doe niet zo lastig bestel allus bij Rooiuh Ben www.zundapponderdelen.nl Of Jmpb www.jmpb.nl of bij jos van massink... www.zundapp.com Mocht dat niet goed komen, bestel je het bij hans van oldtimerdelen.nl
voor je missende onderdelen kijk je in de FAQ van zunflappie.nl en mocht je nou echt serieus er mee bezig willen meld je dan aan op www.zundappforum.com.. begin dan niet over methanol en laat vooral geen foto's zien van dubbele carburateurs
Om nog even tegen je pa in te gaan.. 100 heeft dit ding nooit gehaald al heeft er 200 x een 1000000mm carburateur achter gelegen... 10k haalt hij ook niet hooguit 7k... en een km of 55-60 mag je blij zijn..
Ik zag mijn reactie over een '80cc blok' Ik doelde puur op het feit dat deze 314/317 moteren ongeacht het aantal cc gewoon niet hard willen lopen zonder de nodige aanpassingen (lees balans krukas)
Re: zundapp sprinter op methanol;)
halooo ik dacht ik ga nog eens kijken ik heb al lang niet meer gekeken omdat er niemand meer reageerden, alleen stagionair kantie 10k draaien, onder het rijden 8-9k als ik de methanol er terug op bouw. nu heb ik geen idee hoe hard hij gaat ik heb grote problemen met benzinetoevoer en vuiligheid intussen heb ik al een derbi drd pro gekocht als gewone brommer. om deze op te knappe ben ik klauwe met geld kwijt. ik rijd er nog wel eens mee in de sneeuw als hij start. ook de zundapp-trike wil soms wel eens meewerken
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
koen-sprinter schreef:
halooo ik dacht ik ga nog eens kijken ik heb al lang niet meer gekeken omdat er niemand meer reageerden, alleen stagionair kantie 10k draaien, onder het rijden 8-9k als ik de methanol er terug op bouw. nu heb ik geen idee hoe hard hij gaat ik heb grote problemen met benzinetoevoer en vuiligheid intussen heb ik al een derbi drd pro gekocht als gewone brommer. om deze op te knappe ben ik klauwe met geld kwijt. ik rijd er nog wel eens mee in de sneeuw als hij start. ook de zundapp-trike wil soms wel eens meewerken
hahaa:P neehoor ik rij altijd inde sneeuw met die zundapp, btw die 19 mm zit er al lang terug op van vorig jaar ofzoo reed voor geen meter telkes da tweede hendeltje er bij met men derbi rij ik nu ook gewoon
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
nee eigelijk niet hij draait voor geen meter, uitlaat is beetje crack omdat hij er niet meer onderpast :( misselijke aansluiting:S maar op het moment werk ik er niet veel meer aan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum