Koninginnenacht Zwartsluis
Hier in het dorp en omliggende dorpen is het traditie dat we de nacht voor koninginnedag met de brommers zo veel mogelijk herrie maken.
Nu was de opkomst vorig jaar wat laag (man of 25) dus bij deze nodig ik jullie uit om ons te helpen zoveel mogelijk herrie en gezelligheid te maken met de brommer.
Dit jaar is er bij mijn weten geen originaliteitsprijs maar een beetje versiering hier en daar zal zeker op prijs gestelt worden!
Foto's die ik zo 1,2,3 heb:
van 2 jaar terug al maar heb zo niks recenters.
Politie en gemeente:
Er is politie aanwezig bij dit evenement maar zij zijn er alleen bij om te zorgen dat het gezellig en enigsinds veilig blijft!!!
Zij weten evengoed als ons dat nagenoeg iedere brommer te hard loopt en zullen hier die nacht ook geen probleem van maken.
Als je op de provinciale weg een max van ong 80 aanhoudt en verder je gezonde verstand gebruikt zullen zij geen problemen maken.
Wel moet er van te voren geblazen worden en krijg je een hesje met nummer. Maar degene die gaat lopen zuipen op dit evenement heeft met meer mensen een probleem dan alleen de politie!
Ook is vorig jaar de regel gestelt dat we zo min mogelijk herrie maken in de buurt van het bejaardentehuis.
Als iedereen zich hier nou even aan houdt belooft het weer een gezellige tering herrie te worden