Auteur |
Bericht |
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Re: Puristen Lentemeeting
Er zijn geen rijbewijzen kwijt, geen boetes, niets Het was gewoon dat Day Sniper een gat in zijn uitlaat had gekregen en enorm veel lawaai maakte. Hierdoor werd hij en dus ook iedereen die mee reed door iedere agent aangehouden. Vandaag hadden we nadat we weer door een motoragent werden aangehouden er geen zin meer in, en gingen me waar wat drinken op de camping En Jasper, met de organisatie was niks mis mee hoor. Om half 11/11 uur waren we allemaal op de verzamelplaats. Dat Emanuel en zijn vriendje niet wouden komen omdat we waarschijnlijk geen 100den kilometers zouden rijden, wilt niet zeggen dat het opeens allemaal slecht is georganiseerd. Het is gewoon jammer dat Day Sniper zijn brommer zoveel geluid maakte, maarja, dat hadden we niet kunnen zien aan komen, hoe goed de "organistatie" ook was...
zo mei 08, 2011 7:08 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ja inderdaad. Had heel leuk kunnen zijn, maar niet als er constant iemand met een stopwatch achter je staat. Dit soort ritten moet je op je gemak doen, en niet op een stressige manier. Anders moet je er niet aan beginnen...
zo mei 08, 2011 7:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Toch vind ik dat je er effe bij had moeten komen zitten Emanuel, we hebben toch nog veel kunnen lachen hoor Was ook nog wel gezellig op de camping
zo mei 08, 2011 7:16 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ik ben niet zo van het brommers kieken en praten over velglint. Doe mij maar liever een mooie tourrit, zoals ook op de agenda stond... En ijs heb ik al gegeten dit weekend. De Epenerbaan en het 3 landenpunt weten jullie ook zonder mij te vinden. Ik had een andere planning voor 8 mei, al wekenlang... Ik ben gevraagd als voorrijden van een mooie uigebreide internationale 3 landen rit op zondag, die al wekenlang bekend was, en waar ''opeens'' (!) geen tijd voor bleek...
zo mei 08, 2011 7:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Precies, ik vind het ook niet helemaal netjes vanuit de andere kant. Er was weken van te voren bekend dat het die rit zou worden en dat het geen kort ritje zou worden en dan om 03:45 was het opeens allemaal hier te kort en daar te breed en zou er alleen wat gekletst worden en een keer de epenerbaan op en af gereden worden. Een behoorlijke domper als je je zoals ik en Emanuel in hebt gesteld op een fatsoenlijke mooie toerrit.
En ja ik snap ook dat jullie(vincent, jordy en robert-paul) op tijd terug moesten rijden omdat het anders wel laat werd, maar hoe lang was dit al bekend? dus zaken waren gewoon slecht geregeld. Deze rit had eigenlijk op een zaterdag gemoeten, zodat jullie de zondag in alle rust konden terugrijden.
Maarja communicatie was ver te zoeken in mijn ogen en dan een paar uur voor de meeting opeens alles willen omgooien vind ik ook niet netjes.
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
zo mei 08, 2011 8:05 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Dat is gewoon niet mogelijk.
zo mei 08, 2011 8:38 pm |
|
|
MauritsRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
|
Ja, ik denk dat er na de door die zeelanders gereden kilometers weinig energie over was om echt flink te gaan touren. Dat gevoel om lekker kilometers te vreten, was helaas verdwenen geloofde ik, en de brommers bleken ook niet allemaal super betrouwbaar, om dan ver te gaan scheuren is opeens stukken minder leuk =(
Maarja dat kun je niet van te voren weten denk ik? Zoiets moet je dan hebben ervaren.
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
|
zo mei 08, 2011 9:13 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Washandje schreef: jasperrr91 schreef: Washandje schreef: Samen rijden is niet mogelijk. Verder beslist iedereen zelf wanneer hij of zij vertrekt. Dat klopt, maar of het verstandig is is een tweede. Maar dat moeten jullie zelf weten . Ik hoor na dat weekend vanzelf wel hoe het geweest is :). Ik vertrek alleen. Ben reizen gewend, en kan mezelf wel redden. Maar bedankt voor de bezorgdheid. Hij was het gewend toch?
zo mei 08, 2011 9:15 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
|
Bob, inderdaad. En je bent voor de duidelijkheid vergeten te zeggen dat het om 03.45uur 's nachts was, toen plotseling de zondag planning (van vandaag!) veranderde. Maar goed, dat terzijde... En ja, het was ook gewoon mogelijk om de geplande tourrit op de zaterdag te doen. Dat hadden we goed kunnen combineren met het geplande zaterdag-bezoek aan Spa-Francorchamps. Maar ook dat ging niet door. De afspraak voor zaterdag was dat ik in de ochtend een telefoontje zou krijgen, om naar Francorchamps te gaan. Maar het telefoontje kwam pas ná het middaguur, met de mededeling dat Francorchamps kwam te vervallen, omdat ze andere dingen moesten/wilden doen.
zo mei 08, 2011 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Respect voor jordy trouwens, snachts een bult rijden op een plek die je niet kent.
_________________ http://instantboss.org/
|
zo mei 08, 2011 9:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
|
Ja inderdaad. Respect dat ze alle drie hun eigen wegen naar hier hebben gevonden. Al hadden sommigen een beetje meer hulp nodig, al dan niet met of zonder navigatie. Alleen jammer van de rest van het (bovengenoemde) verloop.
zo mei 08, 2011 10:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
zo ben al een tijdje thuis kreeg net een telefoontje van vincent dat de uitlaat van day sniper geheel is gespleten dus veel herrie ong 1 uur geleden waren ze nog in gilze rijen ze hadden mee moeten rijden waren ze nu ook thuis geweest .... maar al met al wil ik dit zeker nog over doen en dan hopelijk met een minder chaotische waslap en dan gewoon een week gaan ipv weekend
zo mei 08, 2011 10:35 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Ja man, komen jullie gewoon bij mij overnachten
zo mei 08, 2011 10:40 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
dat hadden we echt moeten weten maar kom maar op met die picca's
zo mei 08, 2011 10:42 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Maar jullie hebben dus in 1 heel weekend een beetje naar elkaars brommers gekeken en 1 weg samen gereden? Dan kan ik ook wel begrijpen dat Emanuel niet meer zoveel zin had om te komen.
zo mei 08, 2011 11:00 pm |
|
|
|