Mr Mike's nieuwe speeltje [Update pagina 1]
Nou het is weer eens een tijdje geleden sinds ik een gallery heb gemaakt maargoed..
Nou ik heb dus een Yamaha tzr uit 2007 maand 11 met 3021 km. Moest er wel flink aan wennen maar dat is altijd... Na 3 dagen al snel de brommer leren voelen
Rijd lekker alleen heb ik liever wel andere bandjes maar dat komt nog wel
Zoals de meeste al weten heb ik een ongeluk gehad en stap daarom over op iets niieuws, kep de Motorhispania rx verkocht en heb een tijdje rond gefiets..
Ik heb dus 2 weken rond gefietst en gekeken voor een nieuwe brommer, ik was er dus helemaal niet zeker van welke ik nou moest nemen, yamaha tzr, rieju rs2 of weer MH rx...
NA lang zoeken toch maar besloten voor de TZR te gaan en vond er 1 op Marktplaats... Na wat gepraat een afspraak gemaakt op zondag 16 November... Het nadeel was dat het in limburg was en dat dus met de intratuin bus (die verneukt was) het ongeveer 3 uur zou duren..
Zondag 16 novemberBeetje brak die ochtend vanwege personeelsfeest maar het idee van bijna weer rond rijden gaf me de energie om door te gaan..
Eenmaal aangekomen was ik al weer verliefd
Na lang overleg hebben we er nog wat af kunnen halen en hem toen mee genomen en weer naar huis gegaan... Ik helemaal blij
Maandag 17 novemberKenteken overgeschreven, vrijwaardings bewijs naar die man opgestuurd en hem gelijk verzekerd.. Die middag er natuurlijk mee gereden
Planning:- Metrakit uitlaat erop- Snelheid ca 80- 85km/u- cdi ontgrenzen- RS2 Spiegels- Stage6 temperatuur meter- Carbon knipperlichten- michelin pilot sporty achterband (mei vakantie) = Besteld!- Ketting 125cc- Teller lampjes blauw(zijn besteld)
- Remschrijven rood spuiten (mei vakantie)- snelgas- Carbon voorrempotdekseltjeGroen= gedaanRood= al binnen maar nog niet gedaanDit is em
Vers van de pers Donderdag 20 NovemberIk hevig in de stres, me de tandjes in gescholden want de brom deed vreemd.. Hij stopte om de km en bleef uitvallen, ik kon niks vinden en maar door gereden, eerste week reed ie perfect en nu opeens niet meer, ik vreesde voor een warmloper
Na even hebben nagedacht had ik hem op zijn reserve gezet en hij reed weer heerlijk, even getankt en hij deed het weer... Vervolgens uitgelachen thuis door mijn ouders en op het forum
Vrijdag 21 NovemberDoor hevige wind is er schade op de brommer gekomen vermoedelijk door een fietsen stalling waar ik hem naast had gezet.. Krassen maar dat valt nog wel over te spuiten... Op de foto lijkt het erger maar het zijn maar 2 diepe krassen die je echt goed ziet
Foto's:
Nou dit is mijn breedmakerkit:
Even wat onderdeeltjes
UPDATE 14 APRIL:Kappen gespoten in orginele kleuren..
Voorbewerkt:Aan het spuiten:Resultaat:UPDATE 6 MEI 2009Zo, Remschrijven zijn gespoten:
Michelin achterband zit erop, straks ophalen.. Nieuwe bouten voor mijn remschrijven ook zo ophalen.. Helm+ nog wat spulletjes worden zo bezorgt..
Nieuwe feuteu's.. Met michelin bandje erop
Nieuwe foootoooo'ssss!!!!Met verkorte kentekenhouder!!! Groeten mike