HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 6:06 am

Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Meeting zeeland: RS, Derbi enz wie komt en/of helpt mee!!!!! 
Auteur Bericht
Jerko
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Meeting zeeland: RS, Derbi enz wie komt en/of helpt mee!!!!!
Meeting in zeeland!!!!!!!

Ey mensen ik woon in Goes en heb aprilia rs50 en ik rij net een paar weken ik ben 31 december 16 geworden. Ik vind het hartstikke leuk om te rijden. Met een groep is nog veel leuker.

Maar ik wil graag een meeting met schakelbrommers organiseren. Ik ken zoiezo al een paar mensen met een schakelbrommer maar ik zou het liefst een meeting willen met flink wat brommers.

Wie zou willen helpen organiseren en wie wil er zoiezo komen. En als ik het organiseer helpt mijn vriend (stefan) mij erin en hij woont ook in Goes. Maar wie weet waar we naar toe zouden kunnen gaan of wie we kunnen laten komen (frietkraam bijvoorbeeld.) Graag hoop ik dat er genoeg mensen zijn die zich aanbieden om te komen en dan kunnen we het organiseren en wie wil helpen met organiseren is altijd welkom.

Als je wilt komen of wilt helpen organiseren stuur dan ff een emailtje naar mij email: jerko_15@hotmail.com Zet daarin gelijk even je telefoon nummer en woonplaats zodat ik je kan informeren voor de meeting.

Allemaal alvast hartstikke bedankt!!!

Vriendelijke groetjes,

Jeroen

ma feb 12, 2007 6:47 pm
Profiel
HexSpammer
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
En wat is het toch weer moeilijk om een topic op de goede plek te zetten...

Move --> Meetings

ma feb 12, 2007 8:58 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Antwoord met een citaat
Bericht 
ik doe een suggestie: starten in middelburg op de markt. ff brommers kijken/praten/foto's maken enz. dan vertrekken richting vrouwenpolder en zo een beetje langs de kust rijden. in domburg ofzo een terrasje pakken met zijn allen. tussen domburg en westkapelle de dijk over(geasfalteerd) even sprintjes houden enz. doorrijden richting vlissingen om daar over de boulevard te rijden en ons ff laten nakijken door anderen :P daar eventueel nog terrasje pakken voor de liefhebbers en dan naar huis(we kunnen dan ook beslissen om nog verder te rijden als iemand nog leuke stukjes weet). dit allemaal moet dan het liefst op zondag gebeuren(dan zijn de jute wat rustig en dan stikt het van de mensen overal: :DD: ) ook moet het natuurlijk een lekker weertje zijn om lekker te kunnen toeren met een gezamenlijke snelheid van ongeveer 50/55. veranderingen of suggesties voor mijn route zijn natuurlijk altijd welkom mits het een goede wijziging betreft en ook daadwerkelijk ergens op slaat!!!

hopelijk lijkt je dit een goed idee(jerko) en als je hulp nodig hebt voor wat dan ook voeg me maar toe i_m_thebest@hotmail.com

do feb 15, 2007 3:41 pm
Profiel
Jeffrey56
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Als ik dan m`n certificaat al heb gehaald, ben ik denk ik ook wel van de partij. Zeker een rondje Walcheren is leuk.

Jeffrey

vr feb 16, 2007 12:51 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
dat dacht ik ook wel ja. beetje langs het strand :{-): duitsers laten schrikken :boxing: :P

zegguh jefrs50, rij je al op je brommer? volgens mij zag ik laatst zo eentje rijden :^^:

vr feb 16, 2007 1:07 pm
Profiel
Jerko
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ey florris50 goed idee om zo te rijden waarschijnlijk houden we wat sprints in arnemuiden en verzamellen daar ook dan kunnen we over vlissingen rijden en daar een terassje nemen zoals je zei en zo kunnen we dan wat rijden goed idee.

Meeting + Ritje Zuid Beveland ---->>> http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 186#150186

vr feb 16, 2007 2:16 pm
Profiel
Jeffrey56
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Nee, Floris50 dat was iemand anders. De brommer die jij hebt gezien is van niemand uit Grijpskerke. Sowieso rijd ik niet zo hard als hem(hij heeft er een 70 onder lichen). Ik rijd rond de 75 km, maar wat voor een rs heb jij?

vr feb 16, 2007 2:29 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
thnx O:-)
ja kan wel kloppen ja, in middelburg reed er ook een telefonica trouwens geen idee van wie. ik heb een rs50 oud model uit 98 valentino rossi editie, maar kijk maar in mijn gallerij dat is wat duidelijker denk ik :P . ik werk in oostkappel dus je zal me van de zomer nog wel eens zien rijden :P

maar jerko als ik nog kan helpen zeg utmaar
ik wil best eens een rondje walcheren doen om ff de route te teste en verbeteren enzo(misschien dat ik dan nog leuke weggetjes tegekom bijvorbeeld

vr feb 16, 2007 2:58 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Citaat:
of wie we kunnen laten komen (frietkraam bijvoorbeeld

over dat heb ik misschien ook nog wel iets
ik werkte eerst bij een strandtent tussen domburg en westkappele en ik denk dat ik daar wel wat mee kan regelen als we er langs gaan. iemand waar ik toen mee werkte heeft aan het begin van dit jaar de zaak overgenomen van de baas daarvoor en dit is zijn eerste jaar dus ik denk dat hij er wel wat in ziet om samen te werken en iets te regelen. :^^:

vr feb 16, 2007 3:22 pm
Profiel
Limey
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik ben dan ook van de partij hoor als er ene toertje komt!

Ik heb zelf ook een Oud model! :L: :L:

en jullie hadden het over de telefonica in middelburg??

das misschien een vriend van mij bij mij in de buurt!

maare, ik zou zeggen, hou ons op de hoogte!! :{-): :{-):

zo feb 25, 2007 7:32 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
scoot, is goed zullen we doen, het was trouwens in middelburg-zuid. aan de spinhuisweg. maar waar woon jij?

zo feb 25, 2007 10:57 pm
Profiel
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
zou graag langs komen maar is wel een eindje rijde voor ik er ben dus haak ik af

wo feb 28, 2007 3:54 pm
Profiel WWW
Limey
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
floRiS50 schreef:
scoot, is goed zullen we doen, het was trouwens in middelburg-zuid. aan de spinhuisweg. maar waar woon jij?

Middelburg zuid :D

en die telefonica woont aan de torentrans! :^^: dus het zou zeker hem kunnen zijn! haha

maare komt er nog is een dagje? zou mooi zijn! (rondje walcharen, langs de kusten en eindigen bij boule)

do maart 08, 2007 10:10 pm
Profiel
RS50 wayblue
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 11
Antwoord met een citaat
Bericht 
heej jefrs50 mooie brommer heb je, zo een heb ik ook, mijne gaat 85 de prop is eruit, als je hier
http://www.aprilia-riders.nl/forum/inde ... ic=4812.30
naar benede scrolt zie je wat fotos van toen ik m gekocht had,
en hier
http://www.aprilia-riders.nl/forum/inde ... ic=5644.30
hoe die nu is
ik wil wel een x langs kome alleen ik woon in het midde van het land, bij hilversum, dus ik kijk nog wel waar die meeting is

do maart 08, 2007 10:23 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
@ scoot, op wat voor rs rij jij dan? toevallig een oud model? want dan heb ik je een keer zien rijden...... ik hoor eigenlijk erg weinig van de topicstarter dus ik ben ook al een beetje zelfstandig aan het kijken en plannen. mijn voorkeur gaat er naar uit om nog even te w88 totdat we er zeker van zijn dat we goed weer hebben en ook echt met plezier kunnen rijden. ik denk daarom toch eigenlijk aan het begin van de zomervakantie.

het liefst zou ik het zo vlug mogelijk doen maarja, vandaag was het mooi weer alleen is het de vraag of het zo blijft. dus denk ik dat het het best is om het nog even uit te stellen met alleen maar een beter resultaat. zodra er meer bekend is zal ik het posten.

met de route ben ik al verder aan het kijken. ik heb ook laatst wat rondgereden en wat leuke weggetjes tegengekomen waar we natuurlijk wel door moeten rijden.

we'll keep in touch :^^:

(wie wat wilt weten en alle vorderingen gelijk wilt horen --------------------------------------->i_m_thebest@hotmail.com)

do maart 08, 2007 11:13 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende