Heerewaarde meeting #6 Aftertalk foto's p44-45 en verder
Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Heerewaarde meeting #6 Gaat morgen door!
Fucking hell, net 2 uur aan brommer gekut, hij loopt wel grandioos lekker nu met me yasuni pepke! Alleen kwam ik erachter (rieju-minpunt) dat me subframe bij achterspatbord is gescheurd/afgebroken dus dat heb ik er maar afgehaald en nu heb ik alleen nog maar kentekenplaat houder en geen achterkap meer plus toen ik me zadel goed vast wilde zetten heb ik die ook weer uit het huisje waar de kop van de bout inzit eruit gedraait dus het was weer een beun avondje, en het ziet er ook weer beun uit XD, maar hij loopt wel als een tiet!:D
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
zo jun 26, 2011 12:52 am |
Persoonlijk album
|
|
Limburger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
|
word wel mooi weer dat heb ik al gezien, naja suc6 morgen have fun!
|
zo jun 26, 2011 1:05 am |
|
|
SteefvT
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:11 pm Berichten: 121 Woonplaats: Zaltbommel
|
Jasper, vroeg of ik ff met scooter langs kwam burnen, maar Jasper is niet aanwezig
|
zo jun 26, 2011 1:21 am |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
als we het toch over uniek gaan hebben... ik moet zometeen om 6 uur opstaan om mijn beungevallen op mijn brommer te bevestigen
zo jun 26, 2011 1:53 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
@ mensen die weten dat deze boodschap voor hun bedoeld is: Geen vervoer, dat meeten dat jullie hier @ mijn crib wilden doen gaat niet door. Ofja wat jullie in mijn straat doen vind ik prima, jullie weten waar ik woon, maar laat mij lekker slapen.
zo jun 26, 2011 3:23 am |
|
|
SteefvT
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:11 pm Berichten: 121 Woonplaats: Zaltbommel
|
frishh schreef: @ mensen die weten dat deze boodschap voor hun bedoeld is: Geen vervoer, dat meeten dat jullie hier @ mijn crib wilden doen gaat niet door. Ofja wat jullie in mijn straat doen vind ik prima, jullie weten waar ik woon, maar laat mij lekker slapen. Weet niet welk straat, anders kom ik ff herrie maken met me scooter ff burnen, en hopen dat me rem het dan niet gaan begeven ps: Chris ga jij soms naar stadscafé? Nu ga slapen, morgen veel te doen
|
zo jun 26, 2011 3:28 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
|
SteefvT schreef: frishh schreef: @ mensen die weten dat deze boodschap voor hun bedoeld is: Geen vervoer, dat meeten dat jullie hier @ mijn crib wilden doen gaat niet door. Ofja wat jullie in mijn straat doen vind ik prima, jullie weten waar ik woon, maar laat mij lekker slapen. Weet niet welk straat, anders kom ik ff herrie maken met me scooter ff burnen, en hopen dat me rem het dan niet gaan begeven ps: Chris ga jij soms naar stadscafé? Nu ga slapen, morgen veel te doen Bloemkeshof. Joahh, ben wel eens in het Stads te vinden. Echt een kuttent, en elke week trap ik er weer in en sta ik er toch weer dat bavaria-slootwater achterover te slaan. Blijkbaar verzamelen jullie toch gewoon bij mij in de straat, beetje hard burnen word ik wel wakker, zolang het maar niet voor 11 is, vind ik het wel best.
zo jun 26, 2011 3:38 am |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
ik kom wel 5 voor 11 dan Tot zo!
zo jun 26, 2011 3:40 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
|
piotrSMX schreef: ik kom wel 5 voor 11 dan Tot zo! Dan kom ik ook wel naar buiten hoor, maar wel met een luchtbuks.
zo jun 26, 2011 3:45 am |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
maakt niet uit, ik heb toch een sleutelhanger aan me sleutels
zo jun 26, 2011 9:25 am |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
waar blijven de gouda bois dan, ik sta er al
zo jun 26, 2011 9:46 am |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
aiit in een half uurtje afgesteld, met andere gasnaald. straks nog ff snel wassen en waxen.
dan richting heerewwaarden tuffen.
|
zo jun 26, 2011 9:46 am |
|
|
dz.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 25, 2010 7:39 pm Berichten: 54 Woonplaats: Megen
|
Zou eigenlijk gisteren mn brommer terug krijgen maar ik heb hem nog niet :'( Misschien krijg ik hem dadelijk nog anders ben ik er helaas niet bij!
_________________ Yamaha Dt50x "08
|
zo jun 26, 2011 9:52 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Piotr hoe laat kom jij dan naar bommel?
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
zo jun 26, 2011 10:20 am |
Persoonlijk album
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Er zit een gat in mijn uitlaat xD lekkere herrie nou heb ik dus 2 opties, dichtbakken of zo laten....
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
zo jun 26, 2011 10:21 am |
|
|
|