dit topic is voor aanmelding voor een meeting in heijnenoord iedereen met schakel is uitgenodigd (liefst natuurlijk wel rsjes majah schakels zijn sowieso al de beste)
datum (eind augustus) en tijd volgen nog maar voor interesse schrijf je alvast in zodat we weten of er vraag naar is
groet Björn
ok mensen hier de laatste info:
de datum zondag 2 september
voor degene uit zeeland ofsow is het mogelijk om naar heinenoord busstation te rijden of naar willemstad of ooltgensplaat waar we met z'n allen een pauze houden en wat drinken op een terras ofzo.
voor de niet zeelanders is het de bedoeling om 12 uur te verzamelen bij het heinenoord busstation.
eventueel als jullie langs barendrecht rijden kunnen jullie met mij meerijden naar heinenoord, dan word de verzameltijd bij mij om half 12 uiterlijk. (ben je er niet op tijd zonder contact op te nemen via telefoon dan rijden we zonder je weg)
dan heb ik een route uitgezet van ongeveer 70 km (inclusief heen/terug weg, drinken/bbq bij kevin).
tijdsplanning heb ik niet zo behalve de verzameltijd die erg belangrijk is (geen telefoontje over vertraging betekend dat wij wegrijden zonder jou)
hier de link naar de route die een beetje globaal is uitgezet:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... &z=12&om=1
ok we hebben tot nu toe:
kevin
bert
pino
robb
youri
ik
mss een vriend van mij met tzr
mss nog een vriend van robb
maarten
dus dat zijn er welgeteld: 7 sowieso en 2 vraagtekens
kom op mensen meld je aan zondag 2 september gezellig dagje rondtrekken met z'n allen
voor telefoonnummer email en adres PB me
ook voor degene die zich al hebben ingeschreven geld nog ff PBtje sturen voor de zekerheid zodat ik zeker weet dat je meegaat.
P.S. neem je geld mee want ik doe niet aan rondjes geven, en we moeten de kosten van de bbq bij kevin natuurlijk ook wel eerlijk verdelen