Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
Re: Meeting Hoekschewaard - Na praten, Tot volgend jaar!!
ja de veerpont was er niet, en we verveelden ons, dus wat doe je dan?
ik wou nog met mijn rs er op proberen te komen, ik zou het wel redden kwa koppel en vermogen, alleen misschien niet kwa grip en grondspeling... we zullen het nooit weten, want de veerpont was er al voor ik de kans kreeg het te proberen
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
Re: Meeting Hoekschewaard - Na praten, Tot volgend jaar!!
ik vond de terugweg naar huis ook geweldig, we hadden 4 totaal verschillende brommers: ik: veel trekkracht en hoge top robin: weinig trekkracht maar hoge top vince: veel trekkracht maar lage top bart: weinig trekkracht en lage top en dan een beetje elkaar proberen in te halen kwam er helaas dus uiteindelijk op neer dat robin en ik op rechte stukken elke keer er met een noodgang vandoor gingen, en daarna elke keer moesten stoppen om te wachten op de andere 2
Laatst bijgewerkt door shirioko op zo apr 18, 2010 11:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum