Auteur |
Bericht |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Re: TheDutchBeast's NSR-F *OPGEKNAPT & TE KOOP! MOET WEG!*
BOTS
_________________ bier is lekker
|
di nov 02, 2010 1:21 am |
|
|
Brandon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 31, 2009 4:25 pm Berichten: 231 Woonplaats: terneuzen
|
TheDutchBeast schreef: Brandon schreef: Waar staat er dat ik interesse heb dan ? dit toch een gallery en geen verkooptopic, maargoed nieuwe foto's lijken me wel op z'n plaats als je hem dan toch gaat verkope Speciaal voor deze man ga ik een verkooptopic aanmaken. Foto's.. hij ziet er exact hetzelfde uit als eerst xD Maar de foto's komen jochie, alleen een momentje , die maak ik morgen voor je hahaha zit je tampon scheef? aangebrand ventje en voor mij hoef je niet speciaal foto's te make hoor, vind er geen ruk aan an die ouwe meuk
|
di nov 02, 2010 1:29 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Re: TheDutchBeast's NSR-F * HEEL SLECHT NIEUW.... UPDATE....
Malvedo schreef: TheDutchBeast schreef: Yezzur k ken bart pas net maar we gaan wel eens uit, das gezellig Wel eens ? was de eerste keer deze zaterdag, en weet niet of ik nog wel keer met je naar de kroeg wil hoor Werd aan dingen herrinnerd waar ik niet aan herrinnerd wilde worden Racekees schreef: bart is me fristi-vriendjuh.
niet meer dan dat ? dat houden we off-forum
|
di nov 02, 2010 1:33 am |
|
|
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2010 10:23 am Berichten: 347 Woonplaats: Breda
|
Re: TheDutchBeast's NSR-F * HEEL SLECHT NIEUW.... UPDATE....
Malvedo schreef: TheDutchBeast schreef: Yezzur k ken bart pas net maar we gaan wel eens uit, das gezellig Wel eens ? was de eerste keer deze zaterdag, en weet niet of ik nog wel keer met je naar de kroeg wil hoor Werd aan dingen herrinnerd waar ik niet aan herrinnerd wilde worden Racekees schreef: bart is me fristi-vriendjuh.
niet meer dan dat ? ja hey Bart, jij hebt van die sexy one-night stands, die in het licht toch niet zo sexy zijn Ik vond t kei gezellig
_________________ Bmw E30 Suzuki GS 750 Jawa 350cc Jawa 350cc Oilmaster Yamaha TZR ( 5x )
|
di nov 02, 2010 9:35 am |
|
|
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2010 10:23 am Berichten: 347 Woonplaats: Breda
|
Brandon schreef: TheDutchBeast schreef: Brandon schreef: Waar staat er dat ik interesse heb dan ? dit toch een gallery en geen verkooptopic, maargoed nieuwe foto's lijken me wel op z'n plaats als je hem dan toch gaat verkope Speciaal voor deze man ga ik een verkooptopic aanmaken. Foto's.. hij ziet er exact hetzelfde uit als eerst xD Maar de foto's komen jochie, alleen een momentje , die maak ik morgen voor je hahaha zit je tampon scheef? aangebrand ventje en voor mij hoef je niet speciaal foto's te make hoor, vind er geen ruk aan an die ouwe meuk Als je er niets aan vind dan ook gelieve niet meer te reageren. Jij hebt je zegje gedaan over ouwe meuk, en je zal hiermee veel forumleden op hun hart trappen. Maar dat zijn je eigen gevolgen.
_________________ Bmw E30 Suzuki GS 750 Jawa 350cc Jawa 350cc Oilmaster Yamaha TZR ( 5x )
|
di nov 02, 2010 9:57 am |
|
|
Brandon
ApriliaForum Member
|
Jij bent duidelijk nog pissig over je ongeluk je ging je op je bek, een dag daarna zeg je dat je het bijgelakt hebt en dat het er weer acceptabel uitziet, en weer een dag daarna zeg je dat alles weer gepolyesterd en gespoten is. Lijkt me nogal kortdag om het netjes te doen vandaar dat ik benieuwd was naar foto's En ehm, welke gevolgen ? De apf knokploeg voor m'n deur straks ?
|
di nov 02, 2010 6:55 pm |
|
|
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
ik zal maar vast bang worden Brandon.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
di nov 02, 2010 6:56 pm |
|
|
Brandon
ApriliaForum Member
|
ja ik vrees de gevolgen van m'n uitspraak over ouwe meuk vandaar dat ik het nog ff navraag anders kan ik niet slapen vanavond, maar in je profiel staat dat je 19 ben, wat moet je dan nog met een tzr (je heb immers die af1 ook nog)
|
di nov 02, 2010 6:59 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
zitnie zo te janken man, beide je kop houden en uit elkaard topic blijven pfff
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di nov 02, 2010 7:01 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
Brandon schreef: ja ik vrees de gevolgen van m'n uitspraak over ouwe meuk vandaar dat ik het nog ff navraag anders kan ik niet slapen vanavond, maar in je profiel staat dat je 19 ben, wat moet je dan nog met een tzr (je heb immers die af1 ook nog) broertje van sanno toch? doe eens niet zo stoer
di nov 02, 2010 8:11 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Inderdaad, dave is een beste vent, ga jij maar je eigen brom spuiten ofzo.
_________________ http://instantboss.org/
|
di nov 02, 2010 8:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
laten we het gezellig houden hier!