Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Rieju MRX Project update P4
En dat is al licht hoor. Ik rij nu met 14-52, 50cc, rotte standaard uitlaat en 19mm. 80 max.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di apr 03, 2012 10:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
wespa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 07, 2011 12:26 pm Berichten: 930
|
Re: Rieju MRX Project update P4
kristian, hoeveel moet die uitlaat kosten dan.
|
di apr 03, 2012 10:15 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Re: Rieju MRX Project update P4
rieju-rrx schreef: En dat is al licht hoor. Ik rij nu met 14-52, 50cc, rotte standaard uitlaat en 19mm. 80 max. vtw 14 is best zwaar op die setup van jou, denk dat je met 13 wel harder kan.
_________________
boy-1993 schreef: Waarom zouden scooters en sprinters en al meer dan 14000 kunnen draaien en een rs 50 ineens niet?
|
di apr 03, 2012 10:16 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Rieju MRX Project update P4
Nee. Met 13 maakt hij overtoeren, 14 is goed.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di apr 03, 2012 10:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Re: Rieju MRX Project update P4
Ik vond jouw brommer altijd al wel aan de snelle kant voor een std uitlaat en cilinder haha. Komt dat omdat je de ori demper toen had uitgehold en al die nutteloze zooi eruit had gehaald? Denk dat jij andere mensen met standaard setups er makkelijk uit trekt of niet? ;p
_________________
boy-1993 schreef: Waarom zouden scooters en sprinters en al meer dan 14000 kunnen draaien en een rs 50 ineens niet?
|
di apr 03, 2012 10:25 pm |
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Re: Rieju MRX Project update P4
Ohja, die demper, was nie zo gek dat hij niet meer liep daar hebben we toen toch die andere demper opgezet?
_________________
rs_maniac666 schreef: die van malossi willen ook nog wel. maar wat het aller belangrijkste is, is dat je je powerband goed oppompt.
|
di apr 03, 2012 10:30 pm |
|
|
wespa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 07, 2011 12:26 pm Berichten: 930
|
Re: Rieju MRX Project update P4
wat is eigenlijk het verschil tussen een hm en ml?
|
di apr 03, 2012 10:53 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Re: Rieju MRX Project update P4
hm is handgemaakt uit delen en aan elkaar gelast voor laag/middeltoerige 70cc cilinders of hoogtoerige 50cc cilinders. en ml is gewoon lelijker en uit minder delen gemaakt en ook is ie alleen lekker voor redelijk tamme 50cc cilinders.
_________________
boy-1993 schreef: Waarom zouden scooters en sprinters en al meer dan 14000 kunnen draaien en een rs 50 ineens niet?
|
di apr 03, 2012 10:59 pm |
|
|
wespa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 07, 2011 12:26 pm Berichten: 930
|
Re: Rieju MRX Project update P4
Maar is ie denk je wel geschikt voor een dr80 of raad je een andere uitilaat aan.
|
di apr 03, 2012 11:05 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Re: Rieju MRX Project update P4
Op een Dr80 kan alles zo'n beetje wel. Ik vond het met een leovince v6, die wel vergelijkbaar is met die ml, heel lekker rijden. En met de cross hm vond ik mijn dr80 eigenlijk nog leuker rijden aangezien hij een veel fellere powerband had die tot 12500 toeren ging. Eigenlijk raad ik wel die cross hm aan, maar als je meer van het lekker rustig rijden bent zou ik de andere uitlaat nemen. Wat niet wegneemt dat je met een cross hm ook lekker rustig kan toeren.
_________________
boy-1993 schreef: Waarom zouden scooters en sprinters en al meer dan 14000 kunnen draaien en een rs 50 ineens niet?
|
di apr 03, 2012 11:11 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Rieju MRX Project update P4
piotrSMX schreef: Ik vond jouw brommer altijd al wel aan de snelle kant voor een std uitlaat en cilinder haha. Komt dat omdat je de ori demper toen had uitgehold en al die nutteloze zooi eruit had gehaald? Denk dat jij andere mensen met standaard setups er makkelijk uit trekt of niet? ;p Ja, ik trek net zo hard op, soms harder dan een een vergelijkbare rieju met 13-53. :)
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo apr 04, 2012 9:32 am |
Persoonlijk album
|
|
wespa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 07, 2011 12:26 pm Berichten: 930
|
Re: Rieju MRX Project update P4
ik wil graag zo'n achterbrug erinbouwen: Zou die zonder teveel aanpassingen in mijn MRX kunne?? Wat zou er dan moeten gebeuren. Zou iemand voor mij de maten willen opnemen?? bvd.
|
wo apr 04, 2012 9:50 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Rieju MRX Project update P4
Je bedoeld een Derbi brug?
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo apr 04, 2012 9:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
wespa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 07, 2011 12:26 pm Berichten: 930
|
Re: Rieju MRX Project update P4
ja
|
wo apr 04, 2012 10:00 pm |
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Re: Rieju MRX Project update P4
En dat moet omdat? Pak dan iets van een rr of polijst je huidige
_________________
rs_maniac666 schreef: die van malossi willen ook nog wel. maar wat het aller belangrijkste is, is dat je je powerband goed oppompt.
|
wo apr 04, 2012 10:48 pm |
|
|
|