Auteur |
Bericht |
Twan
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Meeting Kraaiennest De Lier 26 augustus 2007
Wanneer:
Zondag 26 augustus 2007
Tijd:
Vanaf 12 uur
Lokatie:
Recratieterrein Kraaiennest De Lier
Routeplanner voor de brommer:
http://mapmachinedd03.lokatienet.nl/asp/tiscali/
Film van de Kraaiennest meeting (25 maart 2007):
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6926&hl=nl
|
wo aug 15, 2007 9:40 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
hej ik heb het filmpje gezien maar zijn daar verder echt heel weinig schakels ofsow? want opzich ziet het er wel gezellig uit en het is te rijden vanaf rotetrdam maar ik wil vooral schakels (nieuwere modellen) zien drom is het een aprilia forum toch?
_________________ Suzuki a way of life
|
do aug 16, 2007 9:55 pm |
|
Ivo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 4:40 pm Berichten: 23 Woonplaats: Bussum
|
fluxburn3r schreef: hej ik heb het filmpje gezien maar zijn daar verder echt heel weinig schakels ofsow? want opzich ziet het er wel gezellig uit en het is te rijden vanaf rotetrdam maar ik wil vooral schakels (nieuwere modellen) zien drom is het een aprilia forum toch?
Het is meer Puch, Kreidler, en nog meer van die oude brommer, je kent het wel. Vorige meeting was er ook een groepje senda's die ff kwam patsen, en na 5 minuten weer weg waren.
Ik geloof trouwens dat er een paar meer nieuwere modellen schakels wél lang bleven.
Dusja.. trek je conclusies
Deze meeting staat trouwens op heel veel fora: Kreidler, Puch, Zundapp, Brommerforum.
|
vr aug 17, 2007 1:44 am |
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
kan ut niet wat later?
k ben pas 29e jarig :(
vr aug 17, 2007 11:08 am |
|
Twan
ApriliaForum Member
|
Ik wil graag wat meer diversiteit op de meeting, maar dit is overigens al de derde keer dat ik hem hier ook plaats ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) <
Scooters zijn (liever niet) gewenst, maar schakelbrommers uiteraard wel, hoe meer, hoe beter.
|
vr aug 17, 2007 11:09 am |
|
Ari
ApriliaForum Member
|
tja, 29e jarig, 31 rijbewijs make, ergens rond de 3e pas binne of misscien later...
als je beetje wacht heb ie een tzr erbij...
vr aug 17, 2007 1:02 pm |
|
Twan
ApriliaForum Member
|
Deze meeting vindt ongeveer 4 keer per jaar plaats ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) Dan ben je er toch gewoon de volgende keer bij ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
vr aug 17, 2007 1:49 pm |
|
Ari
ApriliaForum Member
|
maar dan moet k iets van, euh.. wel 3 maanden wachten dan ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
di aug 21, 2007 5:02 pm |
|
Twan
ApriliaForum Member
|
Je woont vlakbij, dan kom je toch alvast op de fiets deze meeting proeven, dan kun je de volgende keer op de brommer komen ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
|
di aug 21, 2007 6:04 pm |
|
Ari
ApriliaForum Member
|
wie komt er eigenijk?
k ben voor 85% zeker (alleen bij die meeting, niet met mee rijde)
vr aug 24, 2007 2:20 pm |
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
het is hier vlakbij.... maar ik heb geen intresse in een boeren meeting ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) meeste zal wel allemaal puch maxi zijn... ik zie de lol niet van in om daar tussen te rijden ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
|
vr aug 24, 2007 4:01 pm |
|
Ivo
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: het is hier vlakbij.... maar ik heb geen intresse in een boeren meeting ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) meeste zal wel allemaal puch maxi zijn... ik zie de lol niet van in om daar tussen te rijden ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
Haha echt zo'n opmerking van een (nieuwe modellen) schakelsjonnie, zeg dan gewoon niks..
|
vr aug 24, 2007 7:30 pm |
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
ej man niks tegen schakelrijders jah ![devil :devil:](./images/smilies/devil.gif) als je een meeting regelt met allemala mooie schakels wil ik best de moeite nemen erheen te rijden en veel anderen van het forum vast ook wel... denk aan robb en yrt (die hard meeting fanaten) majah idd wat yrt zegt ik hoef ook niet zo nodig tussen allemaal "aparte (read lelijk naar min idee) brommertjes en scootertjes te rijden.. (anti automaat ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) )
_________________ Suzuki a way of life
|
vr aug 24, 2007 11:57 pm |
|
Ivo
ApriliaForum Member
|
Dat zeg ik toch ook niet, ik rij zelf ook schakel, maar niet van die nieuwe modellen. Ik heb een Kreidler.
En het is overigens niet zo dat er alleen maar Puchjes komen, ook Kreidlers en ander grut. Maar inderdaad vooral de wat oudere modellen.
|
vr aug 24, 2007 11:59 pm |
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Ivo schreef: [YRT] schreef: het is hier vlakbij.... maar ik heb geen intresse in een boeren meeting ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) meeste zal wel allemaal puch maxi zijn... ik zie de lol niet van in om daar tussen te rijden ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) Haha echt zo'n opmerking van een (nieuwe modellen) schakelsjonnie, zeg dan gewoon niks.. waar jij zeker geen geld voor hebt ? ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) ik heb nog 2 oude Honda`s staan hoor en zelfs een nieuwe maxi aan de muur hangen... ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) maar ik wou je niet kwetsen... ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) Ivo schreef: Dat zeg ik toch ook niet, ik rij zelf ook schakel, maar niet van die nieuwe modellen. Ik heb een Kreidler. En het is overigens niet zo dat er alleen maar Puchjes komen, ook Kreidlers en ander grut. Maar inderdaad vooral de wat oudere modellen.
dat is ook apart volk ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) net als die groene kawasaki mannetjes ![dry :<>:](./images/smilies/dry.gif)
|
za aug 25, 2007 5:33 pm |
|
|