Auteur |
Bericht |
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
 Re: Renesse/Burgh-Haamstede BAZENMEETING #2
thanks 
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. 
|
wo jan 12, 2011 6:42 pm |
|
 |
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
 Re: ~~ Brommervakantie Den Haag -> Rotterdam -> Renesse #2 ~
ahhahahha, deze bas, zie het topic nu pas terug hij snapt hem 
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
wo jan 12, 2011 9:05 pm |
|
 |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Meschien dat ik ook nog wel langs kom, ff zien of ik tegen die tijd tijd heb 
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
wo jan 12, 2011 9:07 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Day-Sniper schreef: Meschien dat ik ook nog wel langs kom, ff zien of ik tegen die tijd tijd heb  Waar woon je in de buurt? 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo jan 12, 2011 9:08 pm |
|
 |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Goes
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
wo jan 12, 2011 9:08 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
chikies hosselen in de beemer ofwa bart? alleen niet te lam moet geen kots op me leer heb gekoeld middenconsole voor breezer btw 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo jan 12, 2011 9:13 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Beter laat je ze helemaal niet in je auto. Heb een beetje zelfrespect. 
|
wo jan 12, 2011 9:15 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
team-rs schreef: chikies hosselen in de beemer ofwa bart? alleen niet te lam moet geen kots op me leer heb gekoeld middenconsole voor breezer btw  Ik blaas wel achter je aan op de zip 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo jan 12, 2011 9:15 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: Beter laat je ze helemaal niet in je auto. Heb een beetje zelfrespect.  beter neem jij gewoon niet alles serieus wtf moet ik met een breezersletje heb al een leuke meid ( of 2  )
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo jan 12, 2011 9:16 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
bartp schreef: team-rs schreef: chikies hosselen in de beemer ofwa bart? alleen niet te lam moet geen kots op me leer heb gekoeld middenconsole voor breezer btw  Ik blaas wel achter je aan op de zip  durf je niet mee te waggelen 
|
wo jan 12, 2011 9:16 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Ik nam het sowieso al niet serieus. 
|
wo jan 12, 2011 9:17 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
trouwens, als ik mee ga kan ik vanaf rotterdam mischien wel de bagage van een man of 6 in me auto propen 
|
wo jan 12, 2011 9:17 pm |
|
 |
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
en mijn aanhanger dan?  voor het geluidssysteem natuurlijk Ik ga mischien ook wel mee
wo jan 12, 2011 9:25 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
dude is dont care, heb het liever niet in me auto, maar denk wees eens een beetje sociaal 
|
wo jan 12, 2011 9:26 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: trouwens, als ik mee ga kan ik vanaf rotterdam mischien wel de bagage van een man of 6 in me auto propen  Bedankt voor het aanbod, maar dit is overbodig!
|
wo jan 12, 2011 9:27 pm |
|
 |
|