[DERBI]-[UPDATE 17SEPTEMBER] Senda DRD 2009! Tomvsom
Hallo, Ik heb Tom van Sommeren eind mei 16 geworden.
Mijn brommerverleden begon bij een puchje die een tijd stil (jaren) heeft gestaan en ik na een tijdje aan de gang heb gekregen. Later 70cc erop en etc. maar dat schoot niet op. Toen op zoek gegaan naar een pitbike, uiteindelijk is het de Pitpro STD 125cc 4takt geworden. Oftewel geen chinees rommel die je overal op marktplaats en etc. ziet. ( STAAT TE KOOP )
http://i234.photobucket.com/albums/ee208/tomvsom/P1030554.jpggenoeg geluld, Hier wat foto's van mijn derbi senda drd anniversairy ( blauwe wielen) uit 2009
!
Grote updates in beginpost, kleine dingen gewoon in het topic!
______________________________________________________________________________________________________
Plannen:
-
Spiegels eraf -
ontgrenzen (prop begin uitlaat) -
Kentekenhouder zelf maken -
Wit velglint -
Orginele uitlaat ONDERWEG -
Pijpje eraf en gat dichtlassen -
Race gaas (wit of blauwe) -
Kleinere knippers voor -
Achterlicht met knippers ingebouwd -
… Gedaan Licht klaar Nog bestellen/maken _____________________________________________________________________________________________________
update 17 september:tomvsom schreef:
Nieuwe Foto’s ( velglint, knippers-voor eraf )
Velglint:
Detail foto:
‘Slijt-rand’:
(nog een stukje :p)
_____________________________________________________________________________________________________
update 14 juli:tomvsom schreef:
Weer een update, ik heb het kenteken veranderd. want ik vond hem niet echt mooi zo. wat vinden jullie?
EERST:
NU:
meer foto's:
again
gedaan: panty( 1 laag) [ ER ALWEER AF!]
, kenteken naar achter + schuiner en reflectoren bij de voorvork eraf.
______________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________
update 24 juni:______________________________________________________________________________________________________
update 21 juni:tomvsom schreef:
Kenteken houder gemonteerd,
Nieuw achterlicht,
en overdag,
,
Net thuis _______________________________________________________________________________________________________
Na 3 dagen - Spiegels eraf, staat stukken beter.
( De band is nu tot ongeveer 1 cm van de rand gesleten
)
Groeten! binnenkort meer!