Auteur |
Bericht |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Re: Meeting omgeving hoorn/alkmaar Noord Holland
Straks even een dagverslag van mij dan :p
_________________ Power is useless without control!
|
zo aug 30, 2009 7:14 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
zo aug 30, 2009 7:42 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
No fear schreef: Goed georganiseert enzo behalve dat we elkaar even kwijt zijn geweest maar dat lag niet aan hun maar aan Matthijn! ja sorry jonges en meisjes HET WAS ALLEMAAAAL MIJN SCHULD laten we het er maar niet over hebben door wie het kwam dat we zo laat aankwamen bij de meeting plek, hé baukie ik vond het een geslaagde meeting, goed geörganiseert! plek waar jochem-bram was verongelukt heeft ook veel indruk gemaakt, toch appart!
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo aug 30, 2009 7:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Joow, ik ben er ook weer! 340 km onder de wielen doorgerold...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
zo aug 30, 2009 7:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: No fear schreef: Goed georganiseert enzo behalve dat we elkaar even kwijt zijn geweest maar dat lag niet aan hun maar aan Matthijn! ja sorry jonges en meisjes HET WAS ALLEMAAAAL MIJN SCHULD laten we het er maar niet over hebben door wie het kwam dat we zo laat aankwamen bij de meeting plek, hé baukie ik vond het een geslaagde meeting, goed geörganiseert! plek waar jochem-bram was verongelukt heeft ook veel indruk gemaakt, toch appart! Citaat: Gaan jullie maar ik haal jullie wel in!
10 min Later.
Yo bauke waar zijn jullie!
|
zo aug 30, 2009 8:02 pm |
|
|
jeRoenS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 17, 2007 8:31 pm Berichten: 600 Woonplaats: schagen
|
et was zeker een leuke meeting, weer wat mensen leren kennen, in het begin aleen beetja gaotisch maar later was alles zeker goed, nog bijna ongelukje maar met mijn goede stuurmans kunsten wist ik nog optijd stil te staan. en de plek van jobra heb zeker indruk gemaakt, vond het erg mooi om daar tog ff met zen allen te zijn en uiteraard ff bandje gerookt
Bijlagen:
burn.JPG [ 43.96 KiB | 1606 keer bekeken ]
_________________ Verstand????..dat ben ik al jaren geleden verloren. 87ér vw jetta 1,3 If you mess wiht the best, you get swaffeld like the rest
|
zo aug 30, 2009 8:58 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
|
Ik rook gelukkig niet!
|
zo aug 30, 2009 9:06 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
|
zo aug 30, 2009 9:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
|
's Ochtends door de regen naar Emmeloord vertrokken, was ik daar alleen. Matthijn gebeld, bleek Baukejan nog te schuilen voor de regen. Dus erg laat aangekomen in Hoorn, waar het voor ons echt een raadsel werd waar we waren. Het was voor jullie waarschijnlijk wel vervelend dat wij jullie soms kwijt waren, maar gelukkig is het goed gekomen, bedankt voor het geduld. Matthijn en ik hebben in de zoektocht iig een geweldige weg gereden, dus we hebben ons wel vermaakt... Baukie eerst weer gevonden, en toen maar bellen en zoeken... Hebben wij ook weer eens wat aan onze topografische kennis gewerkt. Nouja, in ieder geval lekker gereden, super vermaakt en ik vindt die brommermeetings ondanks de snelheid nog steeds leuk. Nu de mac nog eens opvoeren... Er zijn volgens mij ook nog wel wat drive-by foto's gemaakt van ons op de weg... Wie heeft ze?
|
zo aug 30, 2009 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Jeroen, alleeennnnn die is zo stom ! geweest om zn tas MET camera bij Luziano te laten liggen, dus dat duurt nog wel ff Ilona had ze gemaakt btw
zo aug 30, 2009 9:37 pm |
|
|
jeRoenS
ApriliaForum Member
|
sorry hoor, anders haal jij hem ff op. jij woont dichterbij
_________________ Verstand????..dat ben ik al jaren geleden verloren. 87ér vw jetta 1,3 If you mess wiht the best, you get swaffeld like the rest
|
zo aug 30, 2009 9:42 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
|
ook maar een kwartiertje ach als ik morgen tijd genoeg heb ik wil het best doen maar denk dat ik pas tegen etenstijd thuis ben
zo aug 30, 2009 9:45 pm |
|
|
jeRoenS
ApriliaForum Member
|
nee joh hoeft niet rijd van de week wel ff met steven heen
|
zo aug 30, 2009 9:46 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
|
Luziano had ook foto's toch?
|
zo aug 30, 2009 9:58 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
|
Ik heb nu ook 1 foto van wat ik vandaag gezien heb... 340km - 340 vliegjes...
Bijlagen:
vliegjes.JPG [ 41.44 KiB | 1504 keer bekeken ]
|
zo aug 30, 2009 10:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
|