Max dit slaat alles, de tering Was een trailer niet makkelijk geweest? Ken je nog meer meenemen
nee, de regelgeving in nederland is daar heel kut in. Hij mag maar 1 meter breed zijn, en de totaalgewicht van de aanhanger mag niet meer zijn dan de helft van het drooggewicht van de brommer
en met mijn 1 meter veerweg achter, zou ik niet veel over laten van de kogelkoppeling
Inderdaad want 1 meter breed, maar hij mag toch vanaf de achteras ook maar 2m lang zijn ofzo? Maak er een gruwelijk smalle caravan van:P Met alleen bed XD.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Max dit slaat alles, de tering Was een trailer niet makkelijk geweest? Ken je nog meer meenemen
nee, de regelgeving in nederland is daar heel kut in. Hij mag maar 1 meter breed zijn, en de totaalgewicht van de aanhanger mag niet meer zijn dan de helft van het drooggewicht van de brommer
en met mijn 1 meter veerweg achter, zou ik niet veel over laten van de kogelkoppeling
Dumperblok, kan dan geen kant op. Alles van carbon dan moet je een heel eind komen
Ik neem aan Kristian dat dat met veel sarcasme is getypt?
Haha zondag is boek dag! En er komen ook met auto en motor volgens mij. Maar Max is mijn rieju niet beetje klein voor dat voorspatbord volgens mij kan ik niet eens meer sturen XD
Haha zondag is boek dag! En er komen ook met auto en motor volgens mij. Maar Max is mijn rieju niet beetje klein voor dat voorspatbord volgens mij kan ik niet eens meer sturen XD
gaat best, jij houdt je voorwiel toch nooit aan de grond
is er in de buurt van de camping een brommer winkel? Kan ik ter plekke wat spul halen om te beunen
Haha verwar me niet met Jasper. Ik kom niet eens omhoog, alhoewel met die 24mm ging het wel aardig makkelijk dan trok ik wheelies van meter of 20 als ik door kon schakelen! Dichtsbijzijnde is volgens mij in Zaltbommel of Den Bosch.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum