX schreef: Floris, is het niet zo dat de binnen diameter van je stuur 11.5 mm is en die dingen die je er in moet stoppen 12mm zijn? dat had ik bij me sx, toen heb ik me stuur opgeboord.. het probleem is dat de kromming van mijn stuur heel anders is , dus de bevestigingspunten richting het midden van het stuur zitten ongeveer 5+ cm van mijn stuur vandaan, en als ik ze aan zou drukken kan ik mij koppeling/voorrem niet meer bedienen je heb trouwens bevestigingsspullen voor een alu en stalen stuur, misschien dat het daar aan lag ? dat van koppeling/voorrem bedienen had ik ook, in ieder geval niet fatsoenlijk omdat ze dan tegen de handkappen aanzaten, dit heb ik gewoon gedaan door de koppeling/rem hevel los te draaien en wat naar verder naar binnen te zetten, werkt perfect heb wel een foto waar je misschien wat aan hebt? duidelijker foto's heb ik zo niet kijk maar wat je er misschien aan hebt wat zag dat er trouwens verrot uit met die missende bout op het balfhoofd keek je zo op roestig schroefdraad gelukkig zit er nu alweer een originele op ziet er 10x beter uit
|
za mei 08, 2010 12:47 am |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
Hier help je me echt heel erg mee ! wij hadden zelf ook al iets in die richting verzonnen en zaten anders te denken aan een senda stuur kopen , met alle problemen met alles overzetten van dien.
|
za mei 08, 2010 1:20 am |
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
za mei 08, 2010 8:19 am |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
jaja het was jou idee wacht je hebt het ook gedaan ja FlorisFerrari schreef: Hier help je me echt heel erg mee ! wij hadden zelf ook al iets in die richting verzonnen en zaten anders te denken aan een senda stuur kopen , met alle problemen met alles overzetten van dien. geen probleem, succes ermee
|
za mei 08, 2010 7:37 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
gelukt
|
zo mei 09, 2010 8:49 pm |
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
hij is WEG WEG WEG, en ingeruild voor un zip
do mei 13, 2010 9:18 am |
|
|
|