Auteur |
Bericht |
ducatigpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 7:07 pm Berichten: 146 Woonplaats: Geen resultaat gevonden
|
hmm, oke
|
ma mei 28, 2007 10:45 am |
|
 |
Mark RS70
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 9:53 am Berichten: 65 Woonplaats: Meppel
|
ik kom dr ook zo aan met een maat, alleen rijd die scootertje  mja 
|
ma mei 28, 2007 11:07 am |
|
 |
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
net terug van sobw , niet zo druk , heb 1 aprilia zien staan , en regen 
_________________ Hola , Como Estas ?
|
ma mei 28, 2007 2:30 pm |
|
 |
supermuck
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 21, 2007 4:33 pm Berichten: 31 Woonplaats: Genemuiden
|
Ook net terug. Weinig te beleven en ben zeiknat. Nog wel een paar brommertjes gezien.
@ danlen: Mijn aprilia misschien zien staan?
_________________ mijn rs en ik begrijpen elkaar; hij zwijgt over mijn drankproblemen en ik over de zijne
|
ma mei 28, 2007 2:48 pm |
|
 |
NeoGeniX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 12, 2006 12:49 am Berichten: 159 Woonplaats: Utrecht
|
SOBW is echt aan t eind van zn latijn. Iedereen rijd nu in de sbo..
_________________ RS verkocht nu Honda XR600R Supermoto -
http://aprilianews.blogspot.com
|
ma mei 28, 2007 2:53 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ben blij dat k er nie heen ben gegaan 
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma mei 28, 2007 2:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Pfuu, het regend hier nu goed, ben benieuwd hoe het daar is...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma mei 28, 2007 2:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
wie zijn dr nou eig gegaan?
k heb net ondereweg dik kut weer ghad 
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
ma mei 28, 2007 3:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mark RS70
ApriliaForum Member
|
ik ben wel gegaan, ben net terug.
later in de middag regende het niet meer
ik heb wel 1 rs zien rijden die zag mij ook wel alleen groette volgens mij niet eens terug en nog een andere zien staan.
verder stond er nog wel een beunaprilia wat wel aardig leek op danlen zn beschrijving maar dat kan m niet zijn geweest alsie om half 3 al weg was 
|
ma mei 28, 2007 5:20 pm |
|
 |
supermuck
ApriliaForum Member
|
Mark RS70 schreef: ik ben wel gegaan, ben net terug. later in de middag regende het niet meer ik heb wel 1 rs zien rijden die zag mij ook wel alleen groette volgens mij niet eens terug en nog een andere zien staan. verder stond er nog wel een beunaprilia wat wel aardig leek op danlen zn beschrijving maar dat kan m niet zijn geweest alsie om half 3 al weg was 
eej hoe zag jouw rs eruit dan? Dat beunding heb ik ook nog zien staan, was volgens mij die van danlen. Die van mij is blauw met geel. Moet je haast wel hebben gezien want die valt wel aardig op. 
_________________ mijn rs en ik begrijpen elkaar; hij zwijgt over mijn drankproblemen en ik over de zijne
|
ma mei 28, 2007 7:43 pm |
|
 |
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
zeg mattijn ?
k zag net dat ducati gpr helemaal niet meer ging
ben je nog met mense mee gereden of??
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
ma mei 28, 2007 8:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mark RS70
ApriliaForum Member
|
supermuck schreef: Mark RS70 schreef: ik ben wel gegaan, ben net terug. later in de middag regende het niet meer ik heb wel 1 rs zien rijden die zag mij ook wel alleen groette volgens mij niet eens terug en nog een andere zien staan. verder stond er nog wel een beunaprilia wat wel aardig leek op danlen zn beschrijving maar dat kan m niet zijn geweest alsie om half 3 al weg was  eej hoe zag jouw rs eruit dan? Dat beunding heb ik ook nog zien staan, was volgens mij die van danlen. Die van mij is blauw met geel. Moet je haast wel hebben gezien want die valt wel aardig op. 
ik heb een tetsuya harada replic van '99
hij stond 1 brommer naast dat beunding, maar ik ben tijdens de scooterraces ff na een vriendin in staphorst wezen jagen, dus stond er niet de hele tijd.
maar ik heb geen blauw gele rs gezien  ist oud of nieuw model?
waar had je um staan dan?
|
ma mei 28, 2007 8:32 pm |
|
 |
supermuck
ApriliaForum Member
|
Richard DRD Driver schreef: zeg mattijn ? k zag net dat ducati gpr helemaal niet meer ging ben je nog met mense mee gereden of??
jah heb nog een poosje staan wachten en toen met wat andere lui meegereden. Maar Frank had me al toegevoegd op msn om te zeggen dat hij niet ging, alleen had ik hem niet meer gesproken op msn.
@ Mark RS70: had em gewoon op de weg staan, 5 meter bij die beun rs vandaan. Kheb trouwens een nieuw model. Heb die van jouw nog wel zien staan geloof ik. Ik stond eigenlijk vlak naast je.
|
ma mei 28, 2007 9:03 pm |
|
 |
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
Citaat: Dat beunding heb ik ook nog zien staan, was volgens mij die van danlen
ik zat op de brommer bij het hek , naast een rode scooter.
kan best dat ie op een beun ding leek  , is nog in project , was zwart geen zeikappen en geen tankkap , en rete snel 
_________________ Hola , Como Estas ?
|
ma mei 28, 2007 9:20 pm |
|
 |
supermuck
ApriliaForum Member
|
ja klopt, en rode velgstriping ofnie? En volgens mij ook nog mono, maar dat heb ik niet goed gezien.
|
ma mei 28, 2007 9:44 pm |
|
 |
|