Om het brommerseizoen af te maken organiseren wij een meeting op 30 september 2012.
Waar en wanneer: De datum is: 30 september 2012
De verzamelplek is hetzelfde als Plassenmeeting editie #1 en #2 @Biezen 26-28 te Boskoop
Er leiden meerdere wegen naar Rome, en dus ook naar deze meeting. Even een mapje ter verduidelijking.
Om 13.00 gaan we verzamelen.
De regels: Alleen schakelbrommers, Motoren zijn ook toegestaan, maar dus geen scooters. Normaal rijgedrag, Inhalen beperken en voldoende afstand houden. Geen rare fratsen uithalen tijdens het rijden. De maximum snelheid bedraagt 60 km/uur, Als we een keer op een mooi recht stuk rijden, zullen de begleiders aangeven om even door te kunnen rijden. Aanwijzingen van de begleiders volgen. Verder zullen we ons binnen de bebouwde kom zoveel mogelijk aan de regels houden, de meeting moet natuurlijk wel veilig verlopen. En we willen niet te veel overlast veroorzaken.
Kosten: Enkel om te tanken en om ergens wat te eten indien je zelf niets bij je hebt. Op de meetingplek is ook de gelegenheid om eten en drinken te kopen tegen een kleine vergoeding.
PS Mocht er slecht weer op komst zijn word dit tijdig gemeld en word de meeting evt. verplaatst.
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
Re: DTZH Vol.1 Brommermeeting 30 September
Nee, het is gewoon dikke bullshit, ik vraag van wie die MT5 is, daar kan gewoon een normaal en beschaafd antwoord op worden gegeven. Je had gewoon kunnen antwoorden of die user hier op het forum zit.
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: DTZH Vol.1 Brommermeeting 30 September
JB1 schreef:
Nee, het is gewoon dikke bullshit, ik vraag van wie die MT5 is, daar kan gewoon een normaal en beschaafd antwoord op worden gegeven. Je had gewoon kunnen antwoorden of die user hier op het forum zit.
Die warn is compleet overbodig.
Dat mag jij vinden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het daar niet mee eens was.
Stinos, ook voor jou wordt geen uitzondering gemaakt.
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum