HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za apr 19, 2025 7:41 am




Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
 [Ari]-Yamaha TZR ValeRossi RceRplca 2008 
Auteur Bericht
Ari
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm
Berichten: 2948
Woonplaats: Aalsmeer
Antwoord met een citaat
Bericht 
Matthijn
wat betekenen die afkortingen?
race, sport ofzo
Citaat:
Ik heb er maanden opgewacht dus zo vaag vind ik et niet..

Enne, direct een 70cc derop gooien? Is niet echt lekker voor de rest van de onderdelen die rustig moeten inslijten lijkt me?

ja maar als k et goed begrepen heb, is er ergeens een 'groothandel' met al die brommers scooters en onderdelen
en meestal hebben ze tzr op vooraad (dus al zou mn hele verhaal maandje eerder gebeurt dan had k een week later een nieuwe) maar nu waren ze op en moeten ze die weer bestellen vanuit spanje ofzo, en als pas die groothandel shizzle die heeft, dan kunnen die tzr's verkocht worden via brommerzaakjes ofzo :S:
k vind et in ieder geval een flipsysteem, maar volgensmy zouden al die tzr's ongeveer op zelefde moment binnen moeten zyn, mss iemand met wat meer verstand?

maar over dat inslijten, daar heb je wel gelijk in denk, maar dan moet k 2x achterelkaar inrijde, terwijl met nieuwe cilinder ook gwn alles ingereden moet worden, tog?

_________________
Racekees schreef:
Thijn, waarschuwing voor jou, omdat ik het kan


wo feb 13, 2008 7:11 pm
Profiel
Raphaël
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm
Berichten: 1972
Woonplaats: Amsterdam
Antwoord met een citaat
Bericht 
Dan kan je héél misschien zeggen van nou ik zet die 70cc erop maar laat alle begrenzers zitten, dat je dus nog steeds geen power hebt maar wel alles rustig laat inslijten.

_________________
Afbeelding


wo feb 13, 2008 7:55 pm
Profiel
ApriliaJan
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 05, 2008 9:44 pm
Berichten: 259
Woonplaats: almere
Antwoord met een citaat
Bericht 
teveel geld ofzo :devil: :_:

_________________
Afbeelding


wo feb 13, 2008 9:04 pm
Profiel
BuxirS
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm
Berichten: 3214
Afbeeldingen: 9
Woonplaats: Noordelijk
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ari schreef:
Matthijn
wat betekenen die afkortingen?
race, sport ofzo

Zijn typeaanduidingen van de MK uitlaten, ik weet ook niet waar RK en SP voor staan... PR is Pro-Race

_________________
Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.


wo feb 13, 2008 9:13 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Ari
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm
Berichten: 2948
Woonplaats: Aalsmeer
Antwoord met een citaat
Bericht 
uitlate, wtf, ging tog over cylinders :_:
@ Raphael, denk je echt dat k hele tyd volgas ryd ofzo :Y: :D:

_________________
Racekees schreef:
Thijn, waarschuwing voor jou, omdat ik het kan


wo feb 13, 2008 10:20 pm
Profiel
Raphaël
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm
Berichten: 1972
Woonplaats: Amsterdam
Antwoord met een citaat
Bericht 
Dat maakt niks uit, maar inrijden moet je rustig doen met alle begrenzers der in (lijkt me)

_________________
Afbeelding


wo feb 13, 2008 10:30 pm
Profiel
Ari
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm
Berichten: 2948
Woonplaats: Aalsmeer
Antwoord met een citaat
Bericht 
neejhoor, zolang je maar eerste 100km niet boven de 5/6duzizend komt, en dan telkens met verschillende (lage) toerentallen rijden en na 200km eff paar mintujes rechte stuk volgas, en dan weer 100km lage (verschillende) toeren, en zo na elke100km, en zo 500/700km lang ofzo, blijkt debeste manier zyn van inrijden

