Auteur |
Bericht |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Ik vondt hem eigenlijk korter lijken en dat systeem is ook mooi kut dat je op iedereen moet wachten todat je terug kunt!.
En opletten bij valse starten he ^^
_________________ Power is useless without control!
|
zo jun 03, 2007 12:11 pm |
|
 |
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Ik hoorde dat Ruud (of alleen zijn scooter) onderuit was gegaan?? In ieder geval iets met een boom en vallen... 
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
zo jun 03, 2007 12:31 pm |
|
 |
No fear
ApriliaForum Member
|
Wie was dat niet opgemerkt btw
|
zo jun 03, 2007 2:54 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
No_fear schreef: Ik vondt hem eigenlijk korter lijken en dat systeem is ook mooi kut dat je op iedereen moet wachten todat je terug kunt!.
En opletten bij valse starten he ^^
hehe, ik had het niet in de gaten dat m'n tegenstander valse start maakte, dus ben doorgereden (die run reed ik zeker weten onder de 10! )
toen ik terug gereden was en opnieuw moest starten was m'n cilinder veel en veels te warm, dus veel tijd laten liggen bij het doortrekken 
|
zo jun 03, 2007 2:59 pm |
|
 |
ruud
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 25, 2004 6:04 pm Berichten: 492 Woonplaats: hoogwoud
|
rudolf schreef: Ik hoorde dat Ruud (of alleen zijn scooter) onderuit was gegaan?? In ieder geval iets met een boom en vallen... 
had een coureur, ding pakte weer net zo vaag hard op als avond voor jubbega, echt gewoon veel testruns gemaakt en op de weg veel getest, nooit meer heeft hij het gedaan, en daar sta je dan. Weer klaar  was niet tegen een boom btw coureur is wat stijf alleen.
vrijdagavond vloog voor me ogen een gast met 100 in een bus die nu op de intensive care ligt. Vanmorgen zag ik een maatje tijdens een rondje fietsen tegen een paaltje op de weg op ze muil gaan  God straft, maar ik weet niet waarom 
|
zo jun 03, 2007 4:15 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
nou goed, de foto's zeggen meer dan woorden; dus hier komen ze :
Dennis (belgie-puch) had z'n sprintertje vrij vlot inelkaar staan, beetje stressen en hij kwam ook nog eens door de keuring!
super mooi kleurtje
het was warm, vermoeiend
dennis scheen het ook wel leuk te vinden
ik in actie:
filmpje van mijn run tegen Remco Piepers:
http://www.youtube.com/watch?v=4-LWcteB1co
meer foto's
roeltje tegen jcgilar
http://img134.imageshack.us/img134/2763 ... 014ve2.jpg
tijs, mooie foto
en dennis die z'n sprinter weer uitelkaar haalt, wegens gebrek aan een aanhanger
http://www.youtube.com/watch?v=xrupkH2RjFw
prostock klasse die terug rijd:
http://www.youtube.com/watch?v=Rdif6cJ1W-A
de dragmotor is aan het spelen op het oefenterrein
http://www.youtube.com/watch?v=oaSaXfpv8aI
reed trouwens 5.8sec @150 meter :shock:
mijn puch ff gassen op de paddockstand;
http://www.youtube.com/watch?v=phok2F-dzDo&NR=1
Erik Reitsma - 70cc klasse
fokko's geheim achter z'n snelle tijden!
meer foto's heb ik niet 
|
zo jun 03, 2007 4:21 pm |
|
 |
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
nice hur ries
k zie op filmpjes / foto's dat dit x jij ieder1 boekt  Zo mag ikhet zien
leuke filmpjes !..
krijg spijt dat ik niet gwn in me eentje ben gekome
maarja Genemuud'n benk dr bij 
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
zo jun 03, 2007 4:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
No fear
ApriliaForum Member
|
|
zo jun 03, 2007 5:58 pm |
|
 |
rudolf
ApriliaForum Member
|
ruud schreef: rudolf schreef: Ik hoorde dat Ruud (of alleen zijn scooter) onderuit was gegaan?? In ieder geval iets met een boom en vallen...  had een coureur, ding pakte weer net zo vaag hard op als avond voor jubbega, echt gewoon veel testruns gemaakt en op de weg veel getest, nooit meer heeft hij het gedaan, en daar sta je dan. Weer klaar  was niet tegen een boom btw coureur is wat stijf alleen. vrijdagavond vloog voor me ogen een gast met 100 in een bus die nu op de intensive care ligt. Vanmorgen zag ik een maatje tijdens een rondje fietsen tegen een paaltje op de weg op ze muil gaan  God straft, maar ik weet niet waarom 
Shit man echt jammer. Nouja ik hoop dat je voor Genemuiden wat meer gelukt hebt want volgens begint een top 5 plaats mogelijk te worden. Als ik hoorde dat die andere scooter al een 7,1sec reed met vierkante kogels in het voorwiellager dan kom je toch dicht in de buurt met een goede machine  .
|
zo jun 03, 2007 9:21 pm |
|
 |
ruud
ApriliaForum Member
|
ja, hij was 3e op damwoude maar hoe rap ze waren ten opzichte van elkaar hebben we niet gemeten oid. Eerst maar eens kijken of we de hobby doorzetten, en of we voor genemuiden misschien nog 2 echt snelle blokken kunnen maken. Deze waren eigenlijk alleen voor deze 2 sprints bedoelt.
|
zo jun 03, 2007 10:26 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
@rudolf, ik geloof niet dat heiko z'n voorwiellagers kapot had hoor 
|
zo jun 03, 2007 11:31 pm |
|
 |
rudolf
ApriliaForum Member
|
Ik weet niet wie heiko is maar ik weet wel dat Ruud op Jubbega met vierkant kogels van een voorwiellager aan kwam lopen die uit een scooter kwamen  .
|
ma jun 04, 2007 1:06 pm |
|
 |
ruud
ApriliaForum Member
|
ja die kwamen uit een andere van me maatje, die was op damwoude 3e geworden @ 7.35 seconde. Met dit tijdsysteem lagen de tijden een stuk hoger dan op jubbega iig. Het is in ieder geval een super opvolger voor het ribbens systeem en werkte perfect! Jammer dat je er niet was ruud want het was echt goed georganiseert ( + lekker weer :p )
|
ma jun 04, 2007 5:41 pm |
|
 |
PulseDriver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 2:40 pm Berichten: 133 Woonplaats: zevenhuizen
|
T weer was super, maat en ik moesten daarna alleen nog weer naar Schaafbromfietsen die om 4 uur alweer dicht was dus hebben alleen beetje van de eerste heats mee gekregen.
Dankzij Racekees men brommer ook nog even op de testbank kunnen zetten, suzuki tv50wolf, 14 jaar oud, helemaal orgineel met alle fabrieksspullen er nog op, alleen een 17,5 mm carb + powerfilter en homoet special racing... 6,1 pk, 4,9Nm, 88kmph. Vond ik toch redelijk netjes voor een best trage cilinder  .
_________________ Voorheen Vulpes.
|
ma jun 04, 2007 8:21 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
zo traag is dat cilindertje van jou niet alexandre.. ding heeft een beste partij trekkracht
wou dat mijn rs dat had 
|
ma jun 04, 2007 11:39 pm |
|
 |
|