Auteur |
Bericht |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
supermoto rider #84 schreef: Robb schreef: supermoto rider #84 schreef: @ robb mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten @pino nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus owwww, dan hebk al wat verhalen over je gehoord van mike Dat de politie naast jullie ging rijden enzo maare, zal het morgen vragen, ben het vandaag vergeten ow zou best kunne ben k et al weer vergeten maar s goed vraag je t morge maar
Rij jij sobw met je senda in de supermotard klasse?
_________________ Power is useless without control!
|
di maart 18, 2008 8:37 pm |
|
|
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 14, 2007 6:58 pm Berichten: 317 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Goes-west
|
appie_nero schreef: reactie op: ai das jammer, hij word namelijk gewoon vast op zondag gehouden.. je kan niet vrij vragen voor een dagje? zit jij trouwens op roc naast de hz? zie er daar wel eens 1 staan
nej, zit op t ostrea, (wel in goes dus). heb trouwens geen idee van wie die andere nero in goes is. zal es kijke of ik op zondag vrij kan krijgen.
die is van mn buurjongen, rijd nu weer met originele uitlaat maar meestal met leo v6.
Helaas is ie van de kerk en zal ie er zondag niet bijzijn (netals meer die ik ken)
maar neit getreurd ik ben nie van de kerk en kom waarschijnlijk wel met iemand anders
|
di maart 18, 2008 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
Met wie? Met die wilde skatert op z`n motorhispania??
|
di maart 18, 2008 9:03 pm |
|
|
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 14, 2007 6:58 pm Berichten: 317 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Goes-west
|
jefrs50 schreef: Met wie? Met die wilde skatert op z`n motorhispania??
aha nee niet die, heb m niet gezegd dat dr meeting is
gewoon n ander en waarschijnlijk heeft ie er 80cc opliggen dan maja zien we dan wel
|
di maart 18, 2008 9:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
spoorlijncrosser schreef: appie_nero schreef: reactie op: ai das jammer, hij word namelijk gewoon vast op zondag gehouden.. je kan niet vrij vragen voor een dagje? zit jij trouwens op roc naast de hz? zie er daar wel eens 1 staan
nej, zit op t ostrea, (wel in goes dus). heb trouwens geen idee van wie die andere nero in goes is. zal es kijke of ik op zondag vrij kan krijgen. die is van mn buurjongen, rijd nu weer met originele uitlaat maar meestal met leo v6. Helaas is ie van de kerk en zal ie er zondag niet bijzijn (netals meer die ik ken) maar neit getreurd ik ben nie van de kerk en kom waarschijnlijk wel met iemand anders
ff offtopic or maar heeft ie die mono die hij van mij heeft overgekocht nog steeds?
_________________ mijn KTM RC125 replica project '78--->'72 Kreidler van Veen 50cc replica racer 15,4 pk met me rs op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk Album van me rs
|
di maart 18, 2008 9:34 pm |
|
|
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
|
Schumon schreef: spoorlijncrosser schreef: appie_nero schreef: reactie op: ai das jammer, hij word namelijk gewoon vast op zondag gehouden.. je kan niet vrij vragen voor een dagje? zit jij trouwens op roc naast de hz? zie er daar wel eens 1 staan
nej, zit op t ostrea, (wel in goes dus). heb trouwens geen idee van wie die andere nero in goes is. zal es kijke of ik op zondag vrij kan krijgen. die is van mn buurjongen, rijd nu weer met originele uitlaat maar meestal met leo v6. Helaas is ie van de kerk en zal ie er zondag niet bijzijn (netals meer die ik ken) maar neit getreurd ik ben nie van de kerk en kom waarschijnlijk wel met iemand anders ff offtopic or maar heeft ie die mono die hij van mij heeft overgekocht nog steeds?
ja haha, jij gefeliciteerd met je verjaardag trouwens (via msn reageerde je niet) die mono ligt er nog ongeveer het zelfde bij trouwens
|
di maart 18, 2008 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
appie_nero schreef: reactie op: ai das jammer, hij word namelijk gewoon vast op zondag gehouden.. je kan niet vrij vragen voor een dagje? zit jij trouwens op roc naast de hz? zie er daar wel eens 1 staan
nej, zit op t ostrea, (wel in goes dus). heb trouwens geen idee van wie die andere nero in goes is. zal es kijke of ik op zondag vrij kan krijgen.
ik zit niet in goes
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
di maart 18, 2008 10:15 pm |
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 12, 2008 12:39 am Berichten: 34 Woonplaats: Ouddorp
|
No_fear schreef: supermoto rider #84 schreef: Robb schreef: supermoto rider #84 schreef: @ robb mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten @pino nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus owwww, dan hebk al wat verhalen over je gehoord van mike Dat de politie naast jullie ging rijden enzo maare, zal het morgen vragen, ben het vandaag vergeten ow zou best kunne ben k et al weer vergeten maar s goed vraag je t morge maar Rij jij sobw met je senda in de supermotard klasse?
nee hoesow
_________________ ---> #84 DERBI senda SUPERMOTARD #84 <---
|
wo maart 19, 2008 12:19 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
aprilia gertjan moet er ook nog tussen
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo maart 19, 2008 1:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo maart 19, 2008 1:02 pm |
|
|
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
P!n0 schreef: komen wij ook langs rockanje, poe, nou ik denk het niet, haha binnenkort wel hehe altijd fijn rijden daarzo als je nou persé wil mee rijden, moe je toch echt richting spijkenisse komen maar wat doe je in Rockanje dan? je woont toch in Ridderkerk? want vanuit ridderkerk ken je wel perfect meerijden
Omdat ik daar binnenkort weer elk weekend te vinden ben.
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
wo maart 19, 2008 4:27 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
supermoto rider #84 schreef: No_fear schreef: supermoto rider #84 schreef: Robb schreef: supermoto rider #84 schreef: @ robb mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten @pino nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus owwww, dan hebk al wat verhalen over je gehoord van mike Dat de politie naast jullie ging rijden enzo maare, zal het morgen vragen, ben het vandaag vergeten ow zou best kunne ben k et al weer vergeten maar s goed vraag je t morge maar Rij jij sobw met je senda in de supermotard klasse? nee hoesow
je ava
_________________ Power is useless without control!
|
wo maart 19, 2008 4:35 pm |
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
|
No_fear schreef: supermoto rider #84 schreef: No_fear schreef: supermoto rider #84 schreef: Robb schreef: supermoto rider #84 schreef: @ robb mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten @pino nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus owwww, dan hebk al wat verhalen over je gehoord van mike Dat de politie naast jullie ging rijden enzo maare, zal het morgen vragen, ben het vandaag vergeten ow zou best kunne ben k et al weer vergeten maar s goed vraag je t morge maar Rij jij sobw met je senda in de supermotard klasse? nee hoesow je ava
heheh was ik da maar
das brandon curry van team graves yamaha
yamaha yz450f
|
wo maart 19, 2008 5:33 pm |
|
|
spoorlijncrosser
ApriliaForum Member
|
supermoto rider #84 schreef: No_fear schreef: supermoto rider #84 schreef: No_fear schreef: supermoto rider #84 schreef: Robb schreef: supermoto rider #84 schreef: @ robb mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten @pino nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus owwww, dan hebk al wat verhalen over je gehoord van mike Dat de politie naast jullie ging rijden enzo maare, zal het morgen vragen, ben het vandaag vergeten ow zou best kunne ben k et al weer vergeten maar s goed vraag je t morge maar Rij jij sobw met je senda in de supermotard klasse? nee hoesow je ava heheh was ik da maar das brandon curry van team graves yamaha yamaha yz450f
was jij dat ventje wat me er toen uit reed in sgravenpolder?
je brommer was toen ngo neit goed afgesteld en je benzine was op
|
wo maart 19, 2008 11:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
|
spoorlijncrosser schreef: was jij dat ventje wat me er toen uit reed in sgravenpolder? je brommer was toen ngo neit goed afgesteld en je benzine was op
nope was ik niet
dit is mijn brommer trouwens
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoot ... p?id=63871
zijn trouwens niet de nieuwste fotos k heb nog recentere
maar laten we een beetje ontopic blijve anders word 'flo' boos
|
wo maart 19, 2008 11:28 pm |
|
|
|