_________________
Racekees schreef:
Thijn, waarschuwing voor jou, omdat ik het kan


wo feb 13, 2008 10:41 pm
Profiel
No fear
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm
Berichten: 2269
Woonplaats: China
Antwoord met een citaat
Bericht 
Dat klopt nou kan je hem ook wel een paar keer door trekken dat kan ook niet fout zijn voor de cilinder

_________________
Power is useless without control!


wo feb 13, 2008 10:53 pm
Profiel
rain man
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2004 6:53 pm
Berichten: 1747
Antwoord met een citaat
Bericht 
idd hoeft echt niet met begrenzers erin. Als je een rs reviseert, dus overal nieuwe lagers en nieuwe cilinder, stop je er toch ook geen prop in, maar rijd je hem gewoon rustig in en niet te veel toeren draaien


wo feb 13, 2008 10:53 pm
Profiel
Raphaël
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm
Berichten: 1972
Woonplaats: Amsterdam
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ari schreef:
neejhoor, zolang je maar eerste 100km niet boven de 5/6duzizend komt, en dan telkens met verschillende (lage) toerentallen rijden en na 200km eff paar mintujes rechte stuk volgas, en dan weer 100km lage (verschillende) toeren, en zo na elke100km, en zo 500/700km lang ofzo, blijkt debeste manier zyn van inrijden

Oh, dan doe ik et fout :P

Ik rij op lange einden volgas tegen de 7/8k aan.. anders kom je niet vooruit :00: :P

_________________
Afbeelding


wo feb 13, 2008 10:55 pm
Profiel
Racekees
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm
Berichten: 6379
Afbeeldingen: 16
Woonplaats: Hoogkerk
Antwoord met een citaat
Bericht 
wauw, wel 8k
dan begint mijn powerband pas. :_:

ontgrens em maar gauw raphael:^^:


wo feb 13, 2008 11:09 pm
Profiel
Raphaël
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm
Berichten: 1972
Woonplaats: Amsterdam
Antwoord met een citaat
Bericht 
Racekees schreef:
wauw, wel 8k
dan begint mijn powerband pas. :_:

ontgrens em maar gauw raphael:^^:

Gheghe :P Vertel mij wat :00:

Van et weekend een stukje op een TZR met Yasuni R1 gereden en op een volledig ontgrensde Derbi DRD.. dat trekt wel ff wat lekkerder :P

_________________
Afbeelding


wo feb 13, 2008 11:13 pm
Profiel
Ari
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm
Berichten: 2948
Woonplaats: Aalsmeer
Antwoord met een citaat
Bericht 
Royal Club schreef:
ik rijd er dagelijks mee :P maar slijt wel boel

kan je eigenlijk beter een mhr80 met 21mm en std luchtfilter nemen
met hmr2 ofzo

Ari schreef:
ja, maar dat zuipt aardig wat ofnie? :P
en mhr is tog van malossi?

jefrs50 schreef:
Ja maar volgens mij zuipt iedere setup met een fatsoenlijke 70cc en een goeie carburateur flink.

Ari schreef:
ja maar je kan beter een stnd cabrateurtje houde ofnie? :P of 19mm
heb eigenlyk niet zo verstand van
maareh, we verplaatse eff naar mn topic voor verdere discussie, late we deze topic cleen houde

_________________
Racekees schreef:
Thijn, waarschuwing voor jou, omdat ik het kan


wo feb 13, 2008 11:21 pm
Profiel
Royal Club
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm
Berichten: 4705
Woonplaats: Vinkeveen
Antwoord met een citaat
Bericht 
ela

zoals ik al zei

mhr80. 21mm, std luchtfilter en hmr2 uitlaat

draait volgensmij heeeeeerlijk

_________________
“When life gives you lemons ask for salt and tequila”
Afbeelding


wo feb 13, 2008 11:27 pm
Profiel
Ari
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm
Berichten: 2948
Woonplaats: Aalsmeer
Antwoord met een citaat
Bericht 
kost wel 280
en dan ook nog s een krukas erby, cabrateur, wat nog meer?

_________________
Racekees schreef:
Thijn, waarschuwing voor jou, omdat ik het kan


wo feb 13, 2008 11:57 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: