Meeting Pottendijk PDM#1 Vervolg P.96
[url][/url]Ik heb even op eigen initiatief een nieuw topic aangemaakt om het even duidelijk te houden omdat het andere topic meer bedoeld was voor Assen. Nu ik weet dat er veel gegadigden zijn (waaronder ik) wil ik wel dat het doorgaat. Nu is mijn plan om dit na de herkansingen pas te doen dus eind juni begin juli. Ik weet niet of mensen het hier mee eens zijn. Ik zet hier een beetje vaart achter omdat ik een planning moet geven van mijn vrije dagen (ik zit niet meer op school dus is allemaal wat officieler) dus ik moet met data aankomen. Nu wacht ik eerst even een bericht van Rinus af wat zijn plannen zijn, Damian zei dat Marien er weinig trek in had. Hier ga ik niet vanuit maar overal rekening meehouden. Als jullie wat eventuele data door kunnen geven wanneer het jullie het beste schikt kunnen we de data op elkaar afstemmen en een uiteindelijke datum neerzetten. Nu moet dit natuurlijk ook compatibel zijn met Pottendijk zelf. Maar als Rinus het opgeeft vraag ik aan iemand uit het noorden om contact op te nemen met Pottendijk. Als dit niet mogelijk is wil ik dit zelf ook wel enigszins doen.
Ik rij zelf met een kar daarheen maar de max is 3 brommers dus ik kan niemand meer meenemen Joep en Richard rijden al met mij mee. (Sorry Stijn)
Wat ook fijn zou zijn is dat je jezelf even als gegadigde noemt dan komt er een overzichtelijke lijst. En weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
De Racers (SOWIESO AANWEZIG)
#1. Lennart (rieju-rrx) #199 Ja.
#2. Richard (RRRies) #17 Ja.
#3. Wouter (wespa) #1 Onbekend
#4. Thomas (thomas-0172) Ja. #666
#5. Erwin (Aprilia RX 2003) #233
#6 Jasper (jasperrr91) #08 Kijkt of hij vrij kan krijgen.
#7 Manlong (kanaleveger) Ja. #11
#8 Sander (xa188) Ja
#9 Steven (Le Derbi) Ja
#10 maat van Erwin (mits brommer klaar is)
#Sleutelslet Joep (RSjoep) Ja.
Ik heb net het eerste mailtje gestuurd naar Pottendijk. Ik verneem dat ik maar de meeting ga organiseren zodat het duidelijk word. Dan kan Marien zich richten op NNM#4 en kunnen de racers ergens vanuit gaan. Dit is overigens mijn eerste meeting die ik organiseer. Ik wacht op een mailtje van Pottendijk om nog is duidelijk te maken wat de eisen zijn, de kosten en de mogelijke data. Alles zal worden geupdate in de begin post en bij het laatste bericht. Zodat het overzichtelijk blijft. Als jullie verdere vragen hebben stel ze. Of suggesties en tips zijn ook altijd welkom.
Shit just got real.
Ik heb net een telefoon gesprek gehad met Pottendijk (met een collega die wel weet wat ze heeft te bieden)
Nu zei ze dit: Dat ik een 2 dagen van te voren aan moest geven op welke dag we komen rond knorren. Nu moet ik weten welke week jullie schikt en en als we met zijn allen overeen gekomen zijn tot een week gaan we over tot een exacte datum. Het kan alleen op een maandag, dinsdag of donderdag. Alleen dan is het mogelijk om met 2-wielers eroverheen te banjeren.
Over de eisen:
Niks is verplicht eigenlijk. Aangezien het straatbrommers zijn en ze op de weg mogen rijden mogen ze ook op het circuit. Zo lang er geen scherpe of uitstekende dingen zijn, is hij legaal en mag hij op het circuit. KVS --> Water is ook niet verplicht. Zorg wel dat je dit in orde hebt en dat het niet lekt of gaat zweten. Als het gaat lekken zelf opruimen. Heel jammer dan. Borgen kennen ze niet ze gaan er vanuit dat je brommer degelijk in elkaar zit en dat alles vast zit. Mileumat is overigens WEL verplicht. Dit is een verplichting en je mag je brommer ook niet neerzetten als je dat niet hebt. Voor 15 euro kun je er 1 halen bij de lokale crosswinkel. De rijder is ook nergens tot verplicht al rij je zonder helm zonder kleding. Eigen verantwoordelijkheid. Hebben jullie nog vragen stel ze en ik reageer. Meer stelt het niet voor dan dit. Dus ook geen discussies van de "circuit-rijders" die het beter weten. Laat die maar voor je. Ik laat de adviezen staan. Ik wil zo snel mogelijk iets van jullie horen want dan kunnen we zo snel mogelijk de baan op.
