Auteur |
Bericht |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: TZR van Slammers *Uitdraai TP pag. 79*
Uh ja. XLER8R heeft anders ook een derbi blok en die heeft een redelijk afgewerkte airsal70 en die scoorde 11,4. ![rolleyes :00:](./images/smilies/rolleyes.gif)
za jun 27, 2009 9:39 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: TZR van Slammers *Uitdraai TP pag. 79*
derbi heeft ori dan ook cilinders met fluiters.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za jun 27, 2009 10:44 am |
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Nah dan nog. Kan me niet voorstellen dat een std. 50 met leuk uitlaatje net zoveel pk heeft als eentje met een airsal70. Of die bank waar wij steeds opgaan geeft te weinig. aan. ![pinch :X:](./images/smilies/pinch.gif)
za jun 27, 2009 10:54 am |
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
ja, dat lijkt me dan ook weer een smoes. maar als je weet wat je doet krijg je die shit heus wel sneller als een gewone 70 fabrieksaf
|
za jun 27, 2009 11:03 am |
|
slammers
ApriliaForum Member
|
Ja, maar hij heeft voor zover ik weet niets gedaan aan die cilinder en verders ook weinig aan zijn brommer op een andere uitlaat na. En die airsal70 is wel afgewerkt.
za jun 27, 2009 12:16 pm |
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
maar airsal is altijd nog een van de slechtere 70 cc ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
Rallyking schreef: Dat je je daar op durft te vertonen ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) M'n Ludix heeft nog meer status Ex-jes: DERBI GPR 50 Racing Red 05' / Aprilia RS50 MY 07 Spains no'1 / Rieju KTM SX 50 Crossbrommer
|
za jun 27, 2009 12:21 pm |
|
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
hoeveel heeft een originele dan ongeveer? met ander uitlaatje
_________________ Mijn APRILIA RS50 MY 07
|
za jun 27, 2009 12:31 pm |
Persoonlijk album
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
Mikeeee schreef: maar airsal is altijd nog een van de slechtere 70 cc ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) vandaar dat er 19pk uit kan komen :)
|
za jun 27, 2009 12:44 pm |
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Ori cil met gia 11 pk ![icon_thumright :thumright:](./images/smilies/icon_thumright.gif) lkkr drome ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
_________________ Micro Power!
|
za jun 27, 2009 1:10 pm |
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
Jongens, jullie snappen er allemaal geen ene reet van. Wat valt jullie op als jullie grafieken gaan vergelijken? Juist, degene met "lage score's" zijn allemaal een run in 1 versnelling. De hoge juist allemaal all gear runs. En wat zien jullie als er over geschakeld word? Juist een flinke piek, en waardoor komt dat? Omdat die gast die erop heeft gezeten niet kan schakelen.. Als jullie is wat verder kijken dan je neus lang is, zou je bij die drd van kimi zien dat die een 8 of 9 pk scoord.... ![Afbeelding](http://i44.tinypic.com/24etfdi.jpg) ![Afbeelding](http://img3.imageshack.us/img3/9366/img0204u.jpg)
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
za jun 27, 2009 1:13 pm |
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
Royal Club schreef: Mikeeee schreef: maar airsal is altijd nog een van de slechtere 70 cc ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) vandaar dat er 19pk uit kan komen :) ja dat kan dat zeg ik toch ook niet ![ban :BAN:](./images/smilies/ban.gif) maar ZELFS jij moet toegeven dat het geen top cilinder is
Rallyking schreef: Dat je je daar op durft te vertonen ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) M'n Ludix heeft nog meer status Ex-jes: DERBI GPR 50 Racing Red 05' / Aprilia RS50 MY 07 Spains no'1 / Rieju KTM SX 50 Crossbrommer
|
za jun 27, 2009 3:55 pm |
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
ik weet eigenlijk niks van testbanken. ben er voor het eerst opgeweest en wat ik zag is dat ze alle brommers(ook de 70's etc) allemaal gewoon opschakelden.
maar wat je zegt is inderdaad zo. die van mij is alleen in 1 versnelling. die van hem over alle..
niet te vergelijken dus..
za jun 27, 2009 6:26 pm |
|
knibbo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 18, 2008 8:19 pm Berichten: 435 Woonplaats: wieringerwerf
|
ik ben ook ooit es met mijn dr80 op de bak geweest en toen scorde ik 12.6 pk. maar toen schakelde ik ook gewoon van 1 naar ze 6. maar zo te horen moet dat niet? en in welke versnelling dan?
za jun 27, 2009 6:48 pm |
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
Je kan best een all gear run doen, maar dan gewoon normaal rustig overschakelen zonder hem te laten schokken zodat je niet van die rare pieken krijgt ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) Maar je hebt het meeste aan een run in 1 versnelling en dan waar het vermogen tegen over het toerental uitgezet word. Testen ligt beetje aan je vertanding, maar in ze 4 gaat meestal wel aardig goed ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
za jun 27, 2009 11:15 pm |
|
slammers
ApriliaForum Member
|
Dus al stond die van mij in 1 versnelling dan had ik meer gescoord?
zo jun 28, 2009 1:15 am |
|
|