Auteur |
Bericht |
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
Re: Puristen Lentemeeting
owja, mocht het bericht nog niet aangekomen zijn, ik ben niet aanwezig omdat mijn bami zuiger op is en mijn andere bami nog geen licht heeft en nog niet fatsoenlijk in mekaar zit
zo mei 08, 2011 1:07 pm |
|
|
MauritsRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
|
Meeting ging goed jongens. XD
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
|
zo mei 08, 2011 2:08 pm |
|
|
Alain...
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 04, 2010 1:25 am Berichten: 256 Woonplaats: Vijlen, Zuid-Limburg
|
hehe
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=17717 follow me!
|
zo mei 08, 2011 3:49 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
enne?
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
zo mei 08, 2011 3:57 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ik denk dat washand en rs746 lekker samen heben geslapen
|
zo mei 08, 2011 4:02 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Nu al afgelopen ?
zo mei 08, 2011 4:23 pm |
|
|
pjaf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 14, 2010 3:54 pm Berichten: 508 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
rs746 is niet gekomen :) en de uitlaat van Day-sniper was gescheurd waardoor we een beetje de aandacht van de politie trokken. dit kwam de toerrit niet echt ten goede, maar we hebben er wel een gezellige middag van gemaat
|
zo mei 08, 2011 5:03 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
? Waarom is emanuel niet gekomen?
zo mei 08, 2011 5:04 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Weet ik veel, hij laat 3 arme jongetjes 300+ kilometer rijden om hier te komen, om vervolgens niet eens met hun te gaan rijden.
zo mei 08, 2011 5:59 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Hij zal er wel een goede reden voor hebben.
zo mei 08, 2011 6:17 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Er zijn meerdere redenen; Omdat er volgens de anderen opeens niet genoeg tijd was om die route op een normale en relaxte manier te rijden. Terwijl het toch al heel lang bekend is dat dat het programma voor 8 mei was. En ook de zaterdag hebben ze, vanwege hun eigen keuzes, compleet verneukt. Nja, het zij zo. Mijn eigen weekend was overigens best geslaagd. Heb de RS niet eens hoeven starten, geen gezeik met wouten, niet veel uitgegeven, en heb mijn rijbewijs nog veilig in bezit. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat de heren het VEEL beter hadden moeten plannen en ook de communicatie bij de heren onderling was verre van optimaal. Volgende keer moeten ze beter plannen! Maarja, die gasten zijn inderdaad nog jong, zoals Mathias ook al zei, dus ik hoop dat ze er iets van hebben geleerd, en weer een ervaring rijker zijn. Ik kan er niet om treuren... Men wist weken geleden ook al dat er een flinke route was geplant voor 8 mei. En anders hadden ze gewoon de zaterdag beter moeten benutten! C' est ca! Ik zal waarschijnlijk nog wel wat vergeten zijn, maar dan meld ik dat later wel nog
zo mei 08, 2011 6:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Ik snap het allemaal niet.
Zijn mensen hun rbwen kwijt? Gezeur gehad mrt de politie? Naja zal allemaal wel.
Zag 2 weken terug al dat dit niet goed ging komen met hoe het geregeld was, en komt nog uit ook. Best jammer in mijn ogen.
zo mei 08, 2011 6:55 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Puristen he, ander woord voor dagdromers.
|
zo mei 08, 2011 6:56 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Men moet zich niet aanmelden voor een meeting in Zuid-Limburg, met een uitgebreide 3-landen rit op zondag, als men daar geen tijd voor heeft. Maar dan had je de zaterdag nog kunnen gebruiken, maar toen hebben ze er zelf voor gekozen om andere dingen te doen... Als vervolgens overal de route moet worden ingekort en beperken tot 1 straat, de Epenerbaan en wat fototjes op het drielandenpunt, en wat brommers kieken en wat praten, dan kunnen ze dat toch zeker ook wel prima zonder mij.
Laatst bijgewerkt door RS 746 op zo mei 08, 2011 7:08 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
zo mei 08, 2011 7:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
grote praat, weinig daad
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
zo mei 08, 2011 7:06 pm |
|
|
|