Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Meeting Pottendijk PDM#2
Ja, moeten ze niet hier doen in ieder geval. /butthurt
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
ma jul 30, 2012 2:55 am |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Zou er zelf wel last hebben als ze t in je eigen topic deden, miss dat ze dan hun eigen topic aanmaken en als er mensen niet mee kunnen pech
ma jul 30, 2012 2:55 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
^ dat wat Krostoon zegt.
En wat heeft dat nou weer met offtopic te maken. :') Als hun dat willen is dat een geheel nieuw onderwerp wat ze zelf moeten regelen. Niet via het mijne.
Laatst bijgewerkt door rieju-rrx op ma jul 30, 2012 2:58 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma jul 30, 2012 2:57 am |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Inb4 vechten
ma jul 30, 2012 2:57 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Hahahaha lennart net te laat
ma jul 30, 2012 2:58 am |
|
|
Badmuts
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 11, 2011 6:48 pm Berichten: 381 Woonplaats: Boskoop
|
Je begrijpt het verkeerd lennart
_________________ http://www.derbiteam.nl
Derbi DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc viewtopic.php?f=11&t=18552
|
ma jul 30, 2012 3:06 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
He jongens, vinden jullie het niet een beetje een tragische houding van jezelf? Je had op zijn minst even met Lennart kunnen overleggen, vind je ook niet? Natuurlijk je mag best de twintigste naar pottendijk gaan, niemand kan je tegenhouden, maar om eventjes in het topic van Lennart (die er volgens mij vrij veel tijd in gestoken heeft) te melden dat jullie de boel hijacken, dat vind ik wel erg treurig, en dan reken ik het gemiddelde niveau op derbi-forum mee. Ennu, Sander, volgens mij heef je pa daar meer geboekt dan jij....
ma jul 30, 2012 8:10 am |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Week van 20, 22, 23 aug staat toch voor kwa stemmen. Dus om hier te melden dat hun 20 augustus gaan kan toch enkel aanduiden dat hier vanuit AF er dan ook mensen kunnen gaan. Sander gaat wel zelf rijden chef
ma jul 30, 2012 8:13 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Die week staat in de poll, en vervolgens prikt sander een datum, en moet Lennart dat maar overnemen. Arrogant much....
ma jul 30, 2012 8:16 am |
Persoonlijk album
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
Jongens jullie begrijpen mij verkeerd. Ik kan wat citaten opzoeken dat dat ik 8 pagina's terug heb gezegd van jongens komt er nog een datum. Nouja kreeg ik paar onzin reacties op. Wat later zei ik weer van zullen we niet ff de knoop door hakken en de 20ste doen? Geen nuttige reactie. Toen heb ik het nog een paar dagen aangezien maar geen reacties meer in dit topic. Toen heb ik besloten om even iedereen van df even in te lichten dat ik graag de 20ste zou willen. Voor ons was dat allemaal de beste optie. Dus wij gaan 20 augustus naar pottendijk. IK vermeld hier alleen dat wij de 20ste gaan en niet dat jou pdm 2 meeting de 20ste is hoor. Ik vind het zelf leuker als er wat nog wat leuke mensen zijn maar ik wil zelf gewoon even een datum hebben kan ik alles gaan regelen. Denk aan vervoer mensen die mee willen en al. Dus ik zal het anders formuleren: Wij vanuit Derbi-Forum gaan 20 augustus naar pottendijk. Wij zouden jullie al te graag daar ook willen zien die dag. Dus misschien kun je jou meeting met jou plannen daarop aanpassen. Vind jij het geen geschikte datum voor Aprilia-Forum dan ben ik helemaal niemand om te zegggen dat jij dat niet mag. Edit: En je ziet in dit topic wel hoe gezellig het is al apriliaforum en derbi-forum bij elkaar komen. En mijn gedachte was dat dit het algemene 2de pottendijk meeting was en omdat 'onze' datum de 20ste was dacht ik dat het toepasselijk was om het in dit topic te zetten zodat jullie dat ook wisten. Helaas dachten jullie daar anders over. mooi verhaal zo
|
ma jul 30, 2012 9:37 am |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
ik vind t gewoon prima wat DF doet.
weet nog niet of ik 20e kan maar als dat kan kom ik
ma jul 30, 2012 10:01 am |
Persoonlijk album
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Ja ik weet het. Maar ik zei dat ik de datum begin augustus bekend ging maken. En omdat ik een week afwezig ben geweest heb ik het niet mee gekregen en dus niet kunnen reageren. Mja als het zo gebeurd vind ik het allemaal wel best. Ik ga er niet meer moeilijk overdoen jullie gaan gewoon op 20 aug en dan moeten wij maar kijken of dat ze vanaf hier nog meegaan. Of wat ik ook nog wilde suggereren is om het een week te vervroegen. En dan kan Jasper niet dus gaat de rest ook niet van DF dus jullie komen sowieso geen week eerder. Dan heb ik alleen nog maar te zeggen: bedankt voor jullie mededeling dat jullie naar pottendijk gaan op 20 aug en als wij dan niet aanwezig kunnen zijn veel plezier.
|
ma jul 30, 2012 10:14 am |
Persoonlijk album
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
Oke relaxt
|
ma jul 30, 2012 11:07 am |
|
|
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
Jammer joh, en lennart dat je brommer er goed uitzag was toch een compliment so why bitch al dat gekanker op af
ma jul 30, 2012 11:31 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Ik zeg ook niet dat dat niet goed was maar jij bego. Over heen en weer lopen en dat jij alleen kwam om dat te zeggen en ook niet om ff praatje te maken maar das geweest en laten we er over op houden.
Wie is er voor een weekje vroeger?
|
di jul 31, 2012 12:16 am |
Persoonlijk album
|
|
|