Auteur |
Bericht |
Badmuts
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 11, 2011 6:48 pm Berichten: 381 Woonplaats: Boskoop
|
Re: Meeting Zuid-Holland III - Hoekschewaard - Na praten
Foto's zijn foto's
_________________ http://www.derbiteam.nl
Derbi DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc viewtopic.php?f=11&t=18552
|
zo apr 03, 2011 9:45 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
@foto op pagina 34 ofzo Niet eens allemaal in een net rijtje !!
zo apr 03, 2011 9:46 pm |
|
|
Badmuts
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 11, 2011 6:48 pm Berichten: 381 Woonplaats: Boskoop
|
Valerie schreef: @foto op pagina 34 ofzo Niet eens allemaal in een net rijtje !! Rijtjes zijn veels te burgerlijk
_________________ http://www.derbiteam.nl
Derbi DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc viewtopic.php?f=11&t=18552
|
zo apr 03, 2011 9:51 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
ich bin auch thuis, nog ff op een slome kymco met een kist achterop rond getuft...
zo apr 03, 2011 9:53 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
Re: Meeting Zuid-Holland III - Hoekschewaard - Zondag 3 Apri
shirioko schreef: wat een kutdag.. eerst laat ik mijn spullen achter om maup en joppe op te halen, wanneer ik terugkom zit iedereen al bij de mac en is mijn rugzak weg, en zodra ik bij de mac aankwam konden we gelijk vertrekken.. wel een beetje krom dat we eerst een uur op iemand wachten en dan mij achterlaten. daarna bleef ik met een paar mensen achter omdat weer eens een senda uitviel, terwijl de rest doorreed.. maar ondanks alles vond ik het een geslaagde meeting, ik heb alleen geen fotos of filmpjes omdat mijn cameras vanmiddag door iemand zijn meegenomen gast ik stuur pb !
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
zo apr 03, 2011 9:54 pm |
|
|
derbi-0172
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2010 5:11 pm Berichten: 622 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Alphen aan den Rijn
|
Haha die bandenletters @bram je link even tussen IMG zetten inderdaad. Veder erg geslaagde meeting toch nog mooi weer beetje jammer van me brommerpech maar we hebben het kunnen fixen. Bedankt jongens!
zo apr 03, 2011 10:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
welke pech verder dan nog? jammer dat ik bijna op mercedes busje klapte
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
zo apr 03, 2011 10:05 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Badmuts schreef: Valerie schreef: @foto op pagina 34 ofzo Niet eens allemaal in een net rijtje !! Rijtjes zijn veels te burgerlijk Deden we de vorige keer wel
zo apr 03, 2011 10:05 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
ja toen waren we nog braaf
|
zo apr 03, 2011 10:06 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr sep 10, 2010 8:54 pm Berichten: 319 Woonplaats: Barendrecht
|
jmmr van die scooter die er was
_________________ IK HEB [/color][/size]aston martin DBrs50http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=16916
|
zo apr 03, 2011 10:09 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
FlorisFerrari schreef: welke pech verder dan nog? jammer dat ik bijna op mercedes busje klapte Ik reed 10 meter achter je ofzo toen. Ik dacht echt dat je geraakt zou worden schilde niet zo veel.
|
zo apr 03, 2011 10:12 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
mijn bandenwitskils zijn niet optimaal moet ik eerlijk toegeven maar als je met een gangetje voorbij blaast zie je daar toch niets van
zo apr 03, 2011 10:12 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
jij gaat nog niet eens 80 op z'n top man
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
zo apr 03, 2011 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
als je t oog er niet op richt, valt t niet op hoor
|
zo apr 03, 2011 10:20 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Hier nog een bericht van mijn kant: Het spijt me dat we te laat waren, en dat jullie op ons moesten wachten. We gingen ervanuit dat de routebeschrijving uit de startpost ( http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=331666) naar de meetingplek zou leiden. Maar toen we daar waren zagen we niemand en bleek dat we nog 8km moesten rijden. Vind het vooral erg lullig voor Max, aangezien hij ons wilde komen halen enzovoorts...
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
zo apr 03, 2011 10:21 pm |
|
|
|