Saints (SBO, Scooterpower, Go Fast) Meeting Bunnik 27 feb
Hoi,
De 27e is het weer feest en komt er zoals al eerder verteld een Meeting! Dit wordt niet zomaar een meeting dit wordt de 1e Nationale Grote Meeting!! (voor wie niet weet wat de Saints is, een met de dag groeiende landelijke organisatie die er naar streeft om onze hobby in wat groters om te zetten) We gaan dan ook niet net als normaal touren maar gaan op een vast terrein staan waar van alles te doen zal zijn!!
De organisatie is in dit geval geweest: - Saints Utrecht (Tim, Rob, Ricardo, Roelof, Cees,), Misha Charoudin (wedstrijdleider SBO sprint), Kees Schepers (SBO voorzitter)
wie komen er? - Testbank (Scooter Power) - Go Fast - StickerDUMP met stand - Scooter-Power met stand - Van Es Mobility met stand. - Sprint/stunt gelegenheid.
Dit wordt dus een leuk dagje!! Dit alles wordt gehouden op een industrie terrein vlakbij Brothers Bunnik.
Uploaded with ImageShack.us Als je een tomtom heb typ dan in op de navigatie: Rumpsterweg Bunnik en rijd industrieterrein op (is een ronde dus je komt iedereen vanzelf tegen!)
Als je geen tomtom heb, Rijd dan naar Brothers en ga dan onder de grote brug door als je dat doet krijg je na ongeveer 50/100m een grote meubelzaak genaamd: Het Kabinet, ga er daar in, dan rijd je over een bruggetje en als dat zo is rijd je het industrie terrein op en kom je dus iedereen wel tegen!! Contactpersoon ben ik.
Op de locatie zelf je graag wel een beetje gedragen, meestal is dit niet het schakelvolk voor wie dit geld, maartoch. Ivm overlast en de enorme drukte (minstens 500 man) Als je vragen hebt, stel ze gerust. Voor meer informatie kun je je ook even bij onze hyves aanmelden (aub bij eigen regio, wijst zichzelf op de hyve): thesaints77.hyves.nl
Re: Saints (SBO, Scooterpower, Go Fast) Meeting Bunnik 27 fe
jasperrr91 schreef:
Die scooter op het eind trekt wel snel van de 130 naar de 150 Doet ie goed
Verder lijkt mij dit een gevaarlijke meeting om bij te zijn als ik da filmpje zo zie. Allemaal wheeliende mensen midden in een groep. Niet verstandig.
Verder ist wel netjes opgezet enzo.
zullen wij heen gaan? ff laten zien wat wheelies boeken nou echt betekent
oh tering, 27 februari al nee dat wordt m niet
haha, dat filmpje is alleen even stoer doen voor de camera omdat dat inderdaad toch wel scootervolk trekt. En die scooter is de SBO Sprinter van Misha, 150 is idd erg overdreven maar 130 haalt hij zowieso wel Hele aardige gozer verder! Het filmpje is overigens gemaakt door Misha en wat vrienden in Helmond, dus is niet op de locatie zelf of zelfs ook maar in de buurt. We staan op een industrieterrein, waar je in principe rond kan lopen, en er is een stuk waar je kunt sprinten. Door elkaar heen rijden en tussendoor wheelies doen enzo zijn we niet zo van gediend, het moet wel beetje gestructureerd blijven.
Maar geloof me, de meeting zelf word heel leuk en gezellig en totaal niet vergelijkbaar met dit. De plaatselijke politie weet ervan, het event staat op de gemeenteagenda, we werken nu aan schriftelijke toestemming omdat dit benodigd is voor Go-Fast ed.
Dus qua politie is het wel veilig. Het valt erg mee met scootervolk, uiteraard zijn der altijd wel een paar mongolen bij maarja dat hou je toch. En als iedereen afhaakt doordat er scooters op af komen krijg je juist typische scootermeetings. ikzelf ben er ook bij met mn Pro Race GPR , der komen ook een paar SBO sprinters, ik zou gewoon komen, het word super gezellig! tijd om die scooters een poepie te laten ruiken
_________________ Derbi GPR oud model Prorace II tuned
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum