Zo.. Achterwiellagertjes vervangen
t was een heel avontuur dat wel
Ik zo in de tuin m'n achterwiel eruit gehaald, en geprobeerd lagers eruit te slaan maar dat lukte niet (verkeerd gereedschap gebruikt). Ik dus met wiel en al, op de fiets naar DNAx om vervolgens met hem naar de bromboer te gaan, omdat hij ook nog een lager nodig had. Wij dus bij de bromboer, ik gevraagd of ze lagertjes eruit konden halen.. Staat dat stuk schorem wat mij met de RS2 ook """"geholpen"""" had, zegt mij dat mn wiel dan opgestuurd moet worden naar Arnhem. Ik zo "is dat een grap?
" maar de arme jongen meende het dus. Ze hadden geen lagers liggen, dus wij op naar de volgende bromboer
Daarzo aangekomen, vertelt de man die ons hielp dat ik ze er toch gewoon uit moest slaan. Goed en wel, ik denk ik probeer het dan nog wel eens.. Maar ze hadden nog maar 1 lager liggen terwijl we er toch echt 3 nodig hadden. Maar hij wist ons een adresje te geven, W&O Techniek op het industrieterrein. Geeft ie ons een routebeschrijving, en laat ons dus om veenendaal heen fietsen terwel we ook gewoon in een rechte lijn door 't Veen hadden kunnen karren. Maar oke, we waren er (rond 5 over 5). Helemaal kapot want ik had alleen tussen de middag een krentenbol op en was al de hele middag aan het fietsen. Wij dus aangegeven welke lagers we moesten hebben en de aardige man liep weg en kwam terug, met de lagers. Wel met de verkeerde want hij verstond 6203 terwijl we 6202 moesten hebben, maar toch. Goede zaak in ieder geval.
nou, wij willen betalen. Blijkt dat je er niet kan pinnen
t is een bedrijf wat vooral met andere bedrijven bezig is, dus bijna alles gaat buiten de fysieke winkel om. Maar oke, het dichtsbijzijnde pinautomaat was in het petenbos maar dat zouden we niet redden (het was tussen 5 en 10 over 5, en ze zoudn om half 6 sluiten). Ff gevraagd of hij eventueel een paar minuutjes kon wachten als we te laat zouden zijn, en toen als een gek gaan fietsen. Was uiteindelijk niet nodig want we hadden nog 10 minuten over
maarja beter dan te laat..
Lagertjes dus meegekregen en naar huis gegaan, wiel had ik ondertussen bij de vriendin van DNAx gedumpt, dus die na t eten weer opgehaald (met de auto). Had die echt niet meer mee naar huis kunnen nemen. Daarna samen met m'n pa lagertjes erin geslagen en alles, en even de oude uit elkaar gehaald en 1tje was duidelijk kapot. De ring die de balltjes op z'n plek moest houden was helemaal kapot en alles, dus goed dat we er ff nieuwe in hadden gezet
en nu draait ie weer hartstikke mooi.
Verder vorige week zondag nog een fotoshoot gehad met de vriend met de mooie camera's (eos 20d en 30d), maar heb de foto's nog niet binnen.. Als ik vanmiddag tijd heb gaan we nogmaals foto's maken en ik hoop dat ik ze daarna direct krijg, en dan zal ik dus ook een paar mooie foto's aan mn beginpost toe voegen.