Meeting Zuid-Holland II - Kinderdijk - Zondag 29 Augustus
Hallo Apriliaforum leden!Een kleine introductie:Van het voorjaar heb ik, met hulp, Meeting Zuid-Holland I - Hoekschewaard georganiseerd. ondanks dat ik zelf niet op de brommah was vond ik het een zeer geslaagde dag. De route, gemaakt door Apriliasquid, was leuk en afwisselend. Ook het weer hadden we niet beter kunnen treffen. Op vele verzoek organiseer ik dus nu Meeting Zuid-Holland II - Kinderdijk.
Als je interesse heb, geef even een reactie hier onder!
En als je nog mensen kent die eventueel wel interesse hebben, laat ze het ff weten
Een paar belangrijke dingen... :* Alleen schakels, GEEN SCOOTERS! (nee, dit jaar geen uitzonderingen)
* Het maakt niet uit als er tijdens de rit onderling word ingehaald, en dat de formatie wisselt, maar rij niet te ver voor de leider uit.
* Tijdens de rit geen gestuntel of debiel rijgedrag, en let goed op! Binnen de bebouwde kom houden we ons netjes aan de regels, en word er minimaal ingehaald.
* Zorg dat je op een werkende brommer bent die technisch gezien min of meer in orde is. je kan van te voren natuurlijk nooit weten, maar het zou vervelend zijn als de rit constant word onderbroken omdat iemand met pech staat of zo.
* Tank even voor je bij de ontmoetingsplek aankomt. Dit is zodat we tijdens de rit niet hoeven te tanken (tenzij je brommer wel heel veel zuipt natuurlijk)
* Vergeet geen geld mee te nemen voor eten, drinken en benzine.
* check voor je vertrekt even je PB / mail voor het geval de meeting uitgesteld word.
Waar:Het plan is om voor deze meeting richting Kinderdijk te gaan. De route, zoals deze er nu voorstaat, loopt langs de lek tot aan Nieuwegein en terug.
De routede ontmoetingsplekWanneer:Voorlopig lijkt het erop dat de meeting op Zondag 22 Augustus zal plaatsvinden. Ik bene r zelf aanwezig vanaf half 1. we gaan uiterlijk half 2 rijden.
Eventuele uitstel:Mocht het hard gaan regenen of zo, dan is er een kans dat de meeting uitgesteld word. Dit word dan eerst in het topic / over de mail / PB besproken. Als de meeting word uitgesteld, dan krijgt iedereen een PB / mailtje uiterlijk de avond van tevoren. Hou dus je PB / mail in de gaten. check het ook even voordat je weg gaat. De back-up datum valt zoals het er nu naar uitziet op Zondag 29 Augustus.
Deelnemers: Bevestigde deelnemers:* Tom Sluiters -
Aprilia rs 80 NM* Billydekid -
Derbi Senda DRD R* BigbangAT -
Derbi GPR* Monterderb -
derbi gpr nude (monster energy)* WalterT -
Aprilia rs50 nm* Nice -
Aprilia Sx'08* tijn-fr -
Aprilia RS 50 NM* Aprilius -
Aprilia RS 50 MY* Dgroenenberg -
Aprilia RS 50 NM* FlorisFerrari -
Derbi gpr nude* apriliasquid - [Aprilia RS 50 NM[/i]
* tom-drd -
DRDEventuele deelnemers:* Arietjeh
* shirioko
* JaspeRS
* Schoutenrs
* bas_sx50 -
honda cbr 600 FS * team-rs
Aanhang (niet van het forum dus, dit valt onder eventueel):*
Als je mee wilt doen, dan moet je mij even je Email adres en het merk en type brommer dat je hebt. Meld ook ff of je bij de bevestigde deelnemers, of de eventuele deelnemers wilt staan.
Mocht je een gast zijn op dit forum, en je wilt toch mee rijden, stuur dan even en Email naar [url]tom.sluiters@gmail.com[/url]
Meeting Zuid-Holland I - Hoekschewaard (foto's en filmpjes in de beginpost)
[b]Dingen die nog besproken moeten worden* Ontmoetingsplek
* Eventuele wijzegingen route
Heb je een idee, opmerking of wat dan ook betreffende deze punten, of andere dingen, post dan even een berichtje
Mvg.
Tom Sluiters