Derbi Senda-R van Vincent
Auteur |
Bericht |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Re: Derbi Senda-R van Vincent
dx11 schreef: *Vincent* schreef: *pinkt traantje weg* Prachtig verhaal Ries! Ik vroeg even voor de grap aan Steven: Wat gok jij dat mijn verbruik nu is? Hij zegt, als je heel veel gast,1:6, als je rustig rijdt 1:15. Nou, dan heb ik liever een iets grotere carb waarmee hij chiller rijdt... Vind 17.5 sowieso een beetje mager voor deze setup *Scheit in z'n broek van de ergenis over het niveau van *Vincent** Ik reed met 70 polini w-poort Yasuni Cross HandMade Italkit binnenrotor Orginele filter/powerfilter/zonder filter 17,5mm 17,5mm is niet mager 12 mm is mager voor zo'n setup, 17,5mm kan het best wel aan en @ matthijn goed bezig jongeuhauhh
di dec 15, 2009 10:26 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
even een kleine quote ter herinnering: Racekees schreef: Apriliaforum, waar het niveau zo laag als de kelder is, het respect minimaal en de kleuters in overvloed zijn.
Echt.. jullie staan allemaal op scherp, degene die nu nog beginnen te bitchen gaan permanent van dit forum af, zonder waarschuwing.. moet eens afgelopen zijn met dat kinderachtige gedoe hier.
di dec 15, 2009 10:32 am |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
begin dan ook te kijken naar jullie 'groep' 17,5mm kan best.
di dec 15, 2009 6:46 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Snap niet waarom 17.5mm kan, maar hij toch met sproeier 140 VEEL te licht is afgesteld.
Heb vanmiddag even alles nagelopen, hij zuigt echt geen valse lucht aan! maar hierbij zijn ook de carters getuned enzo, dat maakt ook wel EEN verschil...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di dec 15, 2009 7:25 pm |
|
|
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
carters tunen gaat die minder gebruiken omdat de flow mooier is dus het mengsel beter verbrand , heb ik me llaaten vertellen weet het zelf niet
di dec 15, 2009 7:27 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Als ik de sjonnies van het forum mag nadoen, moet ik nu zeuren over dat je het niet weet.
Maargoed, aangezien ik mezelf slimmer dan dat acht, zal ik het even navragen.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di dec 15, 2009 7:28 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Richard: Enorm natuurlijk! (maar ik ga nu even dineren) Steven: Weinig. Nja, vaak grotere sproeier. Dus, daar kan ik wat mee!
|
di dec 15, 2009 7:31 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
carterinhoud word vergroot en flowsnelheid verhoogd, dus onderin toeren aanzienlijk meer kracht.
betekent ook dat de sproeierbezetting omhoog moet.
|
di dec 15, 2009 11:47 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Daar kan ik dus weer wel wat mee. Maar of dat nou 60 maten zal zijn, kan ik ook maar moeilijk geloven hoor...
|
wo dec 16, 2009 9:48 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
is je carter niet ergens gescheurd, zo heb ik ook eens een rs meegemaakt die zonder sproeier reed.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
wo dec 16, 2009 9:49 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
of zit etr geen of een lekke pakking tussen?
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
wo dec 16, 2009 10:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Lekke pakking bedoelen jullie kop of voetpakking neem ik aan. Moet het maar een keer gaan controleren, maar de laatste 2 weken staat al elke dag een roller in Leiden dus dat ik ga rijden komt voorlopig toch niet voor, zeker niet met dit weer. Maar lekke carter, zou niet weten waar eigelijk, dat zou je toch wel moeten merken aan geluid ofzo?
|
vr dec 18, 2009 1:56 am |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
nee, tussen je carter natuurlijk
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
vr dec 18, 2009 10:12 am |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Tussen hoeft natuurlijk niet he... kan ook zijn dat er een scheur in het aluminium zelf zit ofzo, of niet? maar tussen carter een slechte afsluiting, zou dat niet gewoon valse lucht zijn dan?
|
za dec 19, 2009 2:59 am |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
derbi heeft een pakking tussen het carter, doe eens je huiswerk maken.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za dec 19, 2009 3:15 am |
|
|
|