Auteur |
Bericht |
jack45
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:03 pm Berichten: 20 Woonplaats: Nw-Lekkerland
|
Re: Jacco's Yamaha TZR
roef schreef: hhaha die schade tzr die je het gekocht die jongen ken ik:P maar zie dat je wel de voorkuip het gehouden:p maar dat is zijn vriendins naam niet:p Die hele voorkuip was gebarsten en in stukken, die heb ik niet gehouden hoor Kheb een R1 look vervangingskuip gekocht.
_________________ Yamaha TZR Black & Blue 2005
|
wo jun 22, 2011 6:38 pm |
|
|
jack45
ApriliaForum Member
|
Yv.S schreef: op die ene tzr zat een rino racing uitlaat. gewoon zo erop wat die gast vertelde Nah kgeloof niet dat het een hele rino racing uitlaat was hoor. Het was een dikke tailpijp op een gewoon brommer uitlaatje gelast met rino demper idd. Hij zei dat ie em er niet zelf opgezet had maar de vorige eigenaar al. Maar vraagje: hoe houden jullie je demper netjes ? dat carbon in de blanke lak is niet handig denk ik ? weten jullie iets voor op die demper ?
|
wo jun 22, 2011 6:43 pm |
|
|
roef
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 06, 2011 2:50 pm Berichten: 119 Woonplaats: Beneden Leeuwen GLD
|
haha ja hij kocht hem zo met die motoruitlaat:P maar dat kuipruitje bedoel ik dat je dat eraf het gehaald en het gehouden
|
wo jun 22, 2011 7:18 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
demper moet je gewoon vaak poetsen, blanke lak op en sticker gat niet houden, of je moet die sticker gaan schuren maar dat lijkt mij geen strak plan
wo jun 22, 2011 7:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
jack45
ApriliaForum Member
|
roef schreef: haha ja hij kocht hem zo met die motoruitlaat:P maar dat kuipruitje bedoel ik dat je dat eraf het gehaald en het gehouden Ja kuipruitje was wel mooi,en ik heb die gewoon verwisseld voor het originele ruitje @ marien, Ja word zoiezo poetsen dan. vraagje: Ik heb nu sproeier 118 en alles loopt helemaal goed met gewoon 16mm carb en dr50 en standaart ontgrensde uitlaat. Nu wil ik morgen die Metrakit RK erop gaan zetten, maar moet ik dan nog 10 maten omhoog in sproeiers ? Waar kan het aan liggen dat mijn sproeier zo hoog is ? andere tzr's met standaart ontgrensde uitlaat hebben meestal sproeier onder de 100.
|
wo jun 22, 2011 7:45 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
je hebt geen standaard cilinder, daar zou het dan logischerwijs aan moeten liggen...
wo jun 22, 2011 7:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
zal inderdaad aan de cilinder liggen maar ik vind die voorkuip wel erg vet! sowieso nette brommer!
wo jun 22, 2011 7:50 pm |
|
|
jack45
ApriliaForum Member
|
Apriliaaah schreef: zal inderdaad aan de cilinder liggen maar ik vind die voorkuip wel erg vet! sowieso nette brommer! Die voorkuip is van mn vorige TZR zie pagina 1.
|
wo jun 22, 2011 7:51 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
kweenie, door die knipperlichten in de koplamp lijkt het zo een beetje een scheel kijkende libelle maar dat kan ook aan de hoek liggen
wo jun 22, 2011 7:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
jack45 schreef: Apriliaaah schreef: zal inderdaad aan de cilinder liggen maar ik vind die voorkuip wel erg vet! sowieso nette brommer! Die voorkuip is van mn vorige TZR zie pagina 1. ow haha, nouja in ieder geval vind ik em wel dik staan!
wo jun 22, 2011 7:54 pm |
|
|
jack45
ApriliaForum Member
|
marien schreef: kweenie, door die knipperlichten in de koplamp lijkt het zo een beetje een scheel kijkende libelle maar dat kan ook aan de hoek liggen Foto is schuin genomen, en weerkaatsing helpt ook mee.. Hier nog 1tje dan met mn broertje
|
wo jun 22, 2011 7:57 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
cool broertje maar het blijft een scheel kijkende libelle
wo jun 22, 2011 7:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
jack45
ApriliaForum Member
|
marien schreef: :L: cool broertje maar het blijft een scheel kijkende libelle mij best hoor, kheb die tzr nu toch al niet meer. Morgen wss metrakit rk uitlaatje eronder hangen :)
|
wo jun 22, 2011 10:37 pm |
|
|
|