Auteur |
Bericht |
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
Re: redbull GPR nude *update vastloper*
bartp schreef: Hoeveel heb je voor deze nude betaalt, als ik vragen mag? Ik ben van plan er ook een te kopen.. Heb ik vergelijkingsmateriaal.. Evt. via PB. roy wil die van hem verkopen, miss niet iets voor jou ?
do apr 22, 2010 4:36 pm |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
crazy-rrx schreef: chingboi schreef: jha hehe
powerfilter?
90 sproeier is echt te klein voor een 70cc met 17,5 mm nee gewoon orgi filter;) ow dan moet er ongeveer een >98 in echt jmmr man, is die 70 trouwens getuned?
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
do apr 22, 2010 4:47 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
crazy-rrx schreef: bartp schreef: Hoeveel heb je voor deze nude betaalt, als ik vragen mag? Ik ben van plan er ook een te kopen.. Heb ik vergelijkingsmateriaal.. Evt. via PB. roy wil die van hem verkopen, miss niet iets voor jou ? Wie is Roy
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
do apr 22, 2010 5:34 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 16, 2008 10:26 pm Berichten: 225 Woonplaats: meppel
|
ik heb inderdaad een 17,5 mm carburateur en een origineel filter. origineel heeft dit type wel een 14 mm ag sproeier zegt niet zoveel ik zat toen met oude type rs met metrakit uitlaat, 19mm en powerfilter ergens in de 130 ligt er maar net aan met sproeier 90 liep die egt perfect en was gewoon goed afgesteld daar ligt het niet aan, nu met originele 50cc loopt ie nog steeds perfect op sproeier 90 dat is dan wel weer apart @chingboi cillinder is niet getuned gewoon netjes afgewerkt @bartp dat ben ik
|
do apr 22, 2010 7:52 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
nog een vraagje trouwens, op mijn cillinderkop heb ik aan beide zijden 2 openingen zitten nog waar die nu dus koelvloeistof uitlekt, wie weet of hier origineel bouten inzitten? geen idee of er schroefdraad inzit namelijk gaat om oude type blok nieuwe type blok heeft dit niet
|
do apr 22, 2010 7:58 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
die 2 openingen zijn voor 2 boutjes die in je cilinder gaan, daar zit dus schroefdraad
|
vr apr 23, 2010 2:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
jasonNL schreef: die 2 openingen zijn voor 2 boutjes die in je cilinder gaan, daar zit dus schroefdraad jah vandaag al ff geprobeerd alleen moet ik ff goede bouten halen die ik nu heb zijn wat te lang dan maar eens goed poetsen OVERAL en weer in mekaar
|
vr apr 23, 2010 8:16 pm |
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
redbull schreef: jasonNL schreef: die 2 openingen zijn voor 2 boutjes die in je cilinder gaan, daar zit dus schroefdraad jah vandaag al ff geprobeerd alleen moet ik ff goede bouten halen die ik nu heb zijn wat te lang dan maar eens goed poetsen OVERAL en weer in mekaar haha en morgen kom je eem koffie drinken. gezellig heur!:P
vr apr 23, 2010 8:59 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
crazy-rrx schreef: redbull schreef: jasonNL schreef: die 2 openingen zijn voor 2 boutjes die in je cilinder gaan, daar zit dus schroefdraad jah vandaag al ff geprobeerd alleen moet ik ff goede bouten halen die ik nu heb zijn wat te lang dan maar eens goed poetsen OVERAL en weer in mekaar haha en morgen kom je eem koffie drinken. gezellig heur!:P niet alleen koffie drinken
|
vr apr 23, 2010 9:03 pm |
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
|
jah vandaag al ff geprobeerd alleen moet ik ff goede bouten halen die ik nu heb zijn wat te lang dan maar eens goed poetsen OVERAL en weer in mekaar [/quote] haha en morgen kom je eem koffie drinken. gezellig heur!:P[/quote] niet alleen koffie drinken [/quote] haha die onderdelen zijn bijzaak !
vr apr 23, 2010 9:05 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
Citaat: haha die onderdelen zijn bijzaak ! idd mooie meiden kijken is hoofdzaak
|
vr apr 23, 2010 9:06 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
redbull schreef: jasonNL schreef: die 2 openingen zijn voor 2 boutjes die in je cilinder gaan, daar zit dus schroefdraad jah vandaag al ff geprobeerd alleen moet ik ff goede bouten halen die ik nu heb zijn wat te lang dan maar eens goed poetsen OVERAL en weer in mekaar slijp/zaag je er toch een stuk af?
|
vr apr 23, 2010 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
|
jasonNL schreef: redbull schreef: jasonNL schreef: die 2 openingen zijn voor 2 boutjes die in je cilinder gaan, daar zit dus schroefdraad jah vandaag al ff geprobeerd alleen moet ik ff goede bouten halen die ik nu heb zijn wat te lang dan maar eens goed poetsen OVERAL en weer in mekaar slijp/zaag je er toch een stuk af? hmm dat is al neit meer nodug
za apr 24, 2010 6:43 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
inderdaad, na nog geen 5 kilometer kon ik de zuiger alweer weggooien schijnt dus dat ik te weinig gesmeerd heb (geen oliepomp) alleen ik heb de mengverhouding van een bromfietszaak hier in de buurt en ik reed altijd al zo, nogal frapant dat het nu ineens fout gaat daarom volgens josdijkman had ik dus dik het dubbele moeten smeren ben wel benieuwd hoeveel andere mensen hier op t forum smeren qua verhouding? maargoed nu weer nieuwe zuiger en originele cillinder opgepoetst en zit alweer in elkaar, morgen maar weer eens proberen inmiddels ook een zooi nieuwe boutjes en moertjes erop en ook die moer op je kroonplaat ziet er weer een stuk beter uit foto's upload ik nog wel dan nog maar eens een poging doen om hem grondig te poetsen vorige keer hoefde dat al niet meer net toen ik het wou doen daarna maar eens voorzichig op markplaats zetten en opzoek naar een scooter voor woon-werk ivm nieuw werk een stuk verder weg dan zoals nu op loopafstand en sparen voor rijbewijs
|
di apr 27, 2010 9:44 pm |
|
|
Bobbie!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 03, 2008 3:51 pm Berichten: 232 Woonplaats: kruisland, noord brabant
|
1 op 40 - 1 op 45 lijkt me ruim voldoende met een 50cc
|
di apr 27, 2010 10:22 pm |
|
|
|