Groet,
Lennart
NOGMAALS Ik of Pottendijk zijn niet verantwoordelijk voor jouw stommiteiten/crashes/verwondingen. Verpest het niet voor andere door je eigen brommer niet in orde te hebben.
BVD.Even nog een mededeling over de benummering van je fiets. Deze nummers moet je zelf erop zetten voor aanvang. Of bij Pottendijk zelf. Dit kun je d.m.v. tape doen of wees origineel. Of ik kan ze ook voor je kopen voor 5 euro. Dan kan je 3 cijfers kiezen en ieder cijfer krijg je 3x. Voor beide zijkappen en voorkap.
Voorbeeld:
Laat dit even weten als je die nummers wilt hebben dan betaal je mij op Pottendijk en overhandig ik je nummers. Dit is hun site:
http://www.pottendijk.nl/En dit staat er op de site aan de algemene info:
Citaat:
Training Scooter / 50cc racer
Trainen met eigen brommer, scooter, pitbike, nsf en andere 50cc wegracers
Wil je komen training met je machine dan kan dat alleen op de aangegeven trainingsdata.
Wanneer je op de hoogte gehouden wil worden van de geplande trainingsdagen, stuur ons dan een mail en geef daar in op welke machine je rijdt.
Als je doordeweeks wilt rijden, bel 1 á 2 dagen van te voren of dit mogelijk is.
Voorschriften:
- Max. 98 dba.
- De overheid stelt het gebruik van een vloeistof dicht kleed verplicht.
Met rond om de machine 1 meter werkruimte.
Trainingstickets
€ 35,- per dag, per machine met 1 rijder.
Tijdschema:
Afhankelijk van deelname zal er om en om gereden worden met de karts.
Toevoeging van Ferdi:rs_maniac666 schreef:
overloopslangen moeten in een opvangtankje uitkomen.
Toevoeging van Marienmarien schreef:
Goedzo Lennart, thanks!
@ die vrije trainingen; die data krijg je redelijk kort tevoren gemaild, dus dan is het snel handelen. Bij weinig animo wordt er om en om met de karts gereden. DEnk erom dat je een lekzeiltje meeneemt, en een startnummer shotgunt. Bij deze shotgun 08, als ik aanwezig ben.
Jelmer schreef:
Je moet zelf weten of je het niet wil borgen, echter:
Komt er olie/kvs/benzine op de baan, moet je zelf hiervoor de opruimkosten betalen en eventuele kosten voor de tijd dat de baan niet gebruikt kan worden.
Regel dus een opvangbakje en borg alles, anders heb je een probleem!!
Jelmer schreef:
Oja, en met de circuitdagen waar ik altijd mee ben.
Gaat er elke keer op zijn minst 1tje onderuit op zijn eerste dag. Ik zal sowieso een formulier opstellen waarin iedereen ondertekend dat ze dit op eigen risico doen.
Desnoods regel een motorpak van Marktplaats voor een euro of 100, maar ga gewoon NIET zonder pak en zeker niet zonder fatsoenlijke handschoenen.
Dit circuit is heeel anders dan op straat rijden, je haalt geen hoge snelheden maar het zijn vele korte bochten.
Veel plezier op de baan verder.
Namens Maup: Doe beschermende kleding aan, motorjas; motorbroek, motorlaarzen; helm; handschoenen
Advies: Verscheidene bouten borgen, is niet verplicht. Maar omdat ik er al meerdere over hoor zet ik het erbij: http://www.rszmotorsport.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=62%3Aborgen&catid=35%3Aartikelen&Itemid=2&showall=1
Advies: Regel een volledig motorpak. Is wel een pre. (niet verplicht al ga je bloot)
Alles is natuurlijk eigen risico en ben ik of Pottendijk niet verantwoordelijk voor eventuele schade/verwondingen.
Advies: Borg alle bouten ((niet verplicht)(zie how-to) en zorg voor een overloopbakje.
Maar ik verwacht wel en daar ga ik ook vanuit dat iedereen normaal doet en de regels nastreeft. De eerste de beste die loopt te fucken die kan naar huis. En ja daar zorg ik persoonlijk voor dat die naar huis gaat. Ik laat mijn plezier daar niet vergallen. Moge dat duidelijk zijn.Shotgun je startnummer trouwens even dan voeg ik dat even toe aan de beginpost.Het betreffende circuit:
Bvd,
Lennart van Lent.