Re: Meeting Hoekschewaard - Na praten, Tot volgend jaar!!
haha die burnout wilt niet echt lukken heb het zelf 1x gedaan ging verkeerd ketting vloog eraf achterbrg beschadigd + een kapjegescheurd dus dat doe ik ff niet meer
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
ik ging ook burnen voor een stoplicht op de terugweg... keek ik achterom, zat er 6cm breed spoort van zwarte gesmolten shit op mijn band... bleek dat ik bovenop een asfalt voeg ging burnen schrok me eerst dood, dacht dat het mijn band was die wegsmolt owja en ik was bijna door een eend geraakt, Tapvat en bart waren getuige, dat beest vloog 10cm voor me langs, ik moest bukken om hem niet te raken
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
die vent van die vivacity werd pissed toen iemand zij ja alleen scooters mogen daar staan vond het er niet echt bij passen die 2 sr`s hadden em netjes weg gehaald staat er een vivacity tussen
Brommermeeting was wel vet jongens Ik was btw die gozer die die sjonny weg wilde, ik wilde mijn brommer daar parkeren, pikt hij mijn plek in Dus ik zo van, ja euhm de bedoeling is dat er alleen maar schakels staan.. Hij zo: zet je hem er toch naast? Fakking mongol haha
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Ik had hem wel netjes aan de kant gezet Maar, ik baalde wel, dat ik op me scooter moest... Ik heb trouwens tijdens de meeting 3x me achterrem ingeknepen, ik wilde koppelen.. Toen ik iedereen hoorde opschakelen...
Ging je zker hard vooruit van bart
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80Black/Red2008.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum