Haha die boer was lachwekkend XD, "DE KALVEN VLIEGEN DOOR ME SCHUUR ER IS ER AL 1 DOOD!" XDDD volgens mij zat hij gewoon aan zijn piemel te trekken en wilde niet gestoord worden.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: BETUWE MEETING #1 12 JUNI GESLAAGD FOTO<S p32
Ging eigenlijk zo, hij kwam eerst met een bezem naar buiten om lelijk te gaan doen tegen jasper en thomas.
Daarna pakte hij snel de auto om naar ons, de groep die nog stil stonden, toe te rijden. Daar stapte hij helemaal wild uit begon te gebaren en met een piepende stem te schreeuwen.
-Vinden jullie dat normaal!? Horen die andere twee ook bij jullie!??
Uh ja
-Ja nou niet meer, want ik heb ze verzopen in de gierput en ik heb de politie al gebeld want dit is toch niet normaal!? Doe dit in je eigen straat ofzo. De kalven vliegen door de schuur heen. En er zijn er een paar aan het kalveren waarvan er al een dood is!
begon hij ineens mij persoonlijk aan te vallen om te gaan zeggen dat hij mij ook in die gierput zou gooien met m'n ding (rs) dus zei ik maar rustig: Maar meneer, ik heb helemaal niet gereden.
Vervolgens liep hij weer naar z'n auto en reedt weg.
Haha and that's how the story is! Maar Jeroen jij stond er ook wel heel droog bij te kijken XD en die vent wist toen niks meer te zeggen en je hoorde alleen maar mmgmfmmdsdjaskdajsdkla;hfdmadmasda. Ongeveer haha. Geniaal, en onder de tunnel was ook nog best gezellig nie? Met mijn iPhone op de richel. XD
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: BETUWE MEETING #1 12 JUNI GESLAAGD FOTO<S p32
rieju-rrx schreef:
Haha and that's how the story is! Maar Jeroen jij stond er ook wel heel droog bij te kijken XD en die vent wist toen niks meer te zeggen en je hoorde alleen maar mmgmfmmdsdjaskdajsdkla;hfdmadmasda. Ongeveer haha. Geniaal, en onder de tunnel was ook nog best gezellig nie? Met mijn iPhone op de richel. XD
ja ik stond daar echt van wtf is dit Werd er verder niet warm of koud van.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum