Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Re: Scooter/Brommer Tour Meeting Noord Holland
Vellror schreef: de foto's zullen z.s.m worden geplaatst op het internet. wat hoorde jij van martijn valerie? de tour verliep heel mooi, en we hebben een mooie dag beleefd, het zonnetje liet zich uiteindelijk ook mooi zien en er is veel gedaan, van het teveel eten van friet, tot aan sprinten, tot aan je scooter laten vallen tijdens het burnen. al met al dus een geslaagde dag en zeker weten voor herhaling vatbaar Wat een balhaar ben je dan.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
zo mei 09, 2010 8:21 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Waren er aan het begin ook nog foto´s gemaakt. En in het begin, ik kwam met 80 aanrijden steekt er zo een scooter over het gras, de weg over.
|
zo mei 09, 2010 8:25 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 05, 2010 10:41 pm Berichten: 131 Woonplaats: Alkmaar
|
geen zorgen hoor ik was geen van beide , martijn: ik was trouwens die gare race-indonees met die zwarte tzr mocht het je zijn opgevallen
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
|
zo mei 09, 2010 10:24 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Ik denk dat ik wel weet wie jij bent ja. heb wel iemand gezien met een zwarte tzr ja. Volgende keer voor herhaling vatbaar, was alleen een beetje jammer dat ik daar niemand tegenkwam die ik kon, maar ik dacht ik kom toch nog even langs, wel een leuk gesprek gevoerd met 2 jongens een met die blauwe sr viper en die andere had die rieju/mh zonder demper. Wel vet dat die ene jongen met die nieuwe derbi senda xtreme even op het wielerbaantje mocht, zag er leuk uit.
|
zo mei 09, 2010 10:29 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 05, 2010 10:41 pm Berichten: 131 Woonplaats: Alkmaar
|
ik kreeg als een van de organisatoren trouwens nog een vet aanbod van een van de heren van de wielerbaan, ik kon contact met hem opnemen als we met een klein groepje jongens, met crossbrommers op de wielerbaan wilden voor een klein uurtje op een avond ofzo , als er interesse is zal ik graag informeren
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
|
ma mei 10, 2010 4:56 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Ik heb interesse, als ik mag iig. Is wel vet baantje, heb er ook al eens gereden met de fiets.
|
ma mei 10, 2010 5:08 pm |
|
|
ruben27
ApriliaForum Member
|
Hey, komen er nog foto's in deze topic van de meeting? Of komen die ergens anders?
|
do mei 13, 2010 7:32 pm |
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
kunnen we hier wel plaatsen opzich... de opkomst was alleen wat minder al gedacht maja...
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
Laatst bijgewerkt door mitchelderbi op za mei 15, 2010 1:30 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za mei 15, 2010 1:23 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Ja ik wacht op de fotos.
|
za mei 15, 2010 1:24 am |
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
alstublieft meneer met die mooie ktm
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
|
za mei 15, 2010 1:36 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Even kijken.
|
za mei 15, 2010 1:40 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
wat een sjonnie meeting
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za mei 15, 2010 1:42 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Haha, die foto met mijn ktm met op de achtergrond die stuntrijder uit scharwoude dacht ik. Hij is hier ook lid trouwens.
|
za mei 15, 2010 1:43 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Die kerel met die pothelm op die senda op die foto van bij het industrieterrein Boekelemeer heet hij toevallig Aris? Kerel komt me heel bekend voor. En zie ook nu pas dat die blauwe senda de exsenda van Mike uit Langedijk is.
edit: zijn er verder nog meer foto's? En hoe wisten al die jongens van deze meeting af, want waren namelijk relatief weinig gasten met een aprilia of derbi.
|
za mei 15, 2010 1:46 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
wat een sjonnie meeting
_________________ http://instantboss.org/
|
zo mei 16, 2010 4:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
|