Na het succes, en de zeer grote opkomst van de 1ste editie wouden JeroenVS en ik gewoon weer een 2de editie organiseren.
Iedereen met een schakel is van harte welkom.
Datum: 25 April 2010
Hoelaat moet je aanwezig zijn: Om 1 uur verzamelen. om kwart voor 2/ 2 uur aanrijden voor tourtocht.
Verzamel plaats: Zelfde plek als de vorige editie, nu hopen we dat het terrein dan open is. De waaldijk Heerewaarden Bato's Erf In 1ste instantie gaan we uit bij het Puntje A en dan bij het woord Bato's Erf. Zit het terrein op slot dan gaan we naar punt B. locatie
Jeroenvs schreef:
meeting plek 1ste editie stonden we hier
Dus waar hier het rondje omheen staat. Maar als het erf open is gaan we verderop staan bij het water Dus zo:
Regels: Alleen schakels. Geen overmatig geburn/ gesprint op verzamelplek. Normaal rijgedrag. Een goed humeur. En neem zoveel mogelijk andere schakelrijders mee.
Kosten: Benzine hangt zelf van je brommer af hoeveel die zuipt. En de Mac, hangt weer van je eigen af hoeveel honger je hebt. En 1x een fietserspondje €0,50 ongeveer per persoon.
Aanwezige: Jasperrr91 JeroenVS Treces Dane DerbiproFrans Loe Senda80Rosmalen PeterMHx Wally Slammers ThomasSX XLER8R Twanmass Blackpanthergpr chingboi Chunho ThijsV JeroenGPR Robin Remonrs Sebasiejj Von-gaag Thomas jochem1993 Gemonde Mentez Aprilius Bartp Robertt Kabouter-plop Jeffrey Richard leinadgpr mbetuwe (met vrouw) geert-jan blauwedrd PeterB Twannekuh apriliasquid Drd-willem sxpowersx Kars Waldo Steven Jeroen sven Willem Itakura Sebas
Route: Route is bekend. Jeroen en ik gaan hem van te voren wel nog even rijden voor het geval ergens een omleiding of wat dan ook is. Route is wel wat anders dan op google maps, hij is ongeveer 20km korter, maar omdat maps geen fietspad bij een brug kent stuurt ie ons eromheen. Als je de route opend moet je even lopen doen in plek van auto. En dan gaan we bij puntje H en I de brug over. route
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Re: #2de editie Heerewaarden meeting
Weetje, Als het weer zo groot word als de vorige keer, kom ik misschien ook wel. Is maar 99.3 km.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum