Brommersprint Lemelerveld 2009 1 inschrijving vrij gekomen!
15 Augustus is er SBO brommersprint in Lemelerveld!
Vorig jaar was er een vrije sprint, dit keer is er een wedstrijd en natuurlijk zijn er ook bekers te winnen
wie komen er allemaal
IEDEREEN DIE MEE WIL DOEN DIENT ZICH BIJ MIJ OP TE GEVEN!ER IS EEN MAXIMUM VAN 10 INSCHRIJVINGEN!!! IS NU VOLDenk er wel aan dat je sprinter moet voldoen aan de regelementen, zie daarvoor de SBO site.
Alles moet dus ook geborgd worden!
Stuur mij dus maar een PB als je mee wilt doen.Er zijn denk ik geen duidelijke klasses, ik zet het hier alleen maar neer ter verduidelijking, het is dus niet zeker of het gemengd rijden is of niet.
Regelement: http://www.stichtingsbo.nl/downloads/re ... prints.docEr is uiteraard inschrijfgeld, daarbij komt nog borg, hesje en dagverzekering.
dat zal ongeveer rond de 45 euro zijn totaal. hiervan krijg je uiteraard de borg weer retour aan het eind van de dag.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Inschrijvingen:
50cc Schakelklasse* Benjamin Buijs
* Lucas Kemp
* Kevin Eikelenboom
-----------------------------------
70cc Schakelklasse* Sebastiaan Sanna
* Geert Jan Klinkert
* Peter Hobo
* Rainier Kemp
* Steven Ball
Automatenklasse* Maurits Kemp
* Richard van Bergen
Pro Stock * Patrick Verduijn
ER IS GEEN INSCHRIJVING MEER MOGELIJK IVM BEREIK LIMIET.
Er dient een afvoer tankje/flesje aanwezig te zijn voor de afvoer vanuit je carb.
De bouten/moeren van je voor en achteras dienen geborgd te worden met borgdraad, dit geld ook voor de bouten/moeren van je remklauwen.
Zorg dat alle draaiende delen zoals tandwielen en/of onstekingsdelen goed afgedekt zijn
KILLSWICTH DE LUXE (die met het vorkje) IS VERPLICHT!AANVULLENDE INFORMATIElocatie is bekend, op de weerthuisweg te lemelerveld.
we hebben 2 weilanden tot onze beschikking als paddock
Alle sprinters die ingeschreven zijn en een dagje eerder willen komen worden geadviseerd naar Camping Dennenoord in Ommen te gaan, er zullen dus een stuk meer sprint teams aanwezig zijn op die camping.
Het is niet toegestaan op het sprintterrein te overnachten.