Auteur |
Bericht |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Re: Brommervakantie Rotterdam -> Parijs
chunho schreef: Aprilius schreef: chunho schreef: beter neemt aprilius een extra frame mee voor reserve onderdeel ik zat hier al op te wachten ... het valt me mee dat er pas na 3 pagina´s wat word gezegt over mijn raceframe xD . die hield het tot nu toe op elke meeting . dus parijs moet geen moeite zijn neeh joh was een grapje je weet zelf dat ik je brommer gaaf vind alleen tis gewoon zo leuk om je ermee te pesten nouja ik zou zeggen succes ik voelde me helemaal naar klote toen van heerewaarde naar parijs zou ik niet durfen op zo'n rs, me ballen waren kapot van de tank, armen, nek, koppijn xD haha . weetiktoch . want hoe dan ook . heb ik je eruit gereden . dusja Ahjoh . ik ga een kussen vastapen op mijn frame . en mijn zadel doe ik wel in mijn rugzak . minder pijn
za mei 15, 2010 10:10 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Of je pleurt dat zadel in de Doggy Trailer
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
za mei 15, 2010 10:30 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Nah bart, zou toch maar eerst is een goeie route maken. En wat leuke/ goeie rustplekken. En eventueel een overnachtings gebeuren tussendaar op zoeken. Waar wil je gaan slapen trouwens gewoon in een tentje in een weiland? of wat
za mei 15, 2010 11:12 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Je moet echt zorgen dat je op ieder moment een backup hebt. Je moet 200% aan rustplekken hebben en ik zou er meer tijd aan uitbesteden. En kun je niet beter bed and breakfasts uitstippelen ?
_________________ http://instantboss.org/
|
za mei 15, 2010 11:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Ik ga binnenkort bij Jordy langs, en dan gaan we de TomTom instellen, en scooterzaken + campings + evt. Jeugdherbergen..
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
za mei 15, 2010 11:23 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
ik wil best mee maar:
nummer 1: ik ben in die week jarig.
nummer 2: mijn brommer zuipt als een slet, dus om de 100 km een tankstation minimaal, liefst om de 75 ongeveer..
nummer 3: de betrouwbaarheid van mn brommer is op het moment nog niet optimaal.
nummer 4: bijna al mijn onderdelen zijn vervangen, dus even standaard door belgië rijden gaat hem niet worden en opgevoerd vind ik ook iets te riskant eigenlijk.
nummer 5: dat word totaal een km of 1500.. en met zulke lange stukken rijden moet mn brommer om de 100 km ofzo even op adem komen en afkoelen want anders gaat t echt niet goed komen, dus dat kost ook al weer tijd..
al met al weet ik dan niet of het de moeite wel waard is en zoiezo die specifieke week gaat hem niet worden.
_________________ Ktm #24
|
za mei 15, 2010 11:30 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Aight ruben, jeroen, dane en ik knallen er waarschijnlijk met een busje achteraan. Maar er is maar plek voor 3 personen. Of we moeten groter busje regelen. Anders had je derbi ook wel meegemogen achterin de bus. Want wij vonden het wel vet om keer in frankrijk te knallen, maar dat verre rijden zagen we niet zo zitten.
za mei 15, 2010 11:35 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
iets met aanhangwagen.. /edit: dan kan lars ook nog mee
Laatst bijgewerkt door Senda80Rosmalen op za mei 15, 2010 11:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za mei 15, 2010 11:37 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
ja jonge ik beloof nog niks he
za mei 15, 2010 11:37 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Ja Dat word een grote aanhanger dan voor 4 brommers. En heb nog geen aanhangers rbw dan. Dus mag niet boven de 750 kilo ofziets uitkomen.
Dus dat word trikkie we zitten al aan 400+ kilo met alleen brommers dan!
za mei 15, 2010 11:38 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
ja maar ik bedoel iets met busje + aanhanger erachter..
/edit: bovendien: een aanhanger is een kilotje of 200, brommers laten we zeggen 120 per stuk, dan zit je op de 700 ongeveer...
|
za mei 15, 2010 11:39 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Ja maar dan word het wel een heel groot busje als het een 5persoons word. Naja zien we dan wel. Eerst me rbw is halen Want busje en aanhanger moeten we dan huren ofzo.... Of moet bij ons pap zijn werk iets proberen te regelen.....
za mei 15, 2010 11:41 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
nja, maar die week gaat dus zoiezo niet lukken, want ik ga niet mn verjaardag in focking frankrijk vieren.
|
za mei 15, 2010 11:42 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
:haha: Franse chicks
za mei 15, 2010 11:45 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
nee man, doek liever met mn eigen familie vrienden en mogelijk vriendin zoiezo dat ik niet in die franse aids grotten ga zitten maar we gaan offtopic kut jasper..
Laatst bijgewerkt door Senda80Rosmalen op za mei 15, 2010 11:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za mei 15, 2010 11:46 pm |
|
|
|