Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
Thijn's Black Panther GpR ..Verkoopt!
Heey,, Aprilia fans.. (en stiekeme derbi aanhangers ) Mijn naam is Thijn. Kom uit het dorpje Haps mijn hobby's zijn Voetbal, crossen, met brommers bezig zijn,en int weekend met vriende biertjes drinken mijn 2 wieler verleden: fiets, crosser, beta ark, gilera Runner , en nu de Gpr En ik ben 18 !! jaar oud !
Info over mijn brommer:
Merk:Derbi Type:Gpr 50 Racing bouwjaar:2006 Cilinder:std. Derbi cil. Uitlaat:Origineel ontgrenst rijdt 90 kmp/h Vertanding: 13-52. Ketting: Regina Gold carb. 14mm Dell'orto Koppeling: meerdere natte platen. Banden Michelin Pilot Sporty's
Uiterlijke opmerkingen: [x]De brommer is prof. gespoten in Phanter Black (nieuwe kleur van Ford) Metallic zwart met flakes en een groene gloed in de zon ...
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
Re: !! .. Black Panther GpR .. !!
Dan ben jij waarschijnlijk degene die net een filmpje op youtube heeft gezet, waar ik op gereageerd heb, met de brommer erin die op marktplaats heeft gestaan.
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
Foto'tjes te groot?
Doe gewoon een foto openen dan met paint, en dan opslaan als JPEG bestand, dan of bij formaat op 75% ofzo, dan kan je ze hier gelijk op zetten, veel makkelijker
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
aprilia kevin schreef:
Foto'tjes te groot?
Doe gewoon een foto openen dan met paint, en dan opslaan als JPEG bestand, dan of bij formaat op 75% ofzo, dan kan je ze hier gelijk op zetten, veel makkelijker
ja maar ik weet niet wat ik dan tussen de [ img ] moet zetten